13 nov. 2008

Sarutul lui Voda














Ridica-te in picioare, Mos Patapix, si spune-mi, fara sfiala, ce durere ai. Ti-a facut cineva vreun neajuns?
Mos Patapix, vazand ca, dupa atatia ani de zile, fo 4, nu l-a uitat Zet Voda si ca l-a primit cu atata bunatate, a inceput a plange cu hohot si a-l ruga sa-i citeasca hartia.
Zet, fiind gata de plecare si vazand ca hartia lui Patapix cuprinde multa polologhie, zise:
— Spune, Mosule, din gura, ce ai de spus, ca mai bine am sa inteleg! Scrii mult si prost si am avut belele din cauza asta.
Atunci Patapix, venindu-si in sine, incepe a se jelui cum urmeaza:
— Luminarea-voastra! De cand cu pacatul cel de "ponei", n-am mai avut zi buna cu megiesul meu cel puternic, stapanul unei mosii foarte mari, pe care-l cunosti maria-ta prea bine. N-am gandit, nenorocitul de mine, ca dumnealui, un boier asa de mare, putred de bogat si cu invatatura, sa-si puna mintea cu unul ca mine, de la niste vorbe nesocotite ce le-am zis si eu atunci, intr-un necaz. Numai Dumnezeu sa-i dea sanatate si bine, dar amarnic m-a lovit in avere si in cinste! Crede, maria-ta, ca nici eu n-am fost asa de sec, intre cei de-o seama cu mine, ca ai avut grija maria-ta sa ma preacinstesti de cate ori ai avut ocazia. Dar, de cum am ajuns acasa, goana si prigoana pe capul meu, din partea boierului, in tot felul.
Intai si-ntai, a pus inadins pe feciorii boieresti sa-mi caute pricina si sa ma aduca la sapa de lemn. Si acestia, faceau toate, sau ei de-a dreptul, sau prin altii, cum sa dea penisurile si svasticile mele dragi, de care m-am inconjurat caci stii ca am pasiune, macar de-un pas pe mosia boiereasca; s-apoi, sub cuvant ca au facut stricaciune, sa mi le poata ucide fara nici o crutare! Si astazi impusca-i poneii; maine, falusurile si vaginurile; poimaine, sadicii, lesbianele, masochistii; in alta zi ie-i homosexualii dinapoi cu gramada si du-i la curte. Mai la urma gasindu-mi chipurile bani dositi.. Iti poti inchipui, maria-ta, ce urgie grozava era pe capul meu! Doar anusul nevestei lui Dali si ochii Betricei ce ma mai incalzeau, bine ascunse de mania boierului.
Vazand eu de la o vreme ca nu mai inceteaza cu mizeriile, mi-am luat inima-n dinti si m-am dus la boier sa ma jeluiesc. Sa mi le dea pe toate cele inapoi! Si anusuri, si penisuri, si svastici. Si boierul, in loc de un cuvant bun, m-a scuipat drept in obraz, de fata cu slugile sale si cu alti oameni ce se aflau atunci la curte, incat am crezut ca a cazut ceriul pe mine! Ba inca m-a si amenintat ca alta data, de mi-a mai calca piciorul in ograda boiereasca, are sa porunceasca sa ma intinda la scara si sa ma bata cu biciul, ca cica i-am facut mosia de rusine! Si cu randuiala asta, maria-ta, in cativa ani de zile m-a calicit cu desavarsire, si mi-a ridicat si cinstea, care pentru mine a fost cel mai scump lucru, cumparat pe cheltuiala multa si scrieri alese de la boierii de dinainte si de la maria-ta!
Zet Voda a stat neclintit si s-a uitat tinta-chioras la Mos Patapix, cat a vorbit el. Si cand a ispravit vorba, voda, cu o lacrima in coltul ochiului stang, i-a pus doua fisicuri de napoleoni in mana, zicandu-i:
— Tine, Patapix, acest mic dar de la mine, si intampina-ti nevoia, de azi pe maine, cum te-a lumina Cel-de-sus caci mi-ai fost slujitor devotat! Iar pe boier lasa-l in judecata lui Dumnezeu, caci "El nu bate cu ciomagul".
Lui Patapix i se umplura din nou ochii de lacrimi, si, sarutand luuung mana lui voda, ca semn de multamire, si promitandu-i ca-i va fi sluga credincioasa pana la adanci batranete, zice oftand:
— Dar cu rusinea ce mi-a facut, cum ramane, maria-ta?
— Cu rusinea, iaca asa ramane, sluga mea, zise Zet Voda, sarutandu-l pe un obraz si pe altul, puternic, cu zgomot si apasat, in fata multimii adunate acolo. Du-te si spune satenilor dumitale, Mos Patapix, ca, pe unde te-a scuipat boierul, te-a sarutat domnitorul tarii si ti-a sters rusinea.
- Si cu penisurile mele batjocorite cum ramane?
- Le vom recupera si reface pe toate, mosule, si le vom pune la curtea domneasca, sa se inchine supusii la ele cand intra pe poarta, ca la icoane.


















Povestea originala

6 comentarii:

Anonim spunea...

lilick , imaginea pe care o postezi e intr-adevar o icoana contemporana. normal ca sfintii de azi sunt printre maturatorii de strada, doar nu or fi printre jucatorii de poker. bravo pata si succes in continuare

Anonim spunea...

Presupun ca, brusc, mai multi ziaristi se vor declara atei ca sa scape de inchinatul la poarta, cand se duc la vreo conferinta de presa!

Unknown spunea...

Esti super tare!!!!!!!! E de antologie postarea asta! Felicitari!!

Lilick Auftakt spunea...

@anonim

Am fost retinuta. Puteam sa pun direct un penis de-al lui Pata.

@simona

Haha- Nu cred ca au sanse. Daca merg la palat trebuie sa pupe icoanele chiar daca se declara atei. :) Hihi! :)))

@Ion

Nu e "vina" mea... :)))

Anonim spunea...

You made my day ha ha ha Ce mishto!
Alandra

Lilick Auftakt spunea...

@Alandra


Pupa Voda unde a scuipat boierul daca plange taranul.:)))