18 nov. 2012

Marti si miercuri, doua evenimente ce nu trebuie ratate

4 comentarii:

nic spunea...

Ce este "neocomunismul" ? Prin ce se identifica el?

Lilick Auftakt spunea...

Ce cred eu ca e sau ce cred cei care au propus conferinta?

Daca ti-as spune ce cred eu ca e, as fi atacata imediat si agresiv de unii neocomunisti.

Ce spun prietenii mei ca e:
1. comunismul de dupa prabusirea regimurilor comuniste
2. formula politica prin care nomenclatura comunista a supravietuit prabusirii (cum era FSN acuzat de neocomunism) fara sa mai fie propriu-zis marxist-leninista
3. este un alt nume pentru neo-marxism - interpretarile de tip nou ale marxismului. mai exact, reinventarea marxismului pentru nevoile politice ale unor zapaciti de acum.

ADRIAN spunea...

imi pare rau ca n-am ajuns ... am vrut sa vin azi dar sunt contra-cronometru cu ceva important.

Lilick Auftakt spunea...

Adrian, imi pare rau si mie. Am fost la ambele.