7 iun. 2009

Rezultate finale: Romania trimite cateva maimute in PE, toate in PPE!

EXIT POLL CCSB PENTRU ANTENA 3, 21.00, via Andrei Badin . Pe acelasi blog gasiti si rezultatele Insomar.

PSD+PC 30.7
PD-L 30.4
PNL 15.4
UDMR 10.4
PRM 6.8
Elena Basescu 3.6
PNT-CD 1.8
Pavel Abraham 0.5
Forta Civica 0.6

MANDATE DE EUROPARLAMENTAR
PSD+PC 10
PD-L 10
PNL 5
UDMR 4
PRM 2
Elena Basescu 1

In PPE au fost trimise urmatoarele maimute. Cine or fi fost cretinii care au votat asa ceva?


39 de comentarii:

mihai 4 spunea...

Pai cand oameni care gandesc cat de cat, se plimba la gratare, ce sa-i faci Lilick?Voteaza taranii,betivii stransi de prin santuri si momiti cu cateva sticle de tarie sau vesnici oameni cu pitici la cap.

Liviu spunea...

Alegerile de azi arata ca lumea e in continuare naiva si poate fi pacalita cu usurinta.

codeus spunea...

dar lipseste un mandat la numaratoare sau ma insel eu.parca era vorba de 33 de mandate.din pct meu de vedere bine ca cele trei DOAMNE au intrat in parlament.SUNT GALBEN de bucurie

Lilick Auftakt spunea...

@Cody

Culmea, dar e posibil sa mai ia PRM un mandat...

Lulutza spunea...

"Rezultate finale" la vestitele exit-poll-uri. Ati uitat ce diferente mari s-au dovedit la parlamentare dupa numararea "efectiva" a voturilor? Cred ca fac ceva "magic" operatorii aia de exit-poll ca sa le iasa ce si s-a comandat. Asa ca nu ma pronunt inca, pen'ca eu nu am vazut picior de exitpollist unde am votat. De altfel, singurul exitpollist pe care l-am vazut vreodata, anul trecut, era interesat de orice, in afara celor care ieseau din sectia de votare.

Lilick Auftakt spunea...

@Lulutza

Nu cred nici eu in ele. Dar vreau sa si-o mai ia peste bot, in afara de "liberalii" de rit nou, adica pedelistii bine cunoscuti, si cativa "liberali" de rit foarte vechi, care au pus umarul la debarcarea lui Tariceanu.

Lilick Auftakt spunea...

@Liviu

Mereu a fost asa, stii bine. Ne-am obisnuit.

@Mihai

Pai sa voteze toti betivii, ca onanistii intelectuali, care o tot freaca cu politica, azi s-au dat... dezamagiti si au stat acasa.

Lilick Auftakt spunea...

Am CHAT in josul paginii daca vreti sa scrieti ceva, mai repede. Numai sa va logati sa stiu cine e.

Neliniştitu' spunea...

Ne facem de că..at, să-mi bag picioarele în neamu' ăsta!

Lilick Auftakt spunea...

@Adi

Da. De fapt cred ca doar o sa.. confirmam. :)

Anonim spunea...

Vai de noi! Ce facem noi, astia 78 % care nu am vrut sa legitimam cu votul niste politicieni incompetenti? Emigram?
Eu unul m-am saturat sa aleg mereu cel mai mic rau si sa iasa tot raul cel mare.

Lilick Auftakt spunea...

@Chrystyan

Pai ai votat sau nu? Ziceai ca votezi parca...

Riddick spunea...

Puteai sa adaugi o patratica cu Tokes, si inca una cu Severin, cadeau mult mai bine pe definitie.

Doux Rêve spunea...

Bună seara! Cred că am avut o viziune.

2009. Undeva în Iad. Lenuţa şi Nicu stau într-un cazan cu smoală încinsă şi se uită la televizor la alegeri, exit-poll-uri şi Eba care se jură fată tunată şi vrednică să continue moştenirea Tătucului ei şi să menţină numele Băsescu pe culmile succesurilor.
La un moment dat, Lenuţa, indignată, se întoarce către preaiubitul ei tovarăş de eternitate şi suferinţă şi-i spune:
"Fir-ar al dracului, măi Nicu! NOI de ce NU ne-am gîndit la asta?!"

Elisa spunea...

Toti cei mai cretini,mai inculti,mai prosti,mai ticalosi,mai agresivi,mai violenti si mai oribili decat cei din poze...aceia i-au votat :( aaa..si mai 'telectuali :D

Lilick Auftakt spunea...

