15 sept. 2009

Cum isi permite Presedintele sa vina beat in Parlament?

Sunt uluita. Ce a fost cu discursul ala parca rostit la carciuma? M-am uitat pe internet si am vazut deja multe reactii. Voi ce spuneti?
















Update: am pus in dreapta, pe blog, si o dedicatie pentru Presedinte. :)

31 de comentarii:

Anonim spunea...

Pentru ca asta este starea lui naturala.

Vai de noi.

Incep sa cred ca ne-am tampit NOI toti romanii , dac am putut vota un asemenea ipochimen , pe post de presedinte..

Frumoasa tara avem , pacat ca este locuita.

hendrix spunea...

Nu cred ca este vorba de betie, asa cum sugera si @Tony la tema precedenta. Eventual o betie de cuvinte, mai exact diaree verbala. Mult, muuuult tupeu! Astept sa termine si sa ne anunte sec ca mai vrea 5 ani! Sub deviza veche,,Daca voi nu ma vreti, eu va vreau!'' Sunt inca uluit de discursul abracadabrant al securistului de la Anvers. Inca nu pot sa cred ce se intampla!

Lilick Auftakt spunea...

@Anonim

Nu stiu cum am fost in stare sa votam mizeria asta de om.

@Hendrix

I-am numarat in primele trei sferturi de ora vreo 30 de balbe.. M-am plictisit. I se impleticea limba in gura, scuze... Era beat mort.

Si eu sunt uluita si de minciuni, si de faptul ca pentru esecuri altii sunt de vina, si pentru ca si-a asumat realizari ale guvernului Tariceanu. Muuulte. Omul e bolnav grav, grav.

Chat Noir spunea...

Am crezut, la început, că mi se pare. Apoi m-am lămurit ... era beat.

hendrix spunea...

@lilick Balbele nu dovedesc neaparat ca ar fi baut! Ce zici, ne va anunta candidatura in cateva minute? Dupa scenariul folosit, dupa regia ,,maiastra'', ar fi cireasa de pe tort! Eu zic ca punctul culminant urmeaza imediat!

Lilick Auftakt spunea...

@Chat Noir

Si eu, la primele doua impleticiri... am zis ca poate are alta problema. Dar dupa aia a fost clar.

Lulutza spunea...

Mda, e penibil rau! Dupa asemenea discurs, nici nu ar trebui sa se mai gindeasca la vreun alt mandat. Poate doar la cel de presedinte de asociatie de locatari, dar - har Domnului! - nici macar nu mai sta la bloc... :( L-a promovat Casuneanu la viloaie prin vinzarile anterioare... Totusi, ar trebui sa-i ia cineva alcoolemia dupa ce termina plicticosenia aia insipida si impleticita!

Paratraznetul Fanica spunea...

am comentat la mine in blog, bineinteles :)

Matilda spunea...

Era puţin cam beat. Sunteţi nedrepţi. N-are omul voie să bea ceva după atîta caşcaval ?

tony spunea...

@hendrix,
L-am mai vazut o data in halul asta in 9 martie,tot in Parlament.Mai rau de atat a fost cand a iesit manga dintr-o carciuma dupa o intalnire cu Blaga si Videanu cand acestia l-au convins sa-i puna ministri.

Draghi spunea...

Pr ca presedintele face ce vrea muschii lui :D Apropo, cum e corect, "ferestre de oportunitati" cum a citi el de pe foaie, sau "ferestre de oportunitate"? Multe succesuri in campanie d-l viitor ex-presedinte.

hendrix spunea...

@Tony Vad ca nu esti singurul care crede ca ba-secu era beat, atat unele comentarii de pe acest blog cat si de pe forumul IRTV spun acelasi lucru. Asa o fi!
Pe 9 martie n-a vorbit cumva despre ,,centura de siguranta''FMI? Daca da, inseamna ca in momente hotaratoare ba-secu simte nevoia sa fie barbat! Singura cale pentru un marinar sa se simta barbat este sa bea, inainte sa injure si sa mearga la bordel, nu-i asa? Pardon, sa mearga in Parlament!

codeus spunea...

si-a facut curaj inainte poate pe la Pescarusul, sa dea piept cu "nemernicii" aia care anul trecut au votat suspendarea...cabotinului.vai de statul de drept. asta-i de-a dreptul o comedie horror

tony spunea...

@hendrix,
Cand ai spus de bordel,ma gandeam la ministra Nutzy care are in fisa postului sa presteze pentru marele barbat,pentru Zeus.Evident,pentru bani.

atreides spunea...

