tag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post3287121136758556238..comments2024-03-17T14:20:45.524+02:00Comments on Auftakt: Ce se baga? Carne? Nu! Examene la Spiru.Lilick Auftakthttp://www.blogger.com/profile/15162065879695960363noreply@blogger.comBlogger25125tag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-33807669850471554132009-07-26T02:08:10.158+03:002009-07-26T02:08:10.158+03:00@Matilda
Da. Ma gandesc ca cineva s-a bazat pe fa...@Matilda<br /><br />Da. Ma gandesc ca cineva s-a bazat pe faptul ca modificarile ar putea crea scandal care intr-un final i-ar fi favorabil presedintelui.Lilick Auftakthttps://www.blogger.com/profile/15162065879695960363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-80321554734094150002009-07-25T22:48:24.443+03:002009-07-25T22:48:24.443+03:00cand politicul se baga in asemenea situatii, totul...cand politicul se baga in asemenea situatii, totul incepe sa puta ! Probabil ca cine a "strecurat" mici adaugiri asta a si urmarit.Matildahttps://www.blogger.com/profile/12151576498518302752noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-9654560703403547202009-07-25T19:33:40.689+03:002009-07-25T19:33:40.689+03:00@Lucia
Sunt foarte importante.@Lucia<br /><br />Sunt foarte importante.Lilick Auftakthttps://www.blogger.com/profile/15162065879695960363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-90402247872424812082009-07-25T18:36:18.152+03:002009-07-25T18:36:18.152+03:00Iată de ce nu-mi place mie ideea de a semna petiţi...Iată de ce nu-mi place mie ideea de a semna petiţii şi apeluri, mai ales online! Niciodată nu ştii cine şi cînd mai schimbă ceva în text. <br />Dar mai importante decît orice apel, fie el şi semnat de "intelectuali", sunt două aspecte ale scandalului "Spiru Haret" - cel financiar şi cel electoral.Lucia Veronahttps://www.blogger.com/profile/04396311156166041025noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-80153314671477613092009-07-25T18:23:29.163+03:002009-07-25T18:23:29.163+03:00@Pro Doc
Si eu citisem ce a scris L Antonesei. Pa...@Pro Doc<br /><br />Si eu citisem ce a scris L Antonesei. Parca tot la C Teodorescu.Lilick Auftakthttps://www.blogger.com/profile/15162065879695960363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-89685923664336287402009-07-25T18:21:26.767+03:002009-07-25T18:21:26.767+03:00@Incertitudini
Mezeluri. :)@Incertitudini<br /><br />Mezeluri. :)Lilick Auftakthttps://www.blogger.com/profile/15162065879695960363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-16579497288653312762009-07-25T18:20:19.842+03:002009-07-25T18:20:19.842+03:00@Vania
Haha! Am citit eu in Adevarul de un hapsa...@Vania<br /><br /><br />Haha! Am citit eu in Adevarul de un hapsan care a luat deja 10 diplome si acum mai vrea inca doua. Huo! :)Lilick Auftakthttps://www.blogger.com/profile/15162065879695960363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-52463437308708588802009-07-25T18:08:18.394+03:002009-07-25T18:08:18.394+03:00@Lilick
Da, fereastra asta de oportunitate s-a des...@Lilick<br />Da, fereastra asta de oportunitate s-a deschis atat de larg incat unii sa intre si altii sa iasa prin pe ea ca pe, - vorba Duduii! - , usa Istoriei.:)Pro DOChttps://www.blogger.com/profile/05704253572386356949noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-559809548733452982009-07-25T17:57:55.678+03:002009-07-25T17:57:55.678+03:00Referitor la Gabriel Liiceanu si Andrei Plesu:oper...Referitor la Gabriel Liiceanu si Andrei Plesu:opera lor este extraordinara.Jos palaria! DAR nu vor putea sterge complicitatea cu Traian Basescu,chiar daca vor recunoaste odata ca au gresit !tonyhttps://www.blogger.com/profile/09508325857568235460noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-13826389649801526692009-07-25T17:53:52.272+03:002009-07-25T17:53:52.272+03:00@CRadu25
