28 mar. 2011

Elena Udrea si Radu Moraru: sa luam de la bogati sa dam la saraci!

Nu am vazut emisiunea, dar am dat intamplator peste transcriptul de mai jos. Observ ca toti cei care sustin Legea Capitalei se folosesc de Vanghelie "cel sarac", impotriva lui Chiliman "cel bogat", pentru a-si sustine pozitia. Si se pare ca si lui Vanghelie ii place. Faptul ca pozeaza in "victima de serviciu" i-a adus diverse beneficii din partea partidului de guvernamant. In Ferentari poate mai merge discursul comunist al lui Radu Moraru si al Elenei Udrea. Desi, din datele pe care le stiu, din sondaje, nici acolo... Si oamenii aia s-au saturat de Udrea si Vanghelie ca de mere padurete. Bucurestenii sunt totusi mult mai evoluati decat vrea Duduia de Plescoi sa ii considere, si nu vor defila cu sloganul de sinistra amintire "sa luam de la bogati sa dam la saraci", al celui mai "de dreapta" partid din Romania.

"Radu Moraru: Bun, dar legea aia a trecut, legea Capitalei?
Elena Udrea: Nu, ea este în dezbatere pentru că noi am vrea să avem înţelegerea bucureştenilor. Cine se opune la această lege? Exact domnul Chiliman care are cel mai mare buget pe mână, atât de mare încât nu e nevoie să ceară de la locuitorii sectorului 1 şi atunci nimeni nu îl întreabă nimic. Sigur că dacă eşti la sectorul 5 şi nu sunt bani nici de apă, întrebi primarul. Dau sectorul 5 pentru că e cel mai sărac. Întrebi primarul: dar de ce îi ceri 2 lei pe salubrizare?
Radu Moraru: Să înţeleg că cei amărâţi din Ferentari şi Rahova trebuie să plătească salubrizarea?
Elena Udrea: Dar nu numai ei, şi ceilalţi din celelalte sectoare. Şi sectorul 2, şi sectorul 3, 4.
Radu Moraru: Dar în sectorul 1 nu plăteşti salubrizarea?
Elena Udrea: Nu, la cetăţeni, la persoane private nu plăteşti.
Radu Moraru: Nici asta nu mi se pare cinstit. Adică ăia care au purcoaie de bani şi stau prin vile de două milioane de euro în centru, în buricul Capitalei, nu plătesc pentru gunoi şi fraierul care stă cu 3 copii la două camere în cartier trebuie să plătească. Nu e normal.
Intervievat: Domnul Moraru, aveţi dreptate, dar nu majoritatea stau la vile şi la palate, majoritatea stau în apartamentele astea nenorocite.
Radu Moraru: În sectorul 1?
Intervievat: Vorbiţi de sectorul 1.
Radu Moraru: Dumneavoastră staţi în sectorul 1, da? E corect ca dumneavoastră din sectorul 1 să nu plătiţi 1 leu şi altul din sectorul 4, 5, 3 să plătească?
Intervievat: Şi cu ce sunt vinovaţi cetăţenii din sectorul 1?
Elena Udrea: Deci categoric cetăţenii nu sunt vinovaţi.
Intervievat: Am şi eu o întrebare. Noi chiar ieri sau alaltăieri am primit răspuns de la domnul Chiliman, tot sectorul 1, jumătate din sumă o suportă Guvernul şi jumătate Primăria. Atunci ce facem? Nu mai intrăm în termo-hidroizolarea blocului?
Elena Udrea: Există acest program, noi am dat şi la sectorul 1 50% din bani şi o să plătim…
Intervievat: Şi restul am înţeles că suportă Primăria.
Elena Udrea: Probabil, nu ştiu ce face domnul Chiliman. Legea spune că 20% trebuie să plătească proprietarii…
Intervievat: Nu, zice gratuit.
Elena Udrea: Atunci înseamnă că suportă în sectorul 1 Primăria, exact ceea ce discutam acum, vă suportă probabil şi contribuţia dumneavoastră. Poate face asta orice Primărie în măsura fondurilor disponibile.
Intervievat: Am văzut că şi sectorul 2 face asta.
Elena Udrea: Dar nu face gratuit, acolo ştiu sigur.
Intervievat: Gratuit şi sectorul 2.
Elena Udrea: Atunci probabil că şi sectorul 2 are posibilitatea să facă lucrul acesta. Ce vă pot spune e că e o diferenţă foarte mare de costuri. La sectorul 2 nicio lucrare nu depăşeşte 3000 de euro, iar la sectorul 1 sunt cele mai mari costuri din ţară. Bun, deci nici într-un caz nu este vina locuitorilor, ci cum spunea domnul de aici din sală, dânsul locuieşte la bloc, acolo avem categorii de…
Radu Moraru: Dar noi mai avem o problemă, suntem egoişti, să nu plouă la mine în casă, poate să plouă la restul, să am eu… Ăsta e un comportament care nu e corect. Deci eu l-aş contrazice pe domnul, nu are nicio vină că stă în sectorul 1, dar atunci să fie gratis pentru toată lumea. Ştiţi care e problema? Să mă votaţi pe mine că eu vă dau gratis totul, doar că e ţeapă, că eu nu am de unde să vă dau.
Intervievat: Noi, cetăţenii din sectorul 1, suntem de acord.
Radu Moraru: Dar cum să îi dăm şi lui Marian Vanghelie gratis? Că se uită la noi şi sectorul 5, se uită la noi şi Bacăul, Timişoara, Cluj, Iaşi. De unde să dăm gratis şi lor?
Elena Udrea: O problemă…"

Widget5

14 comentarii:

ela spunea...

da, sa luam de la bogati sa dam la saraci. si care-i problema? daca chiliman dispune de fonduri mai mari in sectorul lui, de ce sa beneficieze doar acei cetateni de avantajele unui sector bogat? sau trebuie cumva sa fii de vita nobila? nu e vina omului in ce parte a capitalei locuieste. am dreptate, nu? eu nu vad nimic rau in legea capitalei, dimpotriva, daca asta ma face pe mine, ca cetatean, sa traiesc mai bine, foarte bine. votez legea capitalei

Lilick Auftakt spunea...

