Potensi Energi Terbarukan Yang Ada di Indonesia
-
*Potensi Energi Terbarukan Yang Ada di Indonesia* – Energi terbarukan di
Indonesia akan meningkat jika negara terus memanfaatkan energi panas bumi.
Indon...
29 iul. 2008
Povestea lu' Neagoe!
Cristian Neagoe, purtatorul de cuvant al ICR New-York, ne propune o poveste horror/porno/sick/ecologistă pe blogul prietenei sale, Ada. Da, Ada, cea despre care spunea anul trecut in paginile LiterNet ca alaturi de Linda, ILRO si Omar face parte dintre persoanele in care si-ar investi toti banii. Banuiesc ca banii lui. Desi, din ce se vede la New York, se pare ca sunt banii nostri.
PS-Povestea o fi despre seful lui, domnul Horia Roman Patapievici? Voi ce ziceti?
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
27 de comentarii:
Io stiam ca LSD-ul, Ecstasy si altele is interzise! Dar se pare ca baietii se descurca! Simt ca mai bine sa ma duc dracu in Patagonia!
Eu zic sa le Dumnezeu sanatate la ambii, au mare nevoie, se pare...
Copii taichii, arta e putin mai in fata decit perceptia omului obisnuit. Incercati sa ginditi dincolo de riti-piti cu naturi-moarte-cu-pepene-ori-portret-de-tiganca-cu-sinul-scos-pe-afar'. De la "Carul cu boi" s-a mai inovat cite ceva prin zona artelor vizuale. A mai fost un Warhol sau un Nan Jun Paik, care au pus, pe tapet si alte mijloace de expresie decit "garderoba cuminte". Gata cu pudibonderia falsa (oooo.... o putza desenata.... ooooo... ce rusine!!!!) si nu mai dati verdicte! (Chiar m-am enervat!)
@Bogdan
Tu ai fost plecat si nu stii despre ce e vorba. Nu e vorba de putze scoase. Ci de Dumnezeu, Moise, David..etc bartjocoriti..etc. Ia din urma si citeste. Asta era doar asa...o bombonica. :)))
Brrr! Mai frate dar neaGOE asta si cu furioasa lui, chiar sunt dusi cu pluta!
Auzi la ea, micuta lu' neaGOE! Ii plac "chemicals" si "sad children".
Asa se si explica povestioara asta scabroasa-reclama la pedofilie!
Cat despre neaGOE Cristian-purtator de cuvant la ICR NY-platit din banii statului(adica si ai nostri), tot prin acea mizerie de banda desenata, se explica replicile lui NESIMTITE, la dezvaluirile facute de Andrei Badin!
Oare micuta posedata a lui neaGOE, sta si ea la NY, tot pe cheltuiala statului roman?!
@Bogdan
Si, de fapt, cel mai important: era vorba de mesaj, de comunicare, de imaginea Romaniei pe banii nostri..si..implicit si de spagi/pile/relatii.
Dar stii tu si mai bine astea. :)
Desigur...
Atunci, pe banii Romaniei propun sa nu mai prezentam decit aspecte pozitive si frumoase.
Propun ca teme urmatoarele:
- seceratoare in lan
- sudorita in uzina
- tractoristul optimist
- cincinalul in doi ani jumate.
Si, cind e vorba de pictura, pai sa fie ceva ce sa inteleaga tot omul, ca doar si nea caisa plateste pentru ICR, nu numai 'telectualii.
Asa ca, sa fie imagini cu mesaj clar, pozitiv, fara ambiguitati.
Si, ca sa fim in acord cu integristii musulmani, tema religiei sa o scoatem din chestiune, ca sa nu se minie neo-inchizitorii!
LILIK, TU CHIAR CREZI IN CE SPUI???
@Bogdan
Eu cred ca trebuie ca ICR sa respecte legea dupa care functioneaza dar in cazul asta nu o face. Tu ce zici?
@Bogdan
Eu printre lucrarile tale (si am vazut destule) am vazut originalitate dar nu probleme psihice. :)
Lilik, fiecare are limbajul sau si temele sale.
Faptul ca ICR sprijina aceste formule vizuale nu mi se pare o incalcare a legii.
Sa iti mai zpun o chestie:
Van Gogh nu a fost inteles de contemporanii sai; asta nu inseamna ca, acum, lucrarile sale nu valoreaza milioane de euro...
Cred ca estetica artei e un domeniu cam miscator pentru jocurile politice; de aceea, evita sa le combini!