Corect. De fapt, in postarea sa, L. Anton...@CRadu25<br />Corect. De fapt, in postarea sa, L. Antonesei se referea la invatamantul privat, daca nu ma insala memoria (si nu mai chef sa mi-o verific fiindca nu-mi mai amintesc pe ce blog am citit-o si al catelea comentariu era ea pe acel blog. E posibil si sa-l fi citat eu incorect, oricum m-a interesat ideea si mi-am imaginat cum s-ar putea alege praful de ea.). <br /><br />Afirmatia e valabila si pentru invatamantul de stat, dar si acolo solutia pe care ar putea-o gasi clasa politica cred ca ar fi tot pur cosmetica, adica din seria "cum sa mai importam noi niste forme, pastrandu-le totusi fondul (viciat) romanesc". Si eu am colegi de faculate proaspat absolventi, fie la stat , fie la privat, si ma minunez cum au trecut unii dintre ei prin scoala.<br /><br /> Adevarul e ca daca un student roman cu aptitudini de discipol nu are sansa de-a gasi un prof' cu vocatie de guru, ori daca studentul nu are forta si vointa de a-si intocmi o curricula paralela cu aia oficiala, pe care s-o parcurga, ca autodidact, in biblioteci, n-are nici o sansa de-a iesi bine pregatit (competitiv) din facultatea pe care o absolva. De fapt, la unele facultati, in special la cele umaniste, lucrurile nu stateau cu mult diferit nici inainte de '89.Pro DOChttps://www.blogger.com/profile/05704253572386356949noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-36727303940986243902009-07-25T17:53:50.749+03:002009-07-25T17:53:50.749+03:00intr-un fel, tot" carne".intr-un fel, tot" carne".INCERTITUDINIhttps://www.blogger.com/profile/02865829353742270155noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-30970953305150055392009-07-25T17:53:20.133+03:002009-07-25T17:53:20.133+03:00@Lilick: Ba da, ar trebui. Atata timp cat "e ...@Lilick: Ba da, ar trebui. Atata timp cat "e pe bani" si asta (in mintea managerilor si a profesorilor) trebuie sa asigure promovabilitatea tuturor loazelor doar de dragul taxelor incasate.CRadu25https://www.blogger.com/profile/10551217706111538621noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-79574797044540445842009-07-25T17:49:57.989+03:002009-07-25T17:49:57.989+03:00Eu sunt de părere să se dea numai câte-o diplomă, ...Eu sunt de părere să se dea numai câte-o diplomă, ca să ne-ajungă la toţi!Vaniahttp://ivanuska.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-37269890428243851582009-07-25T17:42:21.104+03:002009-07-25T17:42:21.104+03:00La "Spiru Haret" este de-acum treaba Par...La "Spiru Haret" este de-acum treaba Parchetului. Sunt bune apelurile, dar unii din lista se pare ca au distorsionat mesajul.Riddickhttps://www.blogger.com/profile/15028342514780962436noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-62081017972776184392009-07-25T17:38:15.376+03:002009-07-25T17:38:15.376+03:00Totusi nu cred ca e bine sa bagam facultatile de s...Totusi nu cred ca e bine sa bagam facultatile de stat cu cele private in aceeasi oala.Lilick Auftakthttps://www.blogger.com/profile/15162065879695960363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-13949050126821247882009-07-25T17:36:40.246+03:002009-07-25T17:36:40.246+03:00@CRadu25
Fara ca tu sa fi citit ce ti-am scris, m...@CRadu25<br /><br />Fara ca tu sa fi citit ce ti-am scris, mi se pare ca mi-ai cam dat dreptate, fara sa vrei, in comentariul tau catre Pro Doc. Daca si la stat se plateste un examen cu 10 euro...Lilick Auftakthttps://www.blogger.com/profile/15162065879695960363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-17002409428345305812009-07-25T17:33:43.559+03:002009-07-25T17:33:43.559+03:00@CRadu25
