22 aug. 2014

Bocitoarele si obsedatii

Mesajele sustinatorilor lui Basescu, "socati" de sustinerea lui Basescu pentru Udrea, mi se par stupide, jenante. Basescu a anuntat din 2005 ca o sprijina si pregateste pe Elena Udrea. Dupa venirea din America, septembrie 2005, povestea ca i-a adus carti de acolo, sa se pregateasca. Deci nu e nicio surpriza ca o sustine. Bocitoarele ori se fac ca au uitat, ori au fost atat de oarbe de dragoste in tot timpul asta, neintelegand ca adevaratul proiect al lui Basescu si ceea ce lasa in urma e "Elena Udrea pentru Romania". 

De asemenea, mi se pare stupida si reducerea la insinuari sexuale a relatiei lui Basescu cu Udrea. Imi pare rau sa ii dezamagesc pe obsedati. Relatia lui Basescu cu Udrea n-are nimic sexual. Ci ii poate asigura, dupa incheierea mandatului, linistea, libertatea, situatia financiara. E relatia cu un sistem corupt, din care si ea si el fac parte. Nu, nu e vorba de vreo "orbire" la Basescu. Ci, din contra, de pragmatism. 

2 comentarii:

Shadow spunea...

Sunt intru totul de acord cu tine Lilick. tovarasu basecu isi cauta "linistea", liniste pt care poate chiar "troca" dorinta sa mai veche de "prim ministru". Fereasca-ne Dumnezeu.

Din pacate posturile tale s-au rarit tare. Si nu am vazut si eu ceva cu nea Dinu care cu toate pacatele sale ramane unul din putinii antreprenori romani de "ziua zero".

Lilick Auftakt spunea...

Da, Shadow. Am fost plecata in concediu. Si o sa mai plec cateva zile, dar de la 1 o sa fiu in Bucuresti. Am mai postat pe Facebook. Aproape zilnic.

Despre Patriciu ce sa zic... Dumnezeu sa il odihneasca in pace.
Momentul prin care vreau sa mi-l amintesc este cel din 7 octombrie 1994, la scara avionului Regelui. Un alt lucru frumos a fost prietenia (chiar si de dupa moarte) pe care i-a purtat-o lui Horia Rusu. In rest, o viata plina de lumini si umbre si... cum zicea si el... macar s-a distrat.