11 dec. 2009

"Cine bate noaptea la fereastra ta? E Securitatea, nu te speria!"

Cineva comenta ca s-a schimbat totusi ceva. Acum Securitatea bate in fereastra de messenger. :))

Varujan Vosganian a scris un text azi. Cititi-l, va rog, ca e important. Mi-am adus aminte de toate momentele scandalului in care liderul liberal a fost implicat fara sa vrea. Cu tot concursul presedintelui si al serviciilor. Lulutza, Cepeca, Bogdan69, Hendrix si altii poate isi mai amintesc, de pe articolele din Cotidianul, ca acesta a fost unul din momentele care au declansat razboiul dintre noi si portocalii...

In legatura cu proaspata retinere a lui Catalin Voicu, George Serban scrie asa, raspunzand la un comentariu:

"George Serban a spus"
11/12/2009 la 12:37
@Theodora, intuitia mea care in ceea ce il priveste pe Basescu nu m-a inselat niciodata. Curtea Constitutionala se afla in pragul unei concluzii care il dezavantajeaza. Adica sa invalideze turul 2. Basescu stie, ca doar n-om fi tampiti sa ne imaginam ca nu le asculta discutiile. Deci trebuie creata o diversiune din care sa rezulte ca decizia CC ar putea fi viciata daca va fi in defavoarea lui."

23 de comentarii:

Marius spunea...

Bun asa, Lilick! :))

Uite ce scriu astia de la Catavencu aici: http://www.catavencu.ro/veriga_lipsa_din_lantul_spagii_la_magistrati-11704.html

Lilick Auftakt spunea...

@Marius

Da, stiu. Sunt stiri vechi.

Claudia Muresan spunea...

mie mi-e tare teama sa nu fie doar un oscior aruncat celor prea nemultumiti de frauda, ca sa dea aparenta de echidistanta. AR trebui sa decida verificarea listelor speciale, in primul rind.

Lilick Auftakt spunea...

@Claudia

Probabil mai urmeaza niste recomandari. Sper sa nu fie asa cum iti spune intuitia. Desi...

Theodora spunea...

Salutare tuturor!
Eu chiar nu ma pricep. Astia chiar au timp si oameni suficienti sa ne asculte pe toti? De ce judecatorii de la Curtea Constitutionala nu au telefoane sigure?
Cu respect
ps eu sunt Theodora de pe blogul dlui Serban Geosegescu :)

Liviu spunea...

Si eu am senzatia ca CC a facut un nimim gest formal, nu de alta, dar sa nu se spuna ca nu a intreprins nimic.

Din cate stiu eu, reclamatia PSD viza si alte aspecte, cel putin la fel de importante ca voturile nule.

Probabil efectul va fi si el la fel, adica... nul.

Mie cel mai important e cum s-a votat la sectiile speciale, dar nu cred ca o sa se atinga nimeni de acest cartof fierbinte.

Iosif spunea...

Deciziile CC au fost intotdeauna sub influenta Cotrocenilor, asa ca trebuie sa fim rezervati. Oricum, mai e o speranta cu Curtea de Apel. Sau poate aici e buba, ca pesedeii vor ataca si pe alte cai, si nu se pot distruge dovezile... Oricum, demonstratia de forta a saltarii oamenilor de pe strada ar trebui sa aprinda beculetul de alarma al tuturora...

Claudia Muresan spunea...

de cite ori pedelistii sunt calmi, e un semn prost. si in seara votului ma miram cum de nu ies in strada, cum se credea. sigh...mi se pare si dureros, si cinic din partea lor (a CCR). Good cop (CCR), bad cop (DNA), ca sa distrugi adversarii cu totul cind in final nu le lasi nici linistea adusa de resemnare.

hendrix spunea...