Credeam ca am innebunit eu la cap cand mi s-a parut ca vorbeste impleticit, dar daca si voi ati vazut la fel pare clar ca nu m-am inselat. Tare de tot!

mirko spunea...

am scris: a schimbat whiskey-ul!

Anonim spunea...

@Tony Se balbaie si el un pic, ca tot omul, si imediat sariti in haita pe el! Poate nici nu era beat. I s-o fi aplecat un pic de la placinta lui Levente. :-)
http://www.cascador.com/jocuri/1989-2009/

HENDRIX spunea...

@Tony Ma refeream la faptul ca pentru ba-secu Parlamentul este un fel de bordel. Are acelasi ,,respect'' fata de institutia esentiala a democratiei cata o are pentru stabilimentele pe care le vizita la Anvers, intre doua turnatorii, intre doua mizerii! Daca ar putea ar desfiinta maine Parlamentul. Se multumeste cu o noua Mare Adunare Nationala, care sa voteze cu ochii inchisi asumari de raspundere fara numar, fara numar! Iar cand Parlamentul va fi populat de animalutze ca ridzi-pizdi, nutzi curvea sau roberta va avea Parlamentul pe care l-a visat! Asta dupa ce are deja si guvernul mult visat. Abia atunci va lasa tronul mostenire catre EBA, evident dupa o campanie a ,,independentei'' avand pedigree politic in PE.

Lucia Verona spunea...

Toată lumea zice că ar fi fost beat, iar eu am pierdut bunătate de spectacol! Am aflat însă că n-a plîns. Ciudat!

tony spunea...

@babydac,
Nu cred ca era de la placinta.S-ar putea ca nici la dezalcoolizare sa nu mai fie nici o sansa pentru el.

tony spunea...

@hendrix,
Am inteles perfect.Ma gandesc ca ,daca legile pe care Boc isi asuma respunderea sunt neconstitutionale,sa ma duc la sediile PDL si PSD,sa ma pis pe ele si sa le dau foc.

dramoleta spunea...

Spunem ca nu e zdravan la cap.

hendrix spunea...

@Tony DACA sunt ,,neconstitutionale''??? SIGUR sunt! Idiotul ala de boc spune ca ordonanata aia cu interzicerea cumulului salariului cu pensia a fost daramata de CC doar pentru ca era ordonanta si nu lege!!! Dobitocul de boc inca n-a inteles ca CC a aratat si motivele de fond ce priveau neconstitutionalitatea! Dar sa stii ca nu boc este de vina, el a fost doar un executant! Autorul este chiar seful sau ba-secu, cel care a si impus circul asta cu asumarea, nu-i asa?

alex.dumitrascu spunea...

De la hormonul tiroidian. Daca nu mai ai tiroida iei cat ti se da.
Mai mult daca te vrea ager si artagos, mai putin daca te vrea bleg si adormit.

tony spunea...

@hendrix si lilick
Ce se poate intampla dupa aceea? Este cea mai clara dovada de incompetenta a unui guvern,cred ca este incompetenta maxima.

Stevie the LightningRod spunea...

@ Lucia Verona: am gasit aici o transcriere a ceea ce s-a intamplat azi in parlament: http://www.gandul.info/politica/cititorii-gandul-au-urmarit-in-timp-real-filmul-din-parlament-vezi-aici-desfasurarea-evenimentelor-4897548

Doux Rêve spunea...

"Poate am făcut şi greşeli." POATE? POATE?!! Beat şi alienat!

Anonim spunea...

O sa spuneti ca ma dau mare dar cand am vazut show-ul lacrimogen cu "draga Stolo" mi-am dat seama ce specimen de om e. Un barbat nu face astfel de spectacole decat daca are probleme grave.
Asa ca am decis sa nu ma duc la vot.

Sa cred ca poporul roman a invatat ceva din asta, mi-as face iluzii.

codeus spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
veniaminusplus spunea...

SI TOTUSI, NU A FOST BEAT! ERA CHIAR FOARTE LUCID. MULT MAI LUCID DECAT CEI CARE II CAUTA CU INVERSUNARE NODURI fALSE IN PAPURA CA ARGUMENTE DE INLATURARE. A FOST UN DISCURS DE DOUA ORE CU CARE SI-A TINUT LA RESPECT MAI ALES ADVERSARII INCAPABILI SA-RASPUNDA COERENT.

Lilick Auftakt spunea...

@veniaminusplus


Vezi ca eu nu prea accept comentarii pline de greseli nici daca vin de la sustinatori liberali. Dar uite ce iti spun eu: daca Basescu nu a fost beat, atunci nu are exercitiul citirii si de aia se balbaie. E semianalfabet adica. Tu nu prea ai exercitiul scrierii. Inteleg de ce il admiri. :)