22 iul. 2008

Aliante, proiecte...

O alianta:














Un proiect!




















Si un presedinte...TIMORAT:

CVT: "La toamnă, în septembrie voi suna adunarea! Le pregătesc, tuturor, mari surprize. În privinţa strategiilor, e prematur să vorbim. Eminescu avea o vorbă: ,,Albinele nu se amestecă cu alte gîngănii”. Cu cine să facem noi alianţe? Cu cei care ar trebui să putrezească în puşcărie? Cu cei 11.000 de multimilionari în euro? La Palatul Cotroceni, Traian Băsescu părea destul de timorat, ca să nu zic chiar înfricoşat de perspectiva sumbră a unei ţări aflate pe marginea prăpastiei. El ne-a invitat, pe toţi, la solidaritate. Noi sîntem de acord, în principiu, dar cu o solidaritate naţională, cu milioanele de români amărîţi – nu cu bandiţii. Fiindcă, vorba lui Tudor Vladimirescu, ,,Patria se cheamă norodul, iar nu tagma jefuitorilor”.





Nicola - Doar noi doi
Asculta mai multe audio Muzica »


PS-Cititi si la Roxana Iordache

17 comentarii:

agaX spunea...

Fiii "adevarati" ai norodului se-aduna, se-aduna ...

Realitatea lui Petria spunea...

Alianţa-mi place. Scapa tara de ei.

Anonim spunea...

Multa naftalina e in tara asta!

Lilick Auftakt spunea...

Eu va rog doar sa nu vorbiti urat de un biet presedinte timorat si infricosat :)))))))

Anonim spunea...

De ce? Nu are plegomazinul la el? :))

agaX spunea...

paul,
poate ca omul n-are unde se-alina, c-a trimis-o pe urdea la constanta si vad ca si-a gasit lectoarea gramada de regulatori pe-acolo.
eu o sa ascult de lilick si n-o sa mai zic nimic rau de licuricofelator pina nu se regleaza un pic hormonal si el...

Anonim spunea...

plegomazinul era pt vadimel...

pt POP EYE... se cheama vizichi!

Anonim spunea...

Frumos vă şade, să rîdeţi de doi bolnavi şi de angoasele care-i macină...

Anonim spunea...

@Lulutza

Stai putin ca li se alatura acum si al treilea...Cred ca stii la cine ma refer :)))

Anonim spunea...

@Kari

Off topic: Kari, i-am scris lui Andrei, la postarea cu ICR, despre o informatie pe care am primit-o astazi.

Kari, sunt foarte suparata! Intr-adevar mi-a fost schimbata parola la yahoo si intrebarea secreta, etc...

Anonim spunea...

@Ralu

La @Andrei am vazut. :)
Parola: intra sa o recuperezi. Stii?
Daca nu, fa repede alt ID, intra pe mess si iti zic eu cum.

Anonim spunea...

@Kari

kari, pai asta o sa fac, alt id. Dar ma supara teribil faptul ca mail-urile mele au incaput pe cine stie ce maini.

Anonim spunea...

Sfat din biblia parolelor: Parola sa contina si caractere de tip # $ % si cifre! Sa nu aiba deloc legatura cu tine ca persoana! Adica data de nastere (tu, membrii de familie), sa nu fie numele opilului, consortului sau a pisicii! Schimbata la o perioada de timp! Bine ar fi sa nu reprezinte un cuvint (spargerea parolei se face si cu programe cu dictionare) !

Anonim spunea...

erata: opilului = copilului

Raluca... incearca sa vorbesti la Yahoo! e mai de durata dar poti sa ai succes! si mai poti afla si IP-ul de unde s-au facut logari dupa ce ti-au spart contul de Yahoo!

Parerea mea... HIC!

Anonim spunea...

Alt esec la sistemului sanitar romanesc : CVT.
Nici un pic de compasiune n-aveti pentru un om bolnav dar liber.
RUSINE! HUOOOOOOOOOOO!!!!!
JOS MAFIA !
SUS RUDOTELUL !

Anonim spunea...

Dragii mei, Paul si-a facut blog ieri dar nu spune. Ia uitati:

http://roshadow.wordpress.com/

Anonim spunea...

"Tovarasaaaaa... lilick ma paraste! "

Sic! ca te-am parat si eu! :P