In octombrie 2006 inca nu scriam la Coti. Picatura care a umplut paharul si m-a determinat sa scriu a fost referendumul din 19 mai 2007. Atunci credeam ca este de domeniul evidentei ca ba-secu este un pericol pentru democratie, nu doar pentru liberali. Dusul rece provocat de rezultat a fost la fel de rece ca cel din Duminica Orbului. Imensa manipulare facuta impotriva celebrilor 322, ,,oligarhilor'' a creat inca de atunci falia din societate, care a dus acum la o adevarata psihoza colectiva.
In octombrie 2006 razboiul dus de ba-secu impotriva liberalilor era la apogeu, gandindu-ma doar la atacurile duse de tradatorii din PNL. Gasca condusa de draga stolo, boureanu, stoica, musca vroia distrugerea din interior a PNL( nemernicul de flutur a mai stat in guvern pana prin noiembrie 2006, daca nu ma insel). Tin minte perfect scandalul scarbos creat in jurul lui Vosganian, declansat la comanda lui ba-secu prin intermediul securistului turcu. Citind acum articolul de pe blogul lui imi readuc aminte de campania scarboasa dusa de Jurnalul prin vocea lui tuca. N-am uitat, dar nenumaratele atacuri antiliberale ce-au urmat mai apoi au impins acea afacere urata undeva intr-un sertar al memoriei. Mintea umana are minunata proprietate sa UITAM multele chestii urate ce ni se intampla. Daca n-am putea uita probabil ca am innebuni. Vosganian sigur n-a uitat, din moment ce ieri s-au implinit 3 ani de la declansarea procesului de calomnie impotriva ticalosului turcu.
N-am nicio indoiala in ceea ce priveste DIVERSIUNEA Voicu. Maniera scandaloasa in care a fost saltat arata ca oamenii lui ba-secu asta au vrut:SCANDAL!
Cred ca @GS a fost foarte diplomat cand a afirmat:,,Curtea Constitutionala se afla in pragul unei concluzii care il dezavantajeaza.'' Se pare ca decizia CC va produce un cutremur pe scena politica. Ca pedeleprele simt ca le fuge pamantul de sub picioare este o constatare facuta in urma grabei suspecte cu care BEJ-urile au inceput sa umble la sacii cu voturile nule. Imi pun intrebarea cat AU FURAT pedeleprele doar prin metoda ,,anularii'' unor voturi antibasesciene. Proportia furtului cred ca este greu de estimat. Cutia Pandorei a fost deschisa, sa vedem ce este in ea!

Matilda spunea...

Diversiunea cu Voicu e regizată din Cotroceni, se ştie. Mai grav este că Băsescu sigur este Stalinescu. Chiar vom ajunge să ne fie frică să vorbim la telefon, sau să scriem pe bloguri ? Se pare că da...

mirko spunea...

marea reconcilere basesciana inseamna consilierea sa fim concilianti, altfel...

Anonim spunea...

«What’s up, dacs?»™
Just to let you know, dacs: just bagat «Prostadac» la Babydac©
http://babydac.wordpress.com/files/2009/12/nosteagdebabydacg.gif
Now we have both «Prostadac» and/or «Prostanac» la Babydac©
http://babydac.files.wordpress.com/2009/12/nosteagdebabydacb.gif

From Kogayon, with love,
Babydac :) zmangalici pluridisciplinar (independent)

alina gorghiu spunea...

Mie mi-e teama ca decizia de renumarare a buletinelor nule e doar o etapa in legitimarea si justificarea respingerii sesizarii psd de catre CC

Claudia Muresan spunea...

@alina gorghiu: asa cred si eu. Daca nu, ar fi cerut si verificarea listelor suplimentare si a proceselor verbale.

Teo Negura spunea...

Suntem absolut de acord cu George, e evidenta intetia de influentare a deciziei judecatorilor de la CC. Ma sperie insa metodele, caci sunt, cu fiecare zi, tot mai abjecte, si tot mai periculoase. Ce Dumnezeu, ne indreptam spre un asasinat politic si la propriu?

Anonim spunea...

Legat de titlu. Banuiesc ca stiti si bancul cu "nu poti trai terorizat de o pisica".

Mai departe, sunt pesimist. Achiesez la ceea ce zice Alina. Cel putin asa o vad eu: "uite, v-am ascultat, am analizat, am renumarat." Din renumarare Geoana mai castiga sa zicem 5.000 de voturi. Si gata. Isi pun palma in cur si inchid dosarul.

Din strada - presiune - ca cica se prabuseste tara ca PSD nu accepta infrangerea. Nu zice nimeni de frauda in strada.