@Riddick

Cei numiti de tine au totusi fete umane. Macar atat...

@Scarlet Aurora

Buna! Vai, ce viziune sinistra... brrr... :))

@Elisa

Bolnavi psihic.

dramoleta spunea...

Merg pe mana Lulutzei. Mai astept putin. Poate e in jos marja de eroare la EBA. Un minus 7 :))

Lilick Auftakt spunea...

@Dramo

Tu si @Lulutza inca mai sperati? Sa dea Dumezeu.

Anonim spunea...

Am votat, n-as mai fi votat. :(

Lilick Auftakt spunea...

@Chrys

Sa nu-ti para rau ca ai votat...

agaX spunea...

frumoase exemplare. pepularii romani

mihai 4 spunea...

Eu sunt mandru ca am votat desi nu-mi intra deloc la inima noua garnitura pnl,dar asa-s eu,ultimul mohican.Un prost, dar ma plac asa.

Lilick Auftakt spunea...

@AgaX

Exact; PEPULARII! :)) Hai in chat.


@Mihai

Ai facut foarte bine.

Lucia Verona spunea...

Crezi că PPE îl primeşte pe Vadim? Nu ştiu...

Lulutza spunea...

Brusc, dupa ora 22, a crescut prezenta la vot, probabil pe seama celor care se declara atit de mindri ca au absentat!

Eu pot sa va spun ca toate cafenelele de pe Dorobanti au fost pustii intreaga zi, spre deosebire de alte duminici, mai putin electorale... Poate dupa ora 21 sa se mai fi animat... Nici macar obisnuitii famigliei - alde "boscheti" nu erau pe acolo. Ceea ce ma face sa cred ca au rupt urnele cu voturi intre 20.30 si 21, chiar dupa, daca isi stiu enteresu' cum se cuvine...

Si un unic lucru bun: anul asta nu am vazut morti pe liste! Dar, ce-i drept, eu nu am votat pe asa-zisele liste suplimentare.

Anonim spunea...

scos exitpoll 21 ccsb antena 3. pus exitpoll 23 ccsb pentru a3. finalul.

Claudia Muresan spunea...

Mai nesimtiti decit votantii Eba fost cei care n-au fost la vot. Merita sa-i duca Vadim pe stadioane sa-i puna sa asculte 'Traim decenii de impliniri marete' cu Eba unduind din soldurile-i de proaspata euromanelista.

Lilick Auftakt spunea...

Merci, @Andrei. Ne uitam.

@Claudia

Ai dreptate! Asa merita!

[D][S][N] spunea...

Urat !...
Naspa !...
Cam nasol!...
...Nasol de tot !!!

atreides spunea...

Nu stiu voi cum va simtiti, dar eu ma simt in ultimul hal, si nu neaparat din cauza maimutelor. Are cineva o idee cat de cat incurajatoare la ora asta? Ar prinde tare bine...

Mihai spunea...

waw! la ei nu a rulat "Planeta maimutelor"?
Citez:"Am venit sa-mi iau copilul acasa".
Traducere:"Gata copii, v-ati jucat destul!" Asadar, atentie!

Lilick Auftakt spunea...

@Atreides

Hai in chat! Dar acum ne uitam pe rezultatele generale din UE.

Roxana Deaconescu spunea...

Maimuţele sunt drăguţe. Ăştia-s altceva. Toate prostiile de astăzi demonstrează că efectul de turmă este în floare. Dacă unul nu votează, nu merge nici celălalt, că doar e departe secţia şi nu contează.
Acum lehamitea pe care o simţim cu toţii cred că e depăşită...

atreides spunea...

Nu pot, sorry...

Paratraznetul fanica spunea...

lol iti dai seama ca nu mai posteaza Cristian Preda niciodata pe blogul tau? :)) Inca ne este dator cu niste raspunsuri vis a vis de intrebarile lui Pro Doc.
Previziunile mele s-au adeverit! :(

Lilick Auftakt spunea...

@Paratraznetul Fanica


Lasa ca ii scriu eu. E prietenul nostru. :) Sa nu-mi spui ca nu iti plac maimutelele.. Mie imi plac mult. Chiar daca isi pun etichete cu "adevarat liberal" pe piept, unele dintre ele.

Paratraznetul Fanica spunea...

Iti raspunde vreodata?

Lilick Auftakt spunea...

@Fanica

Are un merit pe care nu i-l contest: e un politician care comunica. :)

Paratraznetul Fanica spunea...

Si de ce se fereste sa raspunda intr-un spatiu public? Nu vrea sa-si asume responsabilitatea punctului sau de vedere?