2 sept. 2009

Intre "Candidatul Epsilon" si "Vot Canci"



Doua opinii: 

1. " (...)in matematica exista o valoare denumita simbolic “epsilon” (litera greceasca). epsilon este cea mai mica valoare … mai mare decat zero. basescu, eufemistic spus, e zero (in realitate e mai rau). ei bine, eu ma multumesc si cu epsilon presedinte daca alternativa ar fi tot basescu. nu stiu daca am fost clar!" - George Serban 

2. "Până la urmă nici nu cer prea mult: oferiţi-mi o alternativă! Strângeţi din buci, lăsaţi-vă soacrele şi gagicile şi urniţi-vă cururile, faceţi ceva, scremeţi-vă să îmi oferiţi o alternativă. O dată la patru ani ăsta e jobul vostru, aşa cum e jobul meu ca vreme de patru ani să îmi dau pumni în cap. Iar dacă nu sunteţi în stare să îmi oferiţi o alternativă la Băsescu…  înseamnă că Băsescu rămâne opţiunea corectă. Este că vă trec fiori pe şira spinării când auziţi asta? Perfect! Atunci mişcaţi-vă cururile şi faceţi ceva. Repet: nu mizaţi exclusiv pe scârba mea faţă de Băsescu." - Mordechai

Pentru ambele opinii exista argumente destule. Nu stau sa le insir acum. Poate le vom discuta. Nu va intreb nici cine are dreptate, pentru ca dreptate au amandoi. Si totusi... intre Epsilon si Vot Canci se intrevede si o alternativa reala? 

5 comentarii:

Unknown spunea...

Nu vreau sa sugerez o solutie, dar daca vrem sa scapam de Basescu trebuie sa iesim din casa si, desigur, sa votam. Pe cine? Treaba fiecaruia.

Pot insa sa spun sa daca stam acasa le facem jocul celor care vor sa-si asigure victoria scotand la urne activistii si carand cu autobuzul alegatorii alesi pe spranceana.

Lilick Auftakt spunea...

@Cristian

Exista mai multe intrebari:
-cine poate sa ne scoata din casa vrea sa faca asta?
-cine vrea sa ne scoata din casa poate sa o faca?

Solutia ta e foarte buna. Cea mai buna. Dar nu e vorba aici de noi, cei convinsi sa iesim. Ce facem cu ceilalti?
Se spera ca voturile lui Radu se vor duce la Crin. Si totusi... domnul Radu Portocala isi pune o intrebare, pe blog:
"Oare nu se vor duce voturile dlui Duda in masa absentilor de la vot?"

Lucia Verona spunea...

A spus Dan Andronic azi în emisiunea lui Ciutacu - 75 la sută din voturile lui Duda se vor duce la Oprescu. (Desigur, e vorba de ipoteticele voturi ale lui Radu Duda şi de deocamdată ipotetica participare la alegeri a lui Oprescu.)

dramoleta spunea...

Zic sa ne pregatim de anticipate pt parlamentare. Indiferent cine va iesi presedinte, cred ca asta ne asteapta:anticipatele!

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Sunt curioasa unde se vor duce. Chiar mi-ar placea sa urmaresc aceste voturi... Dar cred ca se vor duce spre cel care va pune mai repede mana pe ele. Asa ipotetice cum sunt. :)


@Dramo

Dar PNL-ul nu cred ca vrea. Nici PSD-ul... Sau cel putin asa spun acum.