Din pacate nu cred nici ca studentii de ...@CRadu25<br /><br />Din pacate nu cred nici ca studentii de la facultatile de stat, in ziua de azi, ar mai fi in stare de reactii civice de genul celor la care te referi. :(<br /><br />@Tony<br /><br />Da. Sa se amplifice. Are de unde. Si cred ca ai dreptate cu Basescu. Dar ce autoritate morala are el sa intoarca asta in favoarea lui? Apelul ii e favorabil ministrului educatiei. La cate prostii a facut Ambramburica asta o mai spala putin cred in ochii unora. Basescu insa nu are niciun merit. Din contra. Totusi, sa urmarim cum evolueaza lucrurile. <br /><br />@Pro Doc<br /><br />"prea larg s-a deschis "fereastra de oportunitate" si prea s-au concentrat multe presiuni in aceasta directie."<br /><br />Interesant chiar cat de larg s-au deschis. Fooarte interesant.Lilick Auftakthttps://www.blogger.com/profile/15162065879695960363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-63716458635719319342009-07-25T17:28:20.218+03:002009-07-25T17:28:20.218+03:00@Pro DOC: "iesirea din marasmul quasi-general...@Pro DOC: "iesirea din marasmul quasi-generalizat al invatamantului universitar romanesc s-ar putea face intr-un singur fel, si anume prin expertizarea, auditarea si autorizarea externa a universitatilor noastre particulare". Nu doar a universitatilor particulare, ci a universitatilor punct. O cunostinta de-a mea a facut ASE-ul la IDD acum ceva ani si mi-a povestit cum cu 10 (zece) EUR a luat fara probleme nu's ce examen la matematici (la care altminteri ea e bata). Ce dracu', macar nivelul spagii la facultatile de stat sa mai creasca, nu?CRadu25https://www.blogger.com/profile/10551217706111538621noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-79016636297122959712009-07-25T17:18:41.575+03:002009-07-25T17:18:41.575+03:00Am citit undeva, cred ca intr-o postare a lui Liv...Am citit undeva, cred ca intr-o postare a lui Liviu Antonesei (pe un blog), ca iesirea din marasmul quasi-generalizat al invatamantului universitar romanesc s-ar putea face intr-un singur fel, si anume prin expertizarea, auditarea si autorizarea externa a universitatilor noastre particulare. Teama mi-e insa, ca asa campioni ai smecheriei si formelor fara fond cum suntem, am compromite pana si aceasta posibilitate. Teama mi-e ca lucrurile ar decurge cam la fel ca in cazul coferintelor stiintifice internationale organizate in Romania, la care participa cativa romani din RO, un roman naturalizat sau in curs de naturaizare in Franta, un alt roman naturalizat (sau in curs de...) in America, un roman de peste Prut si, eventual, un marocan sau un libanez. Se cheama, asadar, ca avem o conferinta internationala care produce - culmea! - si articole "de anvergura internationala" pentru asa-zisele reviste ISI romanesti! Cam la fel ar fi si cu auditorii si expertii externi pe care i-am chema sa ne autorizeze universitatile particulare: un libanez, un marocan, un roman naturalizat la Toulouse s.a.m.d. <br />Oricum, Apelul intelectualilor, desi tardiv, e binevenit dar, daca vointa politica de schimbare nu e, nimic nu e. Niste schimbari cosmetice s-ar putea totusi sa se produca, fiindca prea larg s-a deschis "fereastra de oportunitate" si prea s-au concentrat multe presiuni in aceasta directie.Pro DOChttps://www.blogger.com/profile/05704253572386356949noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-86272913758911047092009-07-25T17:10:19.802+03:002009-07-25T17:10:19.802+03:00Eu cred ca scandalul legat de aceasta escrocherie ...Eu cred ca scandalul legat de aceasta escrocherie cu diplome false se va amplifica.Folosind mijloacele specifice,Basescu va contraataca .El spera sa intoarca situatia in favoarea sa.tonyhttps://www.blogger.com/profile/09508325857568235460noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-7723010534262875372009-07-25T17:09:14.521+03:002009-07-25T17:09:14.521+03:00@Lilick: "Eu nu inteleg ce cauta numele lui G...