Eu le vad pe astea de aici:
http://www.sothebys.com/
pe care le cauta lumea civilizata. Un browse prin catalog si ne lamurim unde e diferenta.
Mie mi-au placut cartoons astea ale lui Neagoe! Poti sa fii sau nu de acord cu ideile lui, dar Neagoe asta are ceva de spus, impacheteaza incitant comunicarea.
Este provocator in sensul bun, aka face privitorul sa gindeasca, ii impune un mesaj de calitate. Imi aduce aminte de un cartoonist de SF de pe vremuri, unul Viorel Pîrligras. Na, ca aşa mult ce mi-au plăcut desenele alea, că am schimbat şi tastatura pe diacritice... :)
Frumos ar fi fost ca pe pereţii galeriei ăleia din New York să fi fost doar desenele astea ale lui Neagoe! Sau cele ale lui Viorel Pîrligras... :)
Dar galeria pentru care se bate acum, ca un zmeu paraleu, Neagoe este un vacs jignitor. Şi vacs va ramîne de-a pururea şi-mboulea, oricît se "luptă" Neagoe pentru mîzgăliturile alea! Care nu au nici în clin nici în mîneca cu arta, din păcate.
Neagoe ăsta îmi aminteşte în cazul preopinenţilor de... atitudinea Colegiului medicilor faţă de nişte artişti chirurgi de-alde Ciomu... :(
@Lulutza
Stii cat de bine as putea sa desenez si eu un baietzel care isi taie putza..ca IRLO? Iti jur ca am talent. :)))Si nu sunt Ciomu! :)))))))
@Bogdan - nu ti se pare ca cam (sic!) exagerezi in paralela asta dintre Van Gogh si... IRLO??? Hai ca esti nostim! Cum se cheama asta? Solidaritate de casta? Crezi ca IRLO te-ar apara pe tine cu la fel de multa empatie?
ULTIMUL COMENTARIU
(deja ma agaseaza subiectul; constat, din nou, plin de entuziasm patriotic cum romanul se pricepe si la fotbal si la reparat Dacia, si la politica, precum si la fenomenul artei contemporane)
DECI:
@ Lilik:
Daca poti desena atit de bine un baietel care isi taie bla-bla-bla, incearca si tu o conversie, ca industria de la Cugir; din fabrica de AKM a devenit fabrica de masini de spalat; si, duopa cum vezi, ICR stipendiaza genul.
Deci, pune vioara in cui, ia cariociloe si, vorba lui Nike, GO 4 IT!
@ Lulutza:
Sincer sa fiu nu mi se pare exagerata comparatia cu Van Gogh. Reactiile mic-burgheze in fata lucrarilor lui seamana cu corul contemporan al pudibonzilor de Dimbovita, care (din evidente motive politice) haulesc si dau cu huo.
Repet ce am mai spus: Arta, de la impresionisti incoace, s-a mai schimbat.
Si apropo, sincer vorbind... Daca nu esti colectionar de masini vechi dar, totusi, te dai cu o Dacia 1100 din '67, plin de mindrie patriotica... cum te numesti?
@Bogdan
Nu imi vine sa desenez asa ceva. Chiar daca teoretic pot. Unele curente, stii si tu bine, ca au ramas la stadiul PUR TEORETIC. Doar se studiaza. Nu le mai cumpara nici dracu. Si asta tocmai pentru ca de cele mai multe ori s-au cam ciocnit in perceptia publicului, mai mult sau mai putin specialist, de speculatii privind patologicul. Unele s-au lovit chiar bine de tot.
Dar nu aici e esenta subiectului. Cred ca intelegi. Fiecare poate expune in galerii sau tine in casa picturi facute cu fecale, cu sperma, cu ce vrea...NU insa intr-un loc care reprezinta imaginea Romaniei. Eu nu vreau sa fiu reprezentata de fecale sau onanii intelectuale. Exista tone de originalitate si in mesaje decente.
@bogdan iorga: chestiunea e asa: icr are prin statut promovarea imaginii romaniei. nu e galeria futurista. eu nu spun ca acest gen de arta nu trebuie sa existe. ba da, dar in galerii particulare. sau unde or vrea ei. icr are un statut si trebuie sa si-l respecte. nu cu fucking god. asta e problema. de ce face icr o expozitie marcel chirnoaga la ny? de ce nu una caltia? de ce nu una vladimir zamfirescu? de ce trebuie sa plimbe pe banii nostri nici pusti deviati? de ce nu ii duce in harlem?
