8 sept. 2009

Politica liberala


Traian Basescu, prezent la lansarea primului autovehicul iesit de pe linia de productie din Craiova: "Vreau sa multumesc guvernului Tariceanu pentru flexibilitatea pe care a avut-o in negocieri, capacitatea de a raspunde nevoilor investitorilor, facand posibila semnarea contractului"

Reiau un citat pe care il mai postasem acum ceva vreme aici, pe blog: "Nu mă interesează şi nu fac astfel de comentarii politice pentru că mă aflu la salonul auto de la Geneva. Cred că cu Dacia şi Renault reuşim atât de bine, şi am convingerea că vom reuşi şi cu Ford, iar asta mă face infinit mai bucuros. Pentru România, este mai important ce se întâmplă astăzi aici (la salonul auto - n.r.) decât cei care fac politica în ţară", Calin Popescu Tariceanu - Mediafax - 4.03.2008

Si il citez si pe Mihai Voicu, care trebuie de asemenea felicitat: "Nu-mi place sa fac afirmatii de genul cel mai/cea mai pentru ca s-ar putea sa ma razgandesc. Dar una dintre cele mai interesante experiente ale mele este privatizarea uzinei de automobile de la Craiova. Am fost membru al comisiei de privatizare, am facut asta timp de un an pe gratis, fara indemnizatie (toti membrii comisiei au facut la fel - Teodor Atanasiu, Sebastian Vladescu, Laszlo Gyerko) si a fost super, super interesant. Si am reusit, cu toate ca de vreo doua ori chiar am crezut ca ne impotmolim."

Sa fi inteles in sfarsit si Basescu de ce a fost utila taxa auto? Sau a fost obligat sa multumeasca...

23 de comentarii:

cristian spunea...

bizar... ma refer la basescu...

mirko spunea...

noroc ca atunci cind s-a urcat la volan, geoana nu era p-aproape! scapa de unu'! putericeanu' a tinut mai mult la orgoliul de ex-prim,in loc sa-si asculte sentimentul de dezgust de a fi din nou pe o scena cu machitoru'

madalina ionescu spunea...

Sau a fost obligat sa multumeasca. Sau vrea sa faca un blat cinstit cu liberalii in noiembrie.

Lilick Auftakt spunea...

@Cristian

Nu are incotro...

@Mirko

De ce sa nu ii dea Tariceanu ceva sperante? :))

@Mada

O vrea el...

Chat Noir spunea...

Încet, încet tot mai mulți îl regretă pe Tăriceanu.

Lilick Auftakt spunea...

@Chat Noir

In sinea lui il regreta si Basescu. Acum, cu guvernul asta dupa chipul si asemanarea lui, parca nu mai poate nici sa glumeasca.

Lucia Verona spunea...

Nu e exclus să avem în perioada următoare un alt Băsescu - echidistant, conciliant, civilizat... Cred că ăsta e personajul pe care încearcă să-l construiască pentru campanie. Dar nu-l crede nimeni. Ghinion!

gugu spunea...

Iar Tariceanu e galant, ca de obicei:

http://www.ziare.com/Tariceanu_crede_ca_e_galant_gestul_lui_Basescu_de_a_l_invita_la_poza_de_-879420.html

gugu spunea...

Dar galanteriile astea n-au tinut prea mult! Dupa ceremonie Tariceanu si Geoana s-or fi dus acasa, la Bucuresti, in timp ce Basescu s-a dus unde ii place lui mai mult: printre tigani. Cica s-a simtit de minune. Cititi aici:

http://www.ziare.com/Vizita_surpriza_a_lui_Traian_Basescu_la_Festivalul_Rromilor-879422.html

mihai4 spunea...

