17 iun. 2010

Bloggerii liberali si actiunile lor in afara online-ului

Foarte interesanta seara de ieri la Clubul Bloggerilor Liberali. Doua ore ne-a povestit seniorul liberal Dinu Zamfirescu despre momente pe care nu le cunosteam, sau nu le mai tineam minte, de la inceputul anilor '90. Momente inedite din Piata Universitatii, dialoguri cu Radu Campeanu, Corneliu Coposu, Dinu Patriciu, Regele Mihai, Doina Cornea, Petre Mihai Bacanu si multi, multi altii. Sau despre sedintele Clubului Liberal de la Paris si despre Asociatia Detinutilor Politici infiintata in 1976 in Franta. Despre o viata de lupta in slujba democratiei. M-am bucurat ca la intalnire au participat multi tineri.

Si, pentru ca am adus vorba de tineri si de prieteni bloggeri liberali, trebuie neaparat sa va aduc si eu in atentie actiunile pe care le promoveaza acum pe bloguri Alina Gorghiu si Alex Marin. Alina ne invita la un mars pe biciclete, sambata, cu plecare din Parcul Izvor catre Mogosoaia. Alex ne invita la o comemorare Kogalniceanu, duminica, si un mars pe jos, prin centrul Bucurestiului, de la Institutul de Studii Liberale si pana la statuia din Piata cu numele parintelui miscarii pasoptiste. Se anunta un week-end frumos si mi-as dori ca saptamanal sa anunt astfel de initiative ale tinerilor liberali.

5 comentarii:

radu spunea...

Lilick, m-as astepta ca dupa postarea jalnica de pe Blogul Meduzei in care o lauda desantat pe Iulia Motoc, s-o scoateti pe Meduza din blogroll. Ca sa-i dati peste nas meduzului ba-secu.

Marius Filimon spunea...

Foarte interesante actiunile bloggerilor liberali. Din pacate, noi, cei din provincie, sunt vaduviti de participarea la aceste evenimente. Am mai spus-o. Poate gasiti solutii pentru a face astfel de intalniri si in teritoriu. Pot fi organizate intalniri regionale deoarece in fiecare judet este mai greu de facut.

alina gorghiu spunea...

Stimata doamna, nu stiu ce m-as face fara ajutorul tau! Multumesc mult pentru ca ai promovat tot timpul genul acesta de actiuni si ne vedem sambata. Sper sa nu ploua :)

Organizatia Cadrelor Didactice - PNL sector 4 spunea...

Si mie mi-a placut, chiar a fost "o poveste" despre trecut.As fi vrut sa scriu si pe blog, dar daca a aparut aici este suficient.Ieri nu am apucat sa vorbim, as avea rugamintea sa pui si blogul nostru in lista ta.
Cu multumiri,
Cristian
http://ocd-pnl4.blogspot.com/

Lilick Auftakt spunea...

@Radu

:) Medusa lauda toate femeile care sustin in vreun fel femeile. Nu conteaza culoarea politica. Eu as fi vrut sa ii spun sa se uite putin pe blogul dnei Motoc sa vada cum scrie. Cum inventeaza verbe...

@Marius,

Ii scriam pe o postare precedenta @Cetateanului Popescu din Brasov ca trebuie mai intai sa se adune ei, sa comunice intre ei, bloggerii, cativa din Brasov si din imprejurimi. Dupa ce se organizeaza ei, cativa, lucrurile ar fi simple.

Alba e ceva mai departe si poate ar merge niste intalniri regionale, dar cu conditia sa vina bloggerii la astfel de intalniri. Ce ai putea face pentru inceput? O intalnire cu tinerii liberali de la voi, pe care sa ii invatati sa isi faca bloguri, sa ii ajutati pentru inceput cu niste sfaturi. Tu si ceilalti care au blog din zona ta.

@Alina

Sunt sigura ca actiunea ta o sa iasa foarte bine ca toate celelate. Sper sa fie si vremea superba. :)

@Cristian

Imi pare rau ca nu am vorbit. Am pus blogul, dar data viitoare sper sa si vorbim. O sa ne intalnim la sectorul 1, pe Magheru.