Prieteni, atata timp cat un personaj de cari-cartoons ca basescu e in fruntea Romaniei e posibil orice, iar marionetele astea de carpa murdara care s-au aciuit la ICR trebuie scoase de acolo cat mai repede si curatata cladirea, ca si Cotroceniul dupa plecarea marinelului!
Lilick, un comentariu si-atat (ca timp de doua zile sunt prins cu altele),
Fii realista si mai las-o cu "imaginea Romaniei", sfatul meu... N-a avut nicidecum de suferit (ba din contra), iar voi unii chiar nu mai realizati ca, la vremea Internetului, pana si-un pusti de 10 ani, daca vrea sa stie intr-adevar ceva de Romania, nu merge la ICRuri, ci butoneaza pe Google si are de toate: Grigorescu, Brancusi, Zacusca, tiganesti si toate cele.
De unde iluzia asta ca un centru colo poate intr-adevar sa faca pe unul sa spuna "iata Romania"! Crezi tu ca-n New York intra strainii in "galeria Romania"?! Lets get real! Se plimba oamenii pe bulevard si intra in ce locuri li se par mai interesante. Asa am facut si eu de-o viata. Ia Montreal-ul (ca am locuit ani de zile-acolo), care-i un centru multi-cultural si-i plin de tot felul de expozitii. Am intrat la nu stiu cate, puzderie de tari africane sau din Caraibe. Am retinut insa numai chestiile cu adevarat interesante, nicidecum ..."tarile". Astea-s chestii patriotarde ieftine...
Cu "imaginea" aceea, adevarata jena m-a cuprins cand Horvath acela cheama politzia, si-apoi tot el le explica vezi Doamne trecatorilor consternati ca "Romania nu-i asa". Bleah si ...hai mai, ca sunteti destui pe-aicea care totusi, ar trebui sa dati dovada de mai mult open-minded... :(
@Cristi
Da-mi voie sa ma gandesc la o groaza de alti artisti plastici, cu adevarat talentati, si tineri, dar fara relatii, care stau pe bara si suspina...ca sa zic asa, ca nu ii promoveaza si pe ei ICR.
Si daca si EU dau banii pentru asta, pentru promovarea imaginii, lasa-ma sa-mi spun punctul de vedere si sa arat ca NU Zakuska merita sa fie promovata. OK?
Si, cum imi scria un prieten de peste Ocean pe mail:
"Indiferent de mesajul exprimat, nu regasesc spiritul romanesc in aceasta expozitie. Ci doar copii jalnice ale avangardistilor cu orice chip."
BTW-La multi ani, Cristi! :)
@cristi: vad ca nu mai compari expozitia dezaxatilor cu luvru. e un pas inainte.te-ai maturizat.
n-am plecat inca (am mai tras cu ochiul :)). Mersi de urari, dar pe-aici mai am cateva ore pan' la miezul noptii :)
Lilick, de acord cu tine ca uneori se fac favoritisme. E cazul aici? Nu stiu. Dar nu la asta m-am referit ultima oara, nu? Le-am luat pe bucati. La Andrei m-am referit la "falusuri" (falusurile, Andrei, ca asta comparam acolo, nu muzeele! :)), aici spuneam acum de "imagine". Cand sarim de la una la alta, pierdem sirul. Si-ajungem doar sa ..."discutam discutii" :)
Eu unul ador diversitatea asta de idei, inteleg (partial) si indignarile exprimate de voi, am insa alergie teribila cand, pe motive superflue, se cauta uneori impuneri de restrictii, cenzura, excludere.
Citatul pus de tine e desigur valabil, ca exprima un punct de vedere. Imi voi permite sa exprim un altul, cred ca la fel de valabil (scris de careva la mine). Hai sa ne bucuram mai degraba la diversitatea aceasta de idei, s-o imbratisam si sa o acceptam. Asa fac alte natii si au numai de castigat.
"[...] oamenii lucreaza momentan bine-mersi, la teatrul 37 ARTS, fara pericolul de a fi trimisi de fbi in tara cu shuturi in fund… mai spre seara, o sa am ocazia sa povestesc si cu artistii, si-o sa-ntreb cum e sa te simti apreciat de straini, si injurat de romani :}:} -de parca n-am stii cum e."