@ela, tu esti o udrista bashita care nici macar nu scrii din Bucuresti!

Shadow spunea...

I-auzi braul. Adica nu conteaza deloc "eficienta" primarului nu?

ela daca nu-ti convine sectorul tau ca nu este "bogat" te poti "muta" intr-un sector mai bogat cu impozite mai mari si servicii mai bune.

mai bine tovarasa udrea ar cere "tratament identic" pt toti primarii si nu diferit in functie de "partidul de guvernamant". Asa cum practica pdl-ul. Asa ca "chestie" ela stiai ca in timp ce la sectorul pdlac dar si la cel al "izmenarului" ontanu statul plateste lefurile profesorilor in timp ce la sectorul 1 si la celelalte care nu sunt "parte" a arcului guvernamental nu le plateste sau le plateste cu peste 8 luni de intarziere.

Lilick Auftakt spunea...

@Shadow, asa e. Si ce s-ar intampla daca dnul Chiliman nu le-ar da bani in timp, totusi, profesorilor? Daca ar fi "sarac", si in opozitie, si ar astepta sa se indure guvernul sa trimita banii, ca de-abia atunci sa ii plateasca pe profesori? Idiotii astia de PDL-isti nu vor altceva decat ca toti sa fim la mana lor. Si daca intr-o zi se supara pe sectorul 2, sau pe 4, ca nu au votat cum trebuie, sa ne pedepseasca depinde cum... Doamne, apara-ne!

Matilda spunea...

Ete cum sări ela în apărarea haiducilor portocalii !Vorbeşte cam pe nas...

Duduia pleşcoiană n-are decît să se mute în sectorul 1, dacă amicul Onţanu îi cere bani pentru gunoiul viloiului din str. Chopin !

Lilick Auftakt spunea...

Matilda, saraca ela nu stie ca nici nu poate sa voteze ea legea. Ca nu e parlamentar. Sau e? Poate e chiar Udrea. :))

Florin Matei spunea...

Eu locuiesc departe de Bucureşti, într-un oraş stăpânit de portocalezi de la un capăt la altul. Aşa că ştiu foarte bine, pe pielea mea, ce înseamnă să fii la cheremul ăstora. Curios, pe soţia primarului portocaliu din oraşul meu o cheamă chiar Ela...

Lilick Auftakt spunea...

@Florin Matei, hehe, ce coincidenta. O fi un nume predestinat... :))

Nu vreau sa ma gandesc cum ar fi sa avem un oras intreg portocaliu. Tocmai ca imi imaginez cum e intr-un oras ca al tau.

Arogantu' spunea...

@All
Mi se pare ca ati ghicit - este chiar plescoasa cea care se ascunde sub nick-ul 'ela'.
Faceti, va rog, putina analiza pe text - lexic, topica etc - si veti vedea ca nu gresesc.
@ela
Chiliman 'dispune' de fonduri mai mari (decit cine ? decit cit ?) pentru ca se ocupa sa-si incaseze impozitele si taxele, nu pentru ca asteapta sa-i pice para malaiata de la guvernul IMPOTENT reprezentat (perfect, dupa parerea mea) de pacaliciul numit Boc.
Ce legatura are aici vita nobila, duduita ?
Crezi ca spanacul botezat pompos 'legea capitalei' te va scuti de plata 'anveloparii termice' a apartamentului daca locuiesti in sectorul jeneralului Ontanu sau intr-al lui Lachita ? Atunci - care crezi ca vor fi 'avantajele' ?
ZERO - iti spun eu ! Eventuala redistribuire a fondurilor va fi destinata acoperirii deficitelor deja existente si ar ajuta, astfel, la economisirea fondurilor guvernului. Care fonduri vor merge ghici la care minister al dezvoltarii si TURturismului ... :D
Ca doara mai trebuie sa traga niste studii de fezabilitate la niste autostrazi ...
Nuuuuu - nu sa si faca autostrazi - doar nu s-au prostit taman acuma, cind sint in rahat pina-n git ! Studii de fezabilitate - asa se face banul gramada si fara riscuri !

Anonim spunea...

portocalii devin pe zi ce trece tot mai nesimtiti.eu inca de cand a inceput sa emitat 10tv l-am scos din grila de programe :))

Anonim spunea...

emisiunea e aici http://www.youtube.com/watch?v=jSuENY_otZc
biata nutzi, chiar la Nasul a fost apostrofata!

Lilick Auftakt spunea...

:)) Multumesc mult!

Bogdan spunea...

Ce parere ai de interviul asta? Daca ceea ce spune tipul asta este adevarat si se cam vede din cablograme, toti oficialii care s'au perindat pe la ambasada USA cu diverse promisiuni si delatiuni, in limba dupa indulgente, ar trebui arestati si acuzati de tradare.

http://www.qmagazine.ro/articole/8059/culisele-wikileaks-dezvaluite-de-reprezentantul-personal-al-ambasadorului-sua.html

Lilick Auftakt spunea...

@Bogdan, il cunosc pe Silviu. Spune adevarul.