31 dec. 2012

Victor Rebengiuc despre momentul revenirii la Monarhie

Victor Rebengiuc, "Vocile străzii", 30 decembrie 2012: "Sper! De când a abdicat Regele am sperat că noi vom reveni la Monarhie. Dar iată că nu s-a întâmplat lucrul asta până acum, și cei aproape 50 de ani de propagandă comunistă au izbutit să lase o părere nefavorabilă în ceea ce privește Monarhia. Au fost 50 de ani intenși, de propagandă intensă, și lucrul asta e mai greu de eradicat. Eu cred însă că acum e un moment foarte bun pentru problema asta: să ne gândim dacă nu ar fi mai bine să revenim la Monarhie. Pentru că, stau și mă gândesc, Traian Băsescu nu mai are mult, totuși, din mandatul lui, și mă gândesc cine ar putea să vină mai departe președinte. Nu e nimeni care ar putea să mă convingă că ar fi un bun președinte pentru România. Sigur că sunt unii care s-ar vedea ei în postura asta de președinte al României, dar nu mă impresionează niciunul. Și cred că ar fi momentul ca Monarhia să își reintre în rol."

Cu acest mesaj de speranta pentru 2013 inchei si eu anul bloggeristic, nu inainte de a va ura tuturor "La multi ani!"

9 comentarii:

Mihai spunea...

La multi ani!

Anonim spunea...

Lilick,
La multi ani, cu sanatate si sa fii iubita!
Crabby

Lilick Auftakt spunea...

La multi ani va doresc si eu! Va pup! :)

niku_elektriku spunea...

mare dreptate are magistru' rebenciuc!

am intzeles ca prins pol face reveionu' cu diktatoru si poate pun d'o restauratzie :(

la multzi ani, lilick, tzie si tutulor liberalilor neberbecalizatzi!

Lilick Auftakt spunea...

Multumesc, Nikule, la fel iti doresc! La multi ani si toate cele bune!

Daaa, cine poate sa mai stie. Ne dorim ceva si dam de alta belea. :))

Anonim spunea...

@Un Opinant Liberal
Sa ai Un an Nou fericit Lilick. Cat despre intrebare, kakarau n-ar fi bun de rege. Uita-te ce 'maiestuos" se pretinde...

Lilick Auftakt spunea...

:) Doamne fereste. La multi ani, Opninant Liberal.

Lupus spunea...

Dacă nimeni nu se mai poate ridica la nivelul lui Băsescu, ca președinte, în viziunea lui Rebengiuc, desigur, ar trebui sa-l declarăm rege pentru a-l eterniza.
Este ceva jignitor chiar la ideea de Monarhia?
Niște moftangii!

Lilick Auftakt spunea...

Plano Lupus, reciteste. Nu scrie nicaieri ceea ce ai inteles.