Numai bine,
Cristi
@cristi: sa ai alergie acolo unde e cazul. unde ai vazut tu la mine termenul cenzura... zacuska sa faca ce vrea. o spun si o repet ca vedem ca vorbim impreuna si ne intelegem separat: succesuri in america si peste tot cat cuprinde. nu insa expozitii in centrele culturale romanesti. nu au nimic de-a face cu promovarea romaniei.
si nu comparam falusurile... spuneam ca aceasta expozitie nu va fi niciodata la luvru, cum vroiai tu. iti dau in scris. notarial.
Andrei, numai cand te aud iar cu "promovarea Romaniei", ma bufneste rasul. Numai din cauza lipsei de realism a lozincii, nu altceva.
Romania v-o promoveaza de peste 20 de ani milioane de romani in strainatate, ce lucreaza si pe la Google, Microsoft sau firme mai marunte. O Alexandra Nechita, ale carei tablouri se vand la preturi gigantesti. O Anastasia din Beverly Hills, careia strainii ii fac documentar de-o ora pe Biography Channel, dar cei din tara habar n-au cine o fi si se cearta mai degraba pe ...nunti si botezuri la icr-uri.
In timpul asta, presa din Ro ce face? "Heheee, capsunarii nostri uite cum baga miliarde anual in tara". Poate ca, inainte sa tot pompam "imagini" ca pe timpul lui ceasca, n-ar strica sa ne ocupam mai mult de realitate. E mai concreta ;)
PS: Eu incerc sa ma opresc aici, ca discutia risca sa degenereze...
se pare ca s-a zis si s-a raspuns la ce era de raspuns. nu in sensul ca s-au clarificat lucrurile, ci in sensul ca a luat o pauza momentan dialogul. profit de situatie, si-mi dau si eu cu parerea, nu ca sa oftic, tachinez, sau pup in dos pe careva... am dat de subiectul asta pe net, cautand altceva, in fine... de la d-ul Badin de pe site am ajuns pe-un altul, si-apoi pe altu, si uita-ma acum aici. mult de citit si divers!
as remarca insa cateva elemente, cel putin deranjante pt cititor:
1.desi se face mereu referire la promovarea unei imagini neconcludente sau inconsistente vis-a-vis de specificul, traditia si valoarea romaneasca, concluzia ce razbate in final, sau e soptita printre altele, este ca basescu, sau patapievici, sau mai stiu eu ce om politic, se face vinovat aici de o desinformare a opiniei publice din strainatate, cu privire la valorile noastre, ca popor. acesta este ori derapaj involuntar, ori scop ascuns al discutiei, respectiv o expozitie si niste vizitatori. Politizarea subiectului in cauza este o deviere de la esenta dezbaterii. Sa discutam despre cele 2 dar! (in cazul de fata, expozitia icr, si opinia cetateanului american)
2. ingrijoarea ca banii sunt cheluiti pe cine nu trebuie -avem dreptul de a ne interesa unde ne merg cotizatiile, insa asta nu implica dreptul sa ii cerem inapoi, atunci cand ei n-au fost furati sau risipiti,ci munciti de altii la fel ca noi. referitor la faptul ca nu ne convine unde merg, si ce pensule se cumpara din ei, n-avem ce face: este un neajuns al formei de conducere democratice, bazata pe imputernicirea statului de catre majoritatea cu drept de vot: populatia isi alege un conducator, iar minoritatea il urmeaza -in limitele decentei fireste- atat in ce priveste ordinea natiunii cat si interactiunea cu celalalte popoare. sa ma apuc sa fac lectii de politica, management politic, etica sau d-ne fereste cultura civica aici? nu este deloc cazul, dmc toti participantii la discutie prezinta o tangenta cel putin modesta cu inv universitar. ei, conducatorul odata ales, da tonul, prin anumite mijloace si parghii democratice in cateva arii de interes national: securitatea si relatiile externe -cele doua sunt de baza. Cum se impaca insa capra cu varza, respectiv cei care l-au ales pe X si cei ce nu l-au ales? Prin studierea obiectiva a situatiei, si apelarea la opinia unei terte parti, preferabil neimplicata activ. Aceasta ar trebui sa fie deci discutia: ce s-a urmarit cu expozitia, ce efect a avut ea, iar ca moft, ne putem da cu parerea referitor la tonurile de gri, sau materialele folosite.