Daca gasim 0,33% voturi in plus pentru Geoana (adica doar 456 de voturi in cele 138.000), raportat la 10.600.000 ar insemna fix 35.000 cat e necesar de trecut dintr-o parte in alta...

Dar o sa zica cineva?

Eu, daca as fi sa decid, as baga toti banii intr-o singura reclama care sa spuna asta... si as scoate oamenii in strada.

Este imposibil sa iti construiesti ceva solid prin furt.

NU IN LUMEA IN CARE VREAU EU SA TRAIESC!

Lilick Auftakt spunea...

Buna @Teo

Parerile sunt impartite. Alina si Claudia vad ca sunt sceptice. Si n-as spune ca fara motiv... CCR a mai dat solutii prin care s-a spalat pe maini. Sa nu o uitam pe aia de la suspendare de exemplu.

Lilick Auftakt spunea...

@Atitudini

Ai dreptate. Dar din pacate primesc mesaje din tara de la oameni ingroziti, amenintati, speriati. Cred ca noi, in Bucuresti, nici macar nu ne dam seama exact ce se intampla.

Anonim spunea...

Vrei sa iti povestesc din Videle?

Discutie la crasma: "hai ba, lasa-ma cu Basescu tau. Eu nu il votez! Da-l in masa de tampit!"

A doua zi, la poarta tipului care s-a exprimat asa, a aparut chiar primarul orasului.

Nu vrei sa stii sumele platite, cum s-a facut campania (in Videle nu mai e organizatie PNL), ca la sectii se deschidea buletinul de vot inainte de punerea in urna ca sa se verifice "corectitudinea".

Mie cand mi s-a povestit, normal, la 3 zile dupa ce mortul a fost dus la groapa, mi s-a ridicat tensiunea!

Nu stiu ce oameni au avut celelalte partide in comisii de s-a putut face asa ceva...

Uneori ma gandesc ca daca esti atat de tampit incat sa "te faca" portocalii in halul asta, poate chiar meriti...

Lilick Auftakt spunea...

@Atitudini

Ai dreptate. Poate ar trebui sa scriem o scrisoare la UE. Nici nu mai stiu ce sa zic.. Mi-e o mila nespusa de oameni care imi scriu ca le e frica sa mai iasa din casa, si ma roaga sa ii sfatuiesc cum sa emigreze. Si asta doar pentru ca au facut in tara campanie impotriva PD-L si acum suporta represiunile.

nicole spunea...

Lilick, eu nu pot accepta ideea de frica. Frica se poate invinge. Altfel nu se poate numi "viata". Regret ca nu am stiut de protestul studentilor. Vreau sa particip, sa-i spun lui basea ca eu il detest -pe el, marele mincinos si pe parashutele lui, udrea, ridzi,anastase.
Javrele lui au umblat la sacii cu voturi!Trebuie sanctionati pentru asta. Sper in repetarea alegerilor. Este evident ca au nesocotit hotararea Curtii Constitutionale rupand sigiliile!

Lilick Auftakt spunea...

@Nicole

Nici eu nu o accept. Dar sunt oameni mai simpli, care nu inteleg ca inducerea sentimentului de frica e o arma puternica.

Traian Breazu spunea...

Sunt sceptic in privinta deciziei CCR. Stiu ca in trecut pe chestiuni-cheie au fost intotdeauna pe linia cotrocenilor. Stiu ca era un caz in care unul sau doi judecatori CCR au fost santajati deschis, public. Nu mai retin care caz, noroc cu memoria invocata de hendrix.

Ce ma mira este renumararea voturilor nule. De ce nu renumararea voturilor TB si MG si NULE.
Iar daca este vorba de voturile nule, de ce renumarare si de ce nu reanalizare (adica daca au fost intr-adevar nule). Sau implica renumararea si reanalizarea?

In Ucraina in 2004 a fost posibil. CCR-ul lor a invalidat turul 2 si s-a repetat. Si in Moldova a fost posibil ca patru partide care aveau o majoritate sa formeze guvernul. Remarc ca vecinii estici ex-sovietici ne-au cam intrecut in unule puncte esentiale care tin de democratie.