13 mai 2010

Doua intrebari...

Am si eu doua intrebari... Daca poate cineva sa imi raspunda:

1. Daca suntem intr-un asa dezastru economic, si suntem, de ce pana inclusiv acum doua saptamani (stiu cazuri concrete) s-a dat al 13-lea salariu la bugetari?

2. Daca masurile luate de Basescu au fost catalogate de portocalii ca ultraliberale, cum interpretam aceasta impozitare progresiva? Tot de dreapta? "Românii ar putea plăti un impozit mai mare cu 70% pentru cea de-a doua casă aflată în proprietate."

Multumesc!

8 comentarii:

Liviu Jicman spunea...

La prima intrebare, raspunsul meu este simplu: din acelasi motiv pentru care cresc acum, pe 5-6 mai, salariile in primaria sectorului 6 sau la alti ordonatori de credite sub comanda PDL.
La a doua intrebare nu am raspuns, dar am o intrebare subsumata, fara conotatie ideologica: Daca trecem criza anul asta, strangem acum cureaua sa incepem sa crestem la anul samd, la ce ne foloseste impozitul asta marit pe proprietati? Cand se va incasa el, daca acum se legifereaza??? Ne va ajuta cumva sa platim deficitul de anul asta, sau deja stim ca in 2011 e o gaura si mai mare si e nevoie de eforturi si mai mari?

Lilick Auftakt spunea...

@Liviu

1. Se maresc acum? Sunt nebuni!!!

2. Cred ca ai dreptate.

Constantin Ioan BRINCUS spunea...

1. ca asa zice legea in vigoare :)
2. e dificil de banuit "gandirea" initiatorilor :)

Lilick Auftakt spunea...

@Costi

1.Pai acum doua-trei luni nu se stia ca e criza? Nu se putea modifica legea?

2. Sau ratiunile electorale. Sondajele conteaza. :))

Anonim spunea...

legat de prima intrebare ai putea sa specifici ca doar unii dintre bugetari au luat al 13 lea salariu si nu toti cum spui iar in legatura cu intrebarea nr 2 cand a fost pdl de dreapta sau mai bine spus au ei vreo doctrina??? eu nu cred :)))

Maria spunea...

Lista dilemelor româneşti la care nimeni şi toată lumea ştie răspunsul.

Liviu Jicman spunea...

@ Lilick
S-a votat deja in consiliu. Mi se pare ca suma este in jur de 6 milioane pentru FIECARE angajat al primariei, pe luna (adica pe pamant in Sector 6, Bucuresti, Romania, dar in fiecare luna).

Lilick Auftakt spunea...

@Liviu

Multumim de informatie. :)