--- comentariu
Exista personaje calificate in domeniu, precum d-ul Iorga –am urmat likurile celor prezenti in discutia de fata, si a suflarii prezente in acest subiect, pe o mana de bloguri- care incearca sa isi exprime parerea referitor la ceea ce reprezinta sau inseamna elementele prezentate in expozitia de la icr. Acestea insa, ca si in cazul de fata renunta din motive evidente: dialogul este mutat pe alte coordonate, decat cele in care dansii sunt calificati sa aiba o opinie profesionala. Pierdem aici partea ‘terta’ ce-o aminteam mai sus. Ramane dar sa se discute cat se poate de obiectiv despre eveniment, cu handicapul pierderii parerii de specialitate. (Aceasta de cele mai multe ori, e factor decisiv in ajungerea la o concluzie valida, deoarece ea –parerea avizata, sau de specialitate- simplifica termenii problemei in cazul unui subiect complex, cum este si arta, in cazul nostru.) In primul rand trebuie notat scopul, apoi cadrul, iar in final efectul.
De ce tot acest proces chinuitor de lung si uzant? Tocmai pt a determina daca alegatorii sau nealegatorii conducatorului X, au dreptul sa ceara socoteala pt modul in care a orchestrat vointa cetateanului –aici nu mai vb despre majoritate, trebuie subliniat! Aceasta framantare se numeste democratie, sau luarea deciziilor prin consultarea opiniei publice. (Vom vb mai tarziu si de ce nu are dreptul cetateanul sa ia la rost -in cazul de fata- artistul, ci doar promovatorul artistului.) Modelul acesta de a rezolva problemele, sau efectiv de a imbunatatii sistemul, nu este american, asa cum s-ar crede, ci grecesc –dar nu din Atena, ci originar din triburile grecesti. (imi cer scuze din nou pt modul plictisitor in care imi constuiesc afirmatiile. O parte dintre dvoastra cunoasteti aceste lucruri; nu incerc sa vi le predau ca la scoala, incerc insa exprimarea unei pareri argumentate, iar aceasta necesita rabdare si intelegere, atat din partea mea, cat si a d-voastra.)
Care este scopul deci? Prin expozitia de arta, se introduce publicului american, o latura a exprimarii artistice, prezenta in romania, cu specific si target restrans.
Aceste elemente trebuie sa fie existente in prezentarea evenimentului, pt a informa atat artistul, cat si publicul cu privire la natura si modul in care se va exprima experienta artistica! Daca nu s-ar face acest lucru, ne-am pomeni cu minori frecventand filme destinate omului matur, am avea neplacerea sa gasim la teatru o pantomima nud, in loc de opereta. Asadar, publicul si artistul trebuie anuntat cu privire la caracterul evenimentului. Cei interesati de muzica folclorica, vor lua parte la reprezentatii folclorice, si nicidecum la drum’n’bass, desi ambele manifestari muzicale pot si sunt specifice in targetul lor, romaniei. Ne-am lamurit cum sta treaba aici. (daca am pierdut personalul de specialitate, va fi mult mai dificil sa intelegem ceea ce se intampla de fapt… desi ma pricep la religii si cele sfinte, intampin dificultati in intelegerea artelor moderne.)
Care este cadrul? Aici trebuie sa ne referim la compatibilitatea dintre natura evenimentului si specificul mediului de propagare/promovare a manifestarii acestuia. Este de la sine inteles ca fiind inoportuna alaturarea anumitor termeni, cum ar fi: film artistic si biserica (sau) jocuri, concursuri, divertisment si conferinta de presa (sau) vernisaj, teatru, politica si eveniment sportiv. Combinarea acestor arii nu este o ilegalitate sub nici o forma, insa atrage de la sine disconfort, ofensare, plictis, neintelegeri (samd) pt toate partile implicate. Exista cazuri fericite fireste, cand echipa de fotbal a tarii A participa la o reprezentatie a trupei de teatru din tara B… acestea sunt insa de obicei chestiuni de protocol intre A si B.
Cu aceste explicatii, ne putem uita la cardul expozitiei ICR din sua; in statutul ICR se specifica printre altele facilitarea dialogului si a colaborarii atat a peronalitatilor cat si a comunitatilor culturale si stiintifice romanesti cu parteneri din intreaga lume, precum si cercetarea si evaluarea fenomenului cultural national si a perspectivelor sale.
