20 nov. 2008

Eu l-as vota pe Liviu Jicman...


Trecand astazi pe Calea Plevnei mi-a sarit in ochi un panou electoral cu un chip foarte tanar si luminos. Aproape inocent as spune. Nu il mai vazusem pe candidat, nu am auzit in viata mea de el, dar i-am retinut numele, si, mai ales, am retinut ca e cel mai tanar candidat pentru Camera Deputatilor. Are doar 27 de ani. Trecusem si pe langa alte panouri electorale pana sa ajung in fata lui Liviu Jicman (caci acesta este numele candidatului care isi incearca norocul in colegiul 28, Crangasi).Ii vazusem pe Arin Avramescu, pe Ingrid Zaarur…Cunosteam si alti tineri care candideaza pt PNL: Alina Gorghiu, Dragos Dinca. Si mai sunt inca multi. Am intrat pe Thinkopolis si nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca la PNL e cea mai mica medie de varsta. Cel putin in Bucuresti. In rest nu stiu. Exista candidati tineri in toate partidele. De la PDL, fara indoiala, Theodor Paleologu e un exemplu. Insa PNL, atunci cand a ales candidatii, pare sa fi ascultat sfatul presedintelui care spunea ca EL AR VOTA UN TANAR. Probabil din dorinta de a nu mai fi atacat de presedinte, partidul lui Calin Tariceanu a incercat pe cat posibil sa nu-i dea satisfactie. Si bine a facut. Cu o singura exceptie: Bogdan Olteanu, de care majoritatea penelistilor se dezic, asa cum stiti. Culmea e ca si el e tanar, dar poate au dreptate cei ce zic ca e tanar dar deja imbatranit in rele. Olteanu insa are aproape cele mai mari sanse sa fie ales. Ar fi pacat ca tineri precum Liviu Jicman, sau ceilalti pe care i-am numit mai sus sa nu aiba sansa sa fie votati. Cineva imi spunea:” E prea tanar. Nu va fi luat in serios” Si probabil are dreptate. Dar pe cine sa luam in serios? Pe Talpes? Pe Voiculescu? PNL are cea mai buna echipa din Bucuresti si i-as ruga pe toti cei care vor sa ma contrazica sa o faca cu argumente. Asa cum a avut si pentru europarlamentare. Si asa cum l-au avut si pe Orban la locale, cel mai serios candidat, cu cel mai bun program. Lucru pe care l-au recunoscut si pedelistii, si pesedistii, ba chiar si Traian Basescu dupa alegeri. Liviu Antonesei scria recent intr-un material pentru Cotidianul despre “dinozaurii” din partide. Si aici PNL-ul sta cel mai bine pe toata tara. Are cei mai putini dinozauri - 12. Fata de PDL – cu 16… Si fata de PSD si PRM… ”fara numar”. Stiu. Stiu ca lumea ii voteaza in primul rand pe cei cunoscuti. Poate PNL a riscat iar...
Totusi: daca as vota in Colegiul 28 eu l-as alege pe Liviu. I-am vizitat si site-ul. Si blogul. Nu stiu ce ma face sa-l recomand. M-a cucerit doar printr-o anumita puritate care i se vede pe chip. Voi ce ziceti?

Update: Am vazut in EVZ lista candidatilor "patati" care candideaza in Bucuresti." Candidaţi incompatibili cu funcţia pe care şi-o doresc, în opinia asociaţiilor neguvernamentale Pro Democraţia, ActiveWatch- Agenţia de Monitorizare a Presei şi Centrul Român pentru Jurnalism de Investigaţie.

Cătălin Croitoru(PDL), Elena Udrea(PDL), Silviu Prigoană(PDL), Alexandru Ciocâlteu(PDL), Dănuț Liga(PDL), Emanuel Onoriu(PNG-CD), Virgil Viorel Tudorache(PNG-CD), Horia Culcescu(PNG-CD), George Becali(PNG-CD), Bogdan Olteanu(PNL), Ludovic Orban(PNL), Alina Gorghiu(PNL), Marius Marinescu(PSD-PC), Alexandru Fărcaș(PSD-PC), Doru Giugula(PSD-PC), Ovidiu Tiberiu Mușetescu(PSD-PC), Sergiu Andon(PSD-PC), Corneliu Ciontu(PSD-PC), Aurelia Vasile(PSD-PC), Lukács Vilmos(UDMR)"

Imi puteti explica si mie de ce Alina Gorghiu e o.."patata" iar Ioan Talpes nici macar nu apare? Ok, poate Alina s-a patat cu cafea..dar Talpes cum a facut sa scape iar? Cu ce i-a mituit, santajat, amenintat pe cei care au intocmit lista? Sa va mai repet ca nici WC Tudor nu mai apare pe nicio lista cu patati de cand e in gratiile Basescului? QED

10 comentarii:

Anonim spunea...

Protestez vehement impotriva candidaturii unor dinozauri precum Alina Gorghiu!

Mie sa-mi dati politicieni din "noua clasa politica" precum donmnul Talpes! :)

Anca spunea...

oau, ce interesant. Alina Gorghiu se afla pe lista aia si Talpes nu. :)) Credibilitate 0.

Lilick Auftakt spunea...

@Liviu, @Anca

Deja ma astept sa il gasesc si pe baiatul asta de 27 de ani pe vreo lista "neagra".

@Liviu

Sa stii ca Talpesul are tupeul sa zica ca el e..schimbarea. :)

@Anca

Cred ca ar trebui sa facem si noi deja liste cu ONG-urile "patate", care nu au credibilitate. :)

Liviu Jicman spunea...

@Lilick

Multumesc pentru aprecieri si sper sa nu dezamagesc, pentru ca probabil multi imi vor da un cec in alb tocmai pentru tineretea mea.

Petru Clej spunea...

Pentru ce partid ați vota în alegerile din 30 noiembrie?

Votați în sondajul revistei ACUM:

http://www.romanialibera.com/voxpopuli/voxpopuli.php?n=crt

Lilick Auftakt spunea...

@Liviu Jicman

Ai un atu incontestabil. Profita cat poti de asta. Fa-te cunoscut. Fii prezent si pe teren dar si in blogosfera. Bafta!


@Petru Clej

Multumim pentru sondaj!

Anonim spunea...

Ce baiat dragutz :) Il alegem si dupa ce imbatraneste?

Anonim spunea...

Lilick
Cei care au facut lista nici macar nu s-au uitat la declaratia mea de avere. Imi imputau ca nu am declarat sume care sunt, in realitate, scrise. Dar ce sens are sa mai dai vreo replica daca documentarea nu exista...iar declaratia este de vreo 4 ani si ceva publica.
Dar campania merge mai departe!

Lilick Auftakt spunea...

@anonim


Daca merita de ce nu?


@Alina

Ei, ma gandeam oricum ca trebuie sa fie niste prostii. Nu au pe cine baga pe lista de patati de la PNL si te-au gasit pe tine, ce sa spun...

18 spunea...

Domnul Emanuel Onoriu nu este condamnat penal,nu este obligat la plati,nu are cazier judiciar,nu este patat.Are un caracter bun si nu este rasist.Parintii dumnealui au facut cinste Romaniei.Asteptam repararea acestei grave nedreptati!