5 feb. 2010

"Salva Me"

Isi spun zane si lucreaza la construirea unei sperante. Oana, Anca, Mika, Diana, Irina, Ruxandra si Anca. Sunt minunate. In mijlocul lor... Daniel. Alaturi de sotia lui, Raluca, si de un bebe care se va naste in curand. O familie ce pare a avea toate datele sa poata fi fericita. Daniel a aflat insa, de cateva luni, ca e grav bolnav. Se intampla. Uneori asa e viata. Ni se poate intampla si noua, oricand si oricat de puternici ne simtim. Daniel are insa sanse sa se insanatoseasca si vreau sa cred, cu tot optimismul ce ma caracterizeaza, ca asta se va intampla curand.

M-am uitat mult la cele cateva poze pe care le-am gasit, cu el, pe bloguri... Are un zambet cuceritor. Radiaza caldura si lumina. Apoi am citit pe site-ul lui. Si dintr-o data nu mi-a mai parut un necunoscut despre care auzim de la un prieten, care are un prieten, care... Daniel e aici, aproape de noi. Scrie. Comenteaza, raspunde la comentarii, discuta. Il putem cunoaste. Pune litere si cuvinte si sentimente si sperante la o distanta de-un click de mine, de tine... E unul dintre noi, cei care umplem de cuvinte acest spatiu virtual nesfarsit, pentru ca avem ceva de spus.

Daniel scrie despre boala lui. Din pacate atat de reala. Si pe care trebuie neaparat sa o invinga. Ne cere ajutorul si trebuie sa-l dam. Fiecare, cum putem. Am vorbit aseara cu Lucia Verona. Mi-a spus ca se gandeste ce-am putea sa facem pentru el. Am vorbit si cu Transildania despre Daniel. Si el mi-a spus ca vrea sa-i dea o mana de ajutor. Avem atatea cunostine, atatia prieteni, colegi... Sa le spunem despre acest caz. E nevoie de-o suma de bani care trebuie completata cat mai curand.

Si sa le-ajutam si pe "zane" sa-l ajute. Eu stiu de vreo luna ce inseamna sa faci un apel pentru o cauza, sa se adune om cu om langa tine, sute de oameni, cu aceleasi ganduri, sperante, sentimente, principii. Cu acelasi crez. Stiu cum e sa vezi si sa simti ca te sustine cineva. Cum fiecare cuvant de incurajare conteaza. Asa ca le spun fetelor, sa stie, ca le sustin si eu. Solidaritatea poate face minuni.

Ar fi trebuit sa scriu inca de ieri un text dedicat lui Daniel... Pusesem si bannerul. Dar am neglijat. In noaptea asta insa am primit un telefon de la un prieten foarte bun, pe care il vazusem, culmea, chiar aseara. Imi spunea ca a avut un accident de masina, destul de grav. Are mai multe fracturi si e in spital, urmand sa fie operat. Un nebun a intrat pe contrasens, in afara orasului, intr-o curba, iar prietenul a avut ghinionul sa-i stea cu masina-n drum. Nu intru in amanunte. Cred ca viteza redusa cu care circula l-a salvat de la moarte. Plus centura si airbag-ul care s-a deschis la timp.

Intamplarea asta m-a-mpins insa grabit spre taste. O secunda care decide intre viata si moarte, sansa, destinele unor oameni stau uneori si-n mainile noastre. Sa-i fim lui Daniel destin, speranta si viata. Sa-l salvam. Nu va faceti prea multe calcule. Vi se va-ntoarce inzecit ceea ce dati.


Asculta mai multe audio Muzica

18 comentarii:

beatris spunea...

Tare sunt curioasa sa vedem cum se va manifesta SOLIDARITATEA semenilor nostri.....

Lilick Auftakt spunea...

@Beatris

S-au adunat peste 32.000 euro. Insa pana la 120.000 - 150.000 mai e.

beatris spunea...

@ Lilick
Unde se doneaza ??

Lilick Auftakt spunea...

@Beatris

Intra aici: http://danielraduta.ro/?page_id=109

Lilick Auftakt spunea...

Tu ce-ai mai facut cu problemele tale, Beatris?

beatris spunea...

@Lilick
NIMIC.....astept,l-am prins pe primarele Oprescu in direct la radio bucuresti 98.3 FM si ma chemat la cabinetul sau cu actele si un memoriu....am fost si astept...

Lilick Auftakt spunea...

Aha, ai fost. Tot e bine ca te-a invitat. Sper sa nu se rezume la doar atat.

Bestia spunea...

"Un nebun a intrat pe contrasens, in afara orasului, intr-o curba, iar prietenul a avut ghinionul sa-i stea cu masina-n drum."
Unde?
In Romania???
Imposibil! Aici toate aceste mici probleme au fost rezolvate, deci bloggerilor le-a ramas sa se ocupe doar de politica.
In legatura cu cheta, incearca la iordache roxana, numai ca trebuie sa-i arati o adeverinta ca bolnavul nu e o bestie (iubeste si se lasa muscat de ciinii vagabonzi).

beatris spunea...

@Lilick
Si sa NU uit, la primaria liberala a sect1........se schimba iar criteriile,listele de prioritati....primarele chiliman a dat 5 milioane de euroi pe sediul politiei comunitare. http://www.catavencu.ro/chiliman_vile_cu_gradinita-12337.html asa ca dumnezeu cu mila.... lui ajuta se se cheltuiasca banii publici..

Lilick Auftakt spunea...

@Beatris

Pai problemele astea tin tot de politica. Si nu incerc la nimeni. Oricine citeste pe site-ul lui Daniel se poate convinge. Chestia cu cainii... ma rog, e o rautate sa o tot atace lumea. Nu esti singura. Cand a scris, era suparata ca un catel pe care il hranea fusese omorat. A nu se intelege ca eu vreau ca oamenii sa fie muscati de caini. Din contra, vreau sa nu mai fie caini pe strazi.

beatris spunea...

Lilick
Eu nu am spus nimic de ciini,eu am catelusa mea utilitara (labrador)o dulceata si desteapta foc....merg cu ea pe strada fara frica....

beatris spunea...

Daca vrei si ai timp la ora 15 la radio bucuresti 98.3 FM poti sa auzi ce spune dl Chiliman ....este invitat la emisiunea Orele Cetatii...tare sunt curioasa ce o sa-mi mai spuna :)

Anca spunea...

Multumim, Lilick!

Lilick Auftakt spunea...

Si eu va multumesc, Anca! :)

Matilda spunea...

Am preluat apelul. Să sperăm că oamenii nu rămîn indiferenţi. Mi-am permis chiar să te citez ! :)

Anonim spunea...

Si eu m-am alaturat solidaritatii bloggerilor.

Lilick Auftakt spunea...

@Matilda, @Victor,

Va multumesc mult!:)

Anonim spunea...

Where I can find it?