(acesta este si motivul pt care artistul nu poate si nu trebuie tras la raspundere in asemenea situatii, din moment ce el este invitat sa fie ceea ce este, sau sa dezvolte ceea ce considera de cuviinta, iar institutia e cea care decide daca el se incadreaza sau nu in specificul evenimentului anuntat, cu dreptul garantat prin statutul sau –propus si aprobat de catre reprezentantii alesi, adica opinia majoritara- de a da curs, sau nu, exprimarii artistului prin elementele artistice personale sau colective.)
Ce se urmareste deci? Deschiderea unui dialog cultural si artistic cu personalitati sau comunitati, ce au reprezentanti atat in tara cat si in strainatate. Prin deductie logica, este descurajat genul de manifestari ce nu-si gasesc corespondent in tara gazda. Desigur, cazul se refera la situatia in care tara gazda prezinta o diversitate mai subreda in ceea ce priveste cultura/artisticul decat Romania. Evitam astfel o serie intreaga de neintelegeri…
Ultima chestiune ce trebuie dezbatura este efectul. Prin aceasta se intelege reactia reprezentantilor din tara gazda, felul in care manifestarea organizata a dus la intarirea si aprofundarea relatiilor intre cele doua tari (sau din contra), si nu in ultimul rand stabilirea de noi legaturi si contacte, schimburi de experienta si cunoastere intre cele doua popoare sau reprezentantii lor, specifici pe tema data, sau generali.
Intrebarile la obiect ce trebuie discutate in cazul de fata se rezuma prin urmare la:
a) S-a anuntat/specificat de catre ICR caracterul, specificul, domeniu si natura expozitiei ce o gazduieste?
b) Evenimentul organizat se afla pe lista prioritatilor ICR, si daca da, isi gaseste corespondent sau reprezentanti si in tara gazda?
c) Care este reactia (din nou ne intereseaza majoritatea) reprezentantilor din tara ce gazduieste evenimentul? -cea cu care se incearca un dialog, schimb de experienta, pareri si viziuni.
Dupa ce se raspunde la ele, si se clarifica toate aceste aspecte, putem vorbi despre dreptul de a cere banul inapoi, fie pe motiv ca s-a furat, fie pe motiv ca a fost risipit, asta insemand ca modul in care a fost cheluit nu a produs efectul dorit, si asta in mod intentionat.
--- incheiat comentariu.
3. Neluarea in discutie a faptei d-lui R. Horvath, si amanarea unei atitudini publice exprimate prin contactarea si mustrarea dansului de catre toti cei implicati in aceasta discutie, sau subiect, este probabil cel mai deranjant aspect. Nu pt ca aceasta ar fi miezul discutiei, sau elementul cel mai important al situatiei, ci pt ca indiferent de opinia imbratisata referitor la evenimentul organizat de ICR, fapta dansului este una ce intra in conflict cu interesele si conduita majoritatii cetatenilor romani, fie din tara, fie din strainatate. Oricare ar fi motivatiile dansului, fapta comisa nu poate fi incadrata decat drept o inconstienta si nebunie –termen biblic, ce se refera la o persoana sau fapta ce denota lipsa de intelepciune, discernamant. Chiar daca suntem de o parere sau alta, nu avem voie sa permitem asemenea atitudini, ce nu fac cinste si nu reprezinta modul in care preferam sa ne raportam la o situatie ce provoaca controverse, sau chiar senzatii neplacute. Oricat de mare ne-ar fi supararea, preferam sa dialogam si despicam firu’n patru, ‘cu usile inchise’. Preferam sa discutam problema in familie, si nu prin actiuni necontrolate, menite sa agraveze –fie ca este luata in serios actiunea fie ca este considerata o ‘alarma falsa’, un caz izolat, sau o nebunie…
Acestea sunt aspectele deranjante din subiectul ce a acumulat deja o cantitate insemnata de articole si pareri. Pt cei care nu cunoasc subiectul, ii sfatuiesc sa citeasca in cat mai multe locatii dezbaterea, fiecare avand argumente pertinente si detalii particulare.
Multumind pt timpul acordat, si cu speranta ca discutia va intra in continuare pe un fagas mai controlat si la obiect, va doresc multa pace si succes!
Ps imi cer scuze in cazul greselitor ortografice, si a paginarii. Fereastra dedicata comentariilor este de o dimensiune minuscula, ceea ce face dificila recitirea sau corectarea.
Pana la urma Patapievici a refuzat sa apara in direct la Antena 3, asa cum gasise a rezolva problema CNA. Ceea ce inseamna ca se lasa pagubas intr-o lupta pe rcae o pierduse din start.
Trimiteți un comentariu