@Lilick: "Eu nu inteleg ce cauta numele lui Geoana sau Basescu pe text". Voi cita din ce am scris pe blogul lui Cristi Patrasconiu la tema, eu cred ca de fapt asta este baza politica a unei "fabrici de diplome": "Numele Geoana si Basescu sunt puse in apel doar pentru a atrage atentia ca politicul incearca ingroparea scandalului. Nu este interesul direct al lui Basescu sau al lui Geoana ca “Spiru Haret” sa existe si sa scoata tone de “licentiati” (sic) in fiecare an. Este interesul politicului in general. Marea majoritate a revoltelor populare au la baza miscarile studentesti, in general reprezenante ale spiritului liber. Or despre ce spirit liber putem vorbi intr-o “universitate” in care grija “studentului” este cuantumul taxei si cam atat?". <br /><br />Gandeste-te daca China s-ar fi gandit sa infiinteze invatamantul privat acum cativa ani, ar mai fi existat fenomenul "Piata Tien-An-Men"?CRadu25https://www.blogger.com/profile/10551217706111538621noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-33505711609142818642009-07-25T17:06:32.891+03:002009-07-25T17:06:32.891+03:00Scuze, nu a aparut numele lui Basescu, asa cum am ...Scuze, nu a aparut numele lui Basescu, asa cum am scris mai sus. Scrie "Presedintele Romaniei". Ma rog, totuna...Lilick Auftakthttps://www.blogger.com/profile/15162065879695960363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-29735328966846291992009-07-25T17:05:42.881+03:002009-07-25T17:05:42.881+03:00@Lilick: Am urmarit dialogul lui Antonesei cu ceil...@Lilick: Am urmarit dialogul lui Antonesei cu ceilalti. Omul e sincer, el chiar nu se crede "intelectual al lui Basescu". Si are dreptate, nici nu este. Nu are (inca) anvergura si nici pupincurismul caracteristic respectivilor. Asa ca - desi simpatiile lui politice sunt evidente - lucrurile nu stau chiar alb/negru in cazul lui. Adicas este ceea ce as numi "recuperabil". In sensul ca daca Basescu continua cu gafele din ultima perioada, Liviu Antonesei nu a avea nicio remuscare in a-si renega simpatia pentru personaj. Nu stiu inca in ce directie (sau daca) si-o va indrepta...CRadu25https://www.blogger.com/profile/10551217706111538621noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-48710915933560267702009-07-25T16:54:08.118+03:002009-07-25T16:54:08.118+03:00@CRadu25
Cine a facut varianta initiala trebuie s...@CRadu25<br /><br />Cine a facut varianta initiala trebuie sa o faca in asa fel incat sa nu se dea nastere la interpretari sau sa produca modificari. Eu nu inteleg ce cauta numele lui Geoana sau Basescu pe text... Vad ca Liviu Antonesei se chinuie pe bloguri sa spuna ca el nu e intelectualul lui Basescu. Probabil mai sunt si altii care reactioneaza asa. Numai aparitia numelui Basescu arunca totul in derizoriu. Din cauza asta banuiesc ca si acest Apel va naste scandaluri, dupa care se va evapora cum a aparut. Sunt si multi pe lista care nu mai au absolut nicio credibilitate. Pacat. Initiativa e foarte buna, asa cum spui. Spiru Haret e una din cele mai mari mizerii din ultimii 20 de ani.Lilick Auftakthttps://www.blogger.com/profile/15162065879695960363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2798449212388357387.post-13960970144809621582009-07-25T16:42:38.363+03:002009-07-25T16:42:38.363+03:00Indiferent cine a "sifonat" varianta ini...Indiferent cine a "sifonat" varianta initiala este clar ca a facut-o ca sa dea in Basescu. Ceea ce este nasol, duce in derizoriu un lucru bine facut. Acest apel (chiar daca este oarecum tardiv) este o miscare foarte buna, care nu ar trebui transformata intr-o lupta "intelectualii lui Basescu" vs "ceilalti intelectuali". Parerea mea.CRadu25https://www.blogger.com/profile/10551217706111538621noreply@blogger.com