Nu s-a simtit deloc. A fost obligat de realitate s-o faca. Intr-un fel a vrut sa faca si el pe elegantul, azi, cand a multumit fostului guvern Tariceanu, crezand ca-l mai poate crede cineva. Anul trecut in primavara, tot la Craiova, ai vazut ca nu mai pleca de pe scena pana nu-si facea numarul, circarul draqului ce e. http://www.youtube.com/watch?v=OzbFoWfRUhs
Exista un articol in constitutie despre subminarea interesului national. O chestie extrem de grava insa, pe care maimutza noastra o practica atat de des, incat ne obisnuiram cu asta. As vrea sa-l vad la beci odata, sa fie tras la raspundere si el, ca exista posibilitatea. A fost capitan de vas, mare lucru! Dar cand l-au pus sef peste toate le facura de nu mai exista. Vai de flota noastra. Acum, din nou, e sef peste tara. Cum stam? VARZA. Si asta in numai 8 luni. DACA INTREBAI UN ANALIST ECONOMIC DE ORIUNDE [EUROPA SAU ROMANIA]IN DECEMBRIE 2008, TOTI SPUNEAU URMATORUL LUCRU: DACA ESTE O TARA IN EUROPA CARE SA NU AIBA CRESTERE SUB 0 DIN CAUZA CRIZEI,ACEEA ESTE ROMANIA.Unde suntem noi acum dupa numai 8 luni de guvernare fesenista? Suntem din nou la coada Europei, a patra din coada mai exact. La ei o luna inseamna minus 1%. Vreti sa mai ramanem cu ei pe cap?

Lilick Auftakt spunea...

@Lucia

Nici macar cei care il voteaza nu il cred. :)

@Gugu

Am vazut ce galant era cu tigancile. :)) In mediul lui. :)

@Mihai4

Cum sa vrem sa ramanem cu ei pe cap? Doamne fereste. Ii e clar oricui ca sunt varza.

mirko spunea...

ti-am promis in post anterior, vezi comm, o balada. e gata!

Lilick Auftakt spunea...

@Mirko

Merci, ma uit! :)

Anonim spunea...

A fost cea mai dureroasa experienta pt. Base :-) Sa il cheme el pe Tari pe scena :-))

Codrin Scutaru, Blog de analiza politica si personala spunea...

Corect. Am salutat si eu gestul printr-o postare desi e posibil ca Base sa fi vrut doar sa ii dea peste nas lui Geoana.
Intre timp am aflat cine e de fapt Crin Antonescu. Ce parere ai de asta: http://codrinscutaru.blogspot.com/2009/09/cine-e-de-fapt-crin-antonescu.html?

tony spunea...

Cat rau a putut sa faca Romaniei acest betiv nenorocit.Dupa ce l-a sabotat pe Tariceanu in permanenta,acum a ajuns sa il laude.Nu pot sa simt pentru Basescu decat scarba si poate mila.

dramoleta spunea...

Nici nu ma intereseaza de ce a facut-o. Important e ca au mai crescut procentele la liberali :))

Crăciun Florin spunea...

Ma obligati, tu si Codrin Scutaru, sa tratez si eu "evenimentul". Totusi, eu il vad pe Basescu prin ceata. Nu am claritate in imagine. Mi s-o fi pus pata (nu patapievici).

Dar o fac mai tarziu. Acum mi-e lene.

Liviu spunea...

In mod obisnuit, un asemenea gest (sincer sau nu, nici nu conteaza) nu ar trebui sa aiba niciun fel de consecinte. Asta, desigur, daca liberalii isi pastreaza capul pe umeri.

Elisa spunea...

Basescu are un plan batut in cuie legat de candidatura ca independent.Sunt gesturi studiate(nu s-a intors si spre guvernantii actuali? acum spre cei de dinainte,apoi vin studentii(tineretul de care se va ocupa eba cu forte proaspete) si asa mai departe.Cica va candida ca independent dar sustinut puternic de partid ,moooor de ras de ciuda,fireste :(

Lilick Auftakt spunea...

@alexandrumarin

Vor mai urma astfel de momente... :)

@Codrin

Acum am intrat pe internet si o sa citesc imediat la tine.

@Tony

Mie mi-e mila de el, si de cat sunt de scarbiti oamenii de el.

@Dramo

Sa speram :)

@Florin

Asteptam. Dar cum? Nu ti s-a pus si tie Pata pe vicii? :))

@Liviu

Cum crezi ca o sa reactioneze? Eu cred ca ei sunt calmi, totusi... :)

@Elisa

Eu mor de ras de-adevaratelea... :)) Lasa ca e bine cu...Independentul.

Anonim spunea...

@Tony
As per your request,
“Iubiti-o pe Nutzi!” :
http://www.cascador.com/jocuri/trinom/
(”click” pe butonul “PUZZLE” stanga-jos)

tony spunea...

@babydac,
Multumesc mult !Am servit-o si pe Nutzy cu un ou ! :)