20 iul. 2011

Afumati, pe harta "Chinatownelor". Si o problema de statura... politica

Cand am fost acum cateva saptamani in Cluj, am aflat ca lui Boc i se zice, acolo, "Panglicarul". De altfel, exact in ziua in care am ajuns, se afla si el in urbe sa mai taie o panglica. Cum nu-i mai scapa nicio ocazie, nici lui nici celorlalti portocalii din guvern, iata-l, din nou, inaugurand un Mall chinezesc in Afumati:

"Toţi cei care iubim stilul de viaţă chinezesc, produsele chinezeşti, vom găsi aici un loc de petrecere a timpului liber şi de cumpărături", a spus premierul. Sau: "Românii nu mai trebuie să meargă la New York să vadă China town, îl au pe cel din Afumaţi. China Town va deveni o destinaţie turistică pentru români "

Cum nu se poate lauda cu statura fizica, romanii au avut din nou ocazia sa exclame, vazandu-l la tv: "Iata ca e mai mic decat un chinez!" Insa nu asta ar fi problema, chiar daca ar fi mai mic si decat cel mai mic chinez. Si nici macar faptul ca a faultat din nou limba romana, atunci cand a vizitat aleea "încălţămintelor".

O vedeti pe Angela Merkel, de exemplu, inaugurand un bazar chinezesc??? (Un "China town" e cu totul altceva decat isi inchipule Boc). Sigur, o putem vedea mergand in China. Semnand contracte de miliarde de euro. Dar in niciun caz nu-mi imaginez ca ar putea sa inaugureze un magazin cu marfa ieftina, contrafacuta, taindu-i panglica. Iar in ceea ce priveste destinatia turistica... doar in tara unde ministrul de resort se numeste Elena Udrea ar putea sa devina atractie turistica un en-gross din Afumati.

7 comentarii:

codeus spunea...

Lilick dar este o destinatie "turistica" pentru romani. daca ai vedea cate masini se aduna in fiecare dimineata din toata tara in "Chinatown" )))

Lilick Auftakt spunea...

Dar cred, @Cody. De asta am si zis ca "doar in tara..." Oare o sa ne vindecam vreodata de prost-gust si de basism? Ca astea doua merg mana-n mana...

codeus spunea...

pe cei care cumpara nu-i judeca, ca sunt foarte multi care nu-si permit nici macar marfa chinezeasca

Lilick Auftakt spunea...

Sa nu-mi zici ca sunt atat de saraci cumparatorii ca s-au adunat mai multi, si-au facut firme, si cumpara cu baxul... Hai, mai Cody. :)) Nu vezi ce scrie? Ca nu au nici case de marcat...

transildania spunea...

Mai lipseste numai sa faca Udrea un spot cu bazarul asta, sa-l prezinte ca atractie turistica....
Ce penibil absolut...
http://transildania.wordpress.com/2011/07/20/care-e-urmatoarea-panglica/

codeus spunea...

eu vorbeam de cumparatorul final, asa cum sunt si eu

Lilick Auftakt spunea...

Cody, ma gandeam doar la ce se intampla la magazinul asta. :)