4 apr. 2011

Partidul "Minus L"

"Cei patru liberali din PDL erau de fapt trei – Preda si (oare chiar si) Macovei?", se intreaba Transildania, dupa ce remarca faptul ca in PDL nu s-au gasit destui liberali pentru platforma despre care vorbea Cristian Preda acum nici o luna:

“Suntem obligaţi să facem această încercare. Dacă nu vom găsi nici măcar 35 de oameni care să susţină ceea ce publicul liberal, publicul de dreapta din România aşteaptă, înseamnă că PDL are cu adevărat o problemă. Eu cred că traducem destul de bine aşteptările acestui public de dreapta. Şi eu, şi colegii mei am construit în cadrul societăţii civile din România, plecând de la aceste sensibilităţi modernizatoare de dreapta, şi încercăm să facem asta în cadrul unui partid. Dacă vom descoperi că în PDL nu există nici măcar 35 de persoane care să respire această aşteptare a societăţii româneşti, atunci sigur că avem o problemă“

Ca sa vedeti ce impostori dau sfaturi liberalilor!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Bag eu 100 de $.

Pun pariu ca se gasesc repede 35 de portocalii care sa declare ca sunt orice, numai sa ia banutul?

Ică Şt. O. Victor spunea...

Cu sau fara acel "L", oamenii "de baza?!" din acest partid anti-popor, raman sa ne acreasca vietile!
S-auzim numai de bine!

Lilick Auftakt spunea...

@atitudini

Absolut. Astia se baga la orice suma. :))

Inca St.O. Victor,

S-auzim, s-auzim! :)

@B, nu iti gasesc noul nick pe fb. Nu stiu ce se intampla....

tudor spunea...

Un partid care probabil va avea soarta PNTCD-ului. Va ramane multi ani un minus.

Lilick Auftakt spunea...

@Tudor, pai si-asa cauta ei un nume nou. Sa-i zica "Minus L"