9 dec. 2010

Trei invitatii

Prima vine din partea Alinei Gorghiu si a Asociatiei "O sansa pentru viitor". E vorba de o expozitie cu desene facute de copii, "o expoziţie cu vânzare inedită, ”de sezon”, găzduită de Music Rooms Cafe, B-dul Dacia nr. 32, vizavi de Hotelul Howard Johnson." Mai multe detalii aveti aici. Desenele le puteti admira deocamdata pe blogul Alinei. Evenimentul va avea loc sambata, 11 decembrie, incepand cu ora 09:00.

A doua invitatie pentru luni, 13 decembrie, la ora 18:00, la Clubul Bloggerilor Liberali, pe strada Fildesului nr.2, sector 3. Un "duel" intre stanga si dreapta politica si un invitat extrem de interesant: intelectualul francez, de stanga, Claude Karnoouh.

A treia invitatie este in primul rand pentru toti prietenii mei din blogroll (si nu numai). Va astept pe 16 decembrie, la Ceainaria Tabiet, la o discutie despre meciurile politice ale anului 2010, alaturi de politicieni, jurnalisti, analisti, alti bloggeri. Date despre eveniment aici.

4 comentarii:

Radu spunea...

Daca pot , vin si eu !!!

Lilick Auftakt spunea...

Radu, te rog, lasa-mi adresa de mail aici ca sa iti scriu sa iti mai dau detalii. :)

radu spunea...

As veni si eu (tot radu sunt, dar cu r mic :)).

Lilick Auftakt spunea...

@Radu, (cu r mic). Vino, siigur. Chiar ma bucur mult daca poti sa vii. Sa-mi lasi adresa de mail sa vorbim. :)