1 iun. 2014

Adio PNL, fara perdeluta! :)

Blitzkrieg-ul declansat luni dimineata de Johannis, prin demisia surpriza, l-a facut pe Antonescu sa-si piarda pamantul de sub picioare cat ai zice... Crin. Dupa cateva zile de haos, in care multi nici nu au inteles ce i-a pocnit, dupa anuntul candidaturii lui Johannis la sefia PNL, Antonescu a fost scos din joc, totul culminand cu anuntul facut ieri.

"CRIN ANTONESCU a anuntat ca nu mai candidează la alegerile prezidentiale din toamna. De asemenea, Antonescu a precizat ca renunta la interimatul de presedinte al PNL chiar de luni."

PNL-istii s-au reorientat din mers, aplaudandu-l pe Johannis (viitorul presedinte al PNL) si multumindu-i marelui "om de stat" demisionat, cu lacrimi de crocodil, dupa modelul patentat de Basescu "Draga Stolo...". Viata merge mai departe. Un ultim crinist infocat, Anca Radu, promite insa razbunare infioratoare alaturi de tradatul Crin. Amin!



10 comentarii:

Augustin Radescu spunea...

Lilick, Crin nu a anuntat ca nu mai candideaza la presedintie!

Anonim spunea...

Bun, Antonescu, Iohannis, Orban, bla-bla-bla..., am inteles (da' n-am priceput)!
Dar cu fuziunea-fisiunea cu Pe-De-Leprele, cu aia cum ramine, bre?
Anonymus Magnus

Lilick Auftakt spunea...

Augustin, ba da.

http://www.realitatea.net/crin-antonescu-nu-mai-candidez-la-presedintie_1452021.html

Lilick Auftakt spunea...

Magnus, apropiatii lui Crin au acuzat ca a fost lucrat de Johannis. Si nu numai de el, desigur. Planurile lui Antonescu erau altele, dar majoritatea filialelor l-au parasit. Cu fuziunea... se negociaza. Nu stie nimeni daca iese sau nu. Iar cu PPE, europarlamentarii PNL sunt deja in grupul PPE. Mai trebuie ca si partidul sa modifice Statutul la Congres.

Augustin Radescu spunea...

Lilick, iar esti naiva! Ca de obicei ... Citez din Antonescu: "va anunt INTENTIA MEA de a nu mai candida".
Acum, daca CPEx-ul, cu lacrimi in ochi, o sa-l roage sa nu-i paraseasca, poate se va indupleca, mai stii?

Anonim spunea...

Deci, ati zis-o bine: adio, PNL!
A. Magnus

Lilick Auftakt spunea...

Nu-l roaga nimeni. Deja lumea e cu Johannis.

Lilick Auftakt spunea...

Augustin, deci iar te-ai lasat manipulat de Antene. Antonescu a explicat azi clar ca NU va candida: http://www.stiripesurse.ro/antonescu-reformuleaza-am-luat-de-a-nu-mai-candida/

Ti-am mai spus: televizorul prosteste grav.

Augustin Radescu spunea...

Aberezi! Eu am auzit declaratia lui si ti-am semnalat-o exact. Unde vezi tu manipulare?
Faptul ca el a revenit cu o alta exprimare dovedeste, dimpotriva, ca eu am avut dreptate, si antonescu a inteles ca in exprimarea lui era ceva in neregula. Tu, mai greu ...
Si cind n-ai argumente, apelezi la incercari de a jigni. De fapt, te jignesti pe tine insati! Succes!

Lilick Auftakt spunea...

Pai a revenit pentru cei mai grei de cap, sau pentru cei care manipuleaza, evident. Eu intelesesem din prima ca nu sunt sanse sa il mai recheme cineva cu ochii in lacrimi. Lasa speculatiile anteniste.