12 feb. 2010

EBA: femeile nu sunt bine reprezentate in randul somerilor. Vrem egalitate. :))



Am citit la RealKafka si am murit de ras. EBA pledeaza in Parlamentul European pentru egalitatea intre femei si barbati. Inexplicabil, isi incepe discursul exemplificand cu un caz grav de inegalitate: “Rata somajului in randul femeilor in anul 2009 a crescut cu un procent de 1,6% fata de cea a barbatilor, care a crescut cu un procent de 2,7%”... Noroc ca la un moment dat a fost intrerupta de presedinte... :))

28 de comentarii:

Dan Patrascu spunea...

Nu degeaba a fost numita de presa europeana "Paris Hilton din Carpati". Este absolut clar ca nu inteligenta a fost atu-ul ei. Sa o tina tot asa.

Liviu spunea...

Un scurt reality check: EBA ar putea sa recite la Parlementul European Tatal nostru sau ar putea sa citeasca anunturile de la rubrica Decese, asta n-ar schimba cu nimic situatia. S-a ales ea europarlamentar? S-a ales! Pas' de mai spune ceva, 'poporul' a aratat c-o iubeste, la fel ca pe 'tati' si asta e singurul lucru concret care conteaza.

Adrian Stoica spunea...

Esti rea, Lilick. EBA nu spune mereu prostii, nici macar ori de cate ori deschide gura ... uneori mananca. Pe mine unul m-a impresionat: a vorbit un minut intreg si parea ca mai are multe lucruri de spus! Si ... trebuie sa avem si noi falitii nostri, nu-i asa?

codeus spunea...

si nici macar frumusetea nu as spune ca ar fi un atu al ei, deci explicatia nesimtirea unui partid inchinator la "diavol"

[D][S][N] spunea...

EBA e o valoare, va rog insistent sa nu o mai denigrati !... :)

Lilick Auftakt spunea...

Cine o denigreaza? Noi? Nuuuu.. :))

irongates spunea...

Ma vei scuza că am cam absentat. M-am zbătut atât cât pot eu pentru campania umanitara a zânelor. EBA? Nu e decât o beizadea. Educaţie la nivel dezastruos, proastă, pupila lui tata. Şi o să mergem cu ea, cu Horror Prigoană şi cu cine ştie care mai apare. Ne merităm soarta.

Brad spunea...

Presedintele care a intrerupt discursul madzelei eate fara indoiala un tip fara umor ... daca eram in locul lui, o lasam pe mladita prezidentiala sa editeze perfect ... minuturi in sir !

[D][S][N] spunea...

Las' ca stiu eu ca tu esti invidioasa pe "succesurile" fetei si d-aia zici nasol de ea... ;)

Lucia Verona spunea...

Azi am auzit-o recitînd ceva despre criteriile de convergenţă pentru intrarea în zona euro. Nu ştiu de ce, am avut impresia că nu înţelege ce spune. Oare e posibil? Sau am eu prea multă imaginaţie?

Anonim spunea...

Poate EBA si Alma vor sa dea un frumos exemplu si devin primele somere, doar-doar se va egaliza cumva situatia...

Doux Rêve spunea...

Morala:
Poţi s-o scoţi pe EBA dintre Bambooiste şi s-o aşezi în Parlamentul European DAR
Nu poţi scoate Bambooista din EBA!

Anonim spunea...

Indiferent ce spuneti, este unul dintre cei 33 de europarlamentari care ne reprezinta. Alaturi de Vadim si Becali.

Singura sansa ca sa nu ne mai crape obrazul de rusine si sa putem beneficia in sensul bun al cuvantului de prezenta noastra la Bruxelles este multa munca pana la urmatoarele alegeri. Si multa putere de convingere.

Imi aduc aminte si acum (cu neplacere) de lista propusa de mine pentru PE, inainte de alegeri:
http://atitudini.wordpress.com/2009/04/12/propunerea-romaniei-cirque-du-soleil-la-parlamentul-european/

Paul-Sorin Tiţa spunea...

Ai găsit o poză sugestivă. Uită-te şi tu la ea ce dulce este! Cum să nu o votezi? Şi când mai spune şi lucruri inteligente peste măsură, cum să te mai îndoieşti de capacitatea ei?

simona ionescu spunea...

Ale naibii procente! Parca nu se stie ca n-au succesuri la public...Nici pe goagăl nu le cată nimeni.

Vania spunea...

Are dreptate! Ar putea spori numărul femeilor şomere...

beatris spunea...

Inca un succesuri adaugat in activitatea de europarlamentar a pupilei........ha ha imi vine vars....o lacrima pentru portocalii !!

acuvio spunea...

Nu este decit rautate, vreti sa loviti in domnul presedinte Traian Basescu.
Argumente la http://acuvio.blogspot.com/2010/02/europarlamentari.html

Lilick Auftakt spunea...

@Acuvio

:))

acuvio spunea...

banui ca ai trecut pe acolo.
macar vazut la 1024/768?
am dreptate?

Lilick Auftakt spunea...

@Acuvio

Da! :)) Stii ce voiam sa te rog? Sa te intreb, de fapt: nu poti pune mai multe postari pe o pagina?

acuvio spunea...

nu am decit 30 zile blog
multe nu pot rezolva
eu postez actualente principal in Jurnal 2010 si l-am facut Home.
Photo retouch le fac la 1024/756, e suficient pt un monitor, dar trebuie clik pt ca toate au amanunte.
Pe ele le leg la o postare ca mai e cite ceva de spus.
Nu stiu daca le-ai vazut pe cele anterioare, se gasesc usor dar nu sunt lucrate grosolan, macar atit.
Nu ma luam de inaltimea lui Boc daca nu vedeam garda de onoare. etc
Iar acuvio se scrie precum moise guran!

Lilick Auftakt spunea...

@acuvio

OK! M-am prins! :)

Anonim spunea...

Lilicka,
Sper ca nu te superi, dar am preluat postarea asta la mine pe blog, deoarece am un rasuns special la ea.
Duminica placuta,
sa fii iubita
marcus

Lilick Auftakt spunea...

Marcus, normal ca nu ma supar. :)

iceman spunea...

Nu fatul ca e batuta in cap ma ingrijoreaza pentru ca fara prosti viata ar fi plictisitoare, ma ingrijoreaza faptul ca sunt prea multi ca ea si unii au posibilitatea de a ne conduce.

Anonim spunea...

Acum serios, proasta asta n-are un consilier să-i scrie luările de cuvânt? Ne facem naibii de râs.

Consultanta Juridica spunea...

Asta e Romania noastra?! Unde sunt tinerii nostri valorosi?! Nu de EBA am intrebat!