6 oct. 2009

Cate un motiv ca sa ii votam

Mos Califar imi da o leapsa. A primit-o si el de la Costin Ilie. "Cate un motiv sa ii votam pe Basescu, Crin, Geoana si Oprescu"
Va rog sa ma ajutati sa gasim motivele. Sau poate ca nu avem? Eu zic ca avem.

Basescu: As putea sa il votez in turul doi doar daca mi-as dori nespus ca in tara sa domneasca inca multi ani de-acum inainte scandalul si dezbinarea. Si daca as vrea neaparat sa vad cum in doi-trei ani nu mai poate sa iasa pe strada de furia multimii. E un motiv solid, nu? :)

Geoana: L-as vota fara nicio tragere de inima, doar daca in turul doi l-ar putea infrange pe Basescu, asa cum arata ultimele sondaje. Daca am putut sa il votez pe Basescu in 2004, de ce nu as putea sa il votez si pe Geoana?

Oprescu: L-as vota si pe el in turul doi, la fel ca si pe Geoana, daca i-ar fi contracandidat Basescu. Mi se pare simplu de ales. Ar conta poate si faptul ca imi doresc un presedinte bucurestean.

Crin: E singurul pe care l-as vota, si o sa-l votez din primul tur, din mai multe motive. Pentru ca e candidatul liberalilor in care am incredere. Pentru ca de cand il stiu nu a fost implicat in scandaluri si afaceri murdare. Pentru ca il sustin personalitati in care am incredere. Pentru ca e singurul care are un program pentru Romania. Pentru ca propune un guvern asa cum mi-as dori. Si mai am destule motive dar va las si pe voi. :)

Si pentru ca trebuie sa dau leapsa mai departe o sa i-o dau Luciei, lui Cepeca, si lui Deceneu.

10 comentarii:

codeus spunea...

bun de data am scapat. hihi. desi la motive suntem ca o manusa pe mana ce ai expus mai sus parca le-ai extras din mintea mea

YODA spunea...

Ce guvern vrea să propună că eu habar nu am. Dacă e vorba de tehnocrati e naspa atunci.

Crăciun Florin spunea...

Multumesc. O sa raspund. Si o sa o dau mai departe.

Chat Noir spunea...

Îl votez pe Crin.
1. Pentru că, oricât aș fi fost de supărat de pierderea conducerii partidului de către Călin, el este, de asemenea, un domn ... și eu pot să dialoghez numai cu domnii, cu cei cu bun simț, cu cei binecrescuți, cu cei care au un discurs articulat, cu cei care nu mă surprind prea des, cu cei care mă și dezamăgesc uneori dar pe care pot să-i înțeleg.
Sper să votez cu Crin și în turul doi. Oprescu și Geoană - doresc să nu fie nevoie să-i votez în turul doi. Dar, în nici un caz, cu Băsescu.

dramoleta spunea...

Cam la fel am raspuns si eu. :)

Alexandru Marin spunea...

Geoana: noroc ca nu intra in turul doi ca sa fiu nevoit sa-l votez impotriva basescului.

Basescu: aici chiar trebuie sa completez?

Oprescu: desi nu cred ca intra in turul doi, in cazul in care intra cu Basescu l-as vota.

Crin Antonescu: este singurul candidat care imi promite un drum spre normalitate. PNL este singurul partid care nu-mi promite marea cu sarea, ci doar ceea ce poate face in planul asta social bolnav. In sondaje, Crin este pe doi, deci intra in turul doi, deci votez Crin si in primul si in al doilea tur, la fel ca restul romanilor care mai cred in viitor.

mirko spunea...

in pasa proasta in care ma aflu, si nu cred ca sint singurul, astazi, n-as vota pe niciunul sau nici macar n-as vota.noroc ca astazi trece.

Lilick Auftakt spunea...

@Cody

Da, stiu ca avem aceleasi convingeri. :)

@Yoda

Asa vrea. Am postat acum.

@Florin

O sa ma uit. :)

@Chat Noir

100% de acord. Sper sa nu fim nevoiti sa votam cu altcineva decat cu Crin. Cu el votez fara sa-mi fac probleme de constiinta.

@Dramo

Da. :) Am vazut ca Mos Califar ti-a dat si tie leapsa. :)

@Alexandru Marin.

Sa dea Dumnezeu sa nu intre. Poate scriu azi sau maine de ce Crin are acum cele mai mari sanse. fara sa fiu subiectiva.

@Mirko

Hai, capul sus! Sa il zdrobim pe martzafoi. :)

CRadu25 spunea...

Acum am vazut-o, si mi se pare funny:

- Basescu: Doar daca contracandidatul sau unic ar fi Becali (sau Vadim, tot aia)

- Geoana: Un bun motiv este ca nu vreau sa-l votez pe Basescu. Altul nu gasesc

- Antonescu: Ar fi multe. Nu detaliez. D-aia o sa-l si votez.

- Oprescu: Sunt bucurestean. E un motiv suficient? :) Daca nu, tot a nu-l vota pe Basescu imi furnizeaza motivatia

Lilick Auftakt spunea...

@CRadu25

Ai motive foooarte asemanatoare cu ale mele. :)