18 aug. 2008

Adio Mona...dar ramai a mea


REALITATEA.NET - Boc: Mona Muscă este pe lista de candidaturi primite de la organizaţia PD-L Neamţ


Gabriel Liiceanu, 15 august 2006:

"In halul in care ne aflam acum, nu avem timp de nuante. Nu-mi cereti sa disting intre femeia cu carpa de pe coridor, intre d-voastra ca turnatoare si generalul Plesita care batea sau care punea la cale crima. Nu mai jucati teatrul acela dezgustator, nu mai faceti pe mironosita si pe ingrijorata de soarta "copiilor arabi". Stiati prea bine, semnandu-va angajamentul, cu cine ati intrat in cardasie. Nu va mai ascundeti dupa piersic: ati fost turnatoare, de bunavoie si nesantajata de nimeni."

Emil Boc, 18 august 2008:

Preşedintele PD-L a spus că Mona Muscă încă mai poate fi "utilă spaţiului public" şi că "şi-a ispăşit o bună parte din greşeala de a nu fi recunoscut încă din primul moment, pentru că nu a făcut nimic rău, în esenţă". "În ultimă instanţă, în votul uninominal, cetăţeanul este cel care iartă sau nu",

Se indoieste cineva de faptul ca in noiembrie, la alegeri, Liiceanu in dreapta si Boc in stanga vor sprijini aceeasi doamna Musca? Independenta sau nu, dar, evident, spalata intre timp de pacate.



Sarmalele reci - Adio Mona
Asculta mai multe audio Muzica »

8 comentarii:

Anonim spunea...

Asta e din ciclul "se marita iarasi Mona mea, e nunta-n pedelea".

Vechea garda pd-ista o sa o inghita(cu noduri, ce-i drept) si pe Mona Musca. Again. De abia astept sa vad cum va reactiona Liiceanu. ;) Si el posibil candidat PD-L la Senat. Oare va avea si Liiceanu aceeiasi reactie ca a lui Avramescu??!! :))

Anonim spunea...

Nu am reusit sa gasesc decit o varianta cache a textului lui Liiceanu impotriva Monei Musca - "Talentata doamna Musca sau despre minciuna in extaz", dar am gasit, pe un "site suspendat" (!) o interesanta analiza a acelui text si a actelor de revolta ale talentatului domn Liiceanu:

http://www.altitudini.ro/articles.php?ai=893&st=0&oi=867&filter=-1&ar_nr=1298

Anonim spunea...

Ma intreb: despre adversarii politici ai portocaliilor de ce nu scrie Lili nimic? Subiecte sunt, slava Domnului... De ce nu a scris cu aceeasi inversunare vrut-mascata de "misto" despre votul pro Mitrea and Nastase?

Ai putea sa te faci ziarista! Cel putin asa aduci, a ziarista... bineinteles ca toti ziaristii nostri romani, "independenta"... :D

Anonim spunea...

Musca- inca una dorita de popor.Canibali,muste,ciobani,misisti,cotoi,manelisti,ciumaci :):)

Lilick Auftakt spunea...

@articuleaza,

am mai scris ca nu-mi face placere sa ma ocup eu de niste sinistrii ca nastase si mitrea. Nu sunt ziarist si aici nu e ziar sa-mi spuna cineva ce sa scriu. Ocupa-te tu de ei. Eu nu ma cobor atat sa ma intereseze ce fac ai lui prostanacul si-ai lui taica Ilici.

Anonim spunea...

aici avem pareri si mai diferite... gasca portocalie imi pare la fel de sinistra ca si celelalte.

Lilick Auftakt spunea...

@articuleaza


Nu ma fac ziarista ca nu sunt independenta deloc. Simpatizeze cu liberalii, si daca vrei si cu taranistii, dar nu cu conducerea de acum a lor.
Si, ca un simpatizant liberal, de fesenisti imi greata indiferent daca se mascheaza a fi de dreapta sau sunt de stanga. PSD-ul mi-as dori sa nu mai existe decat cu vreo 10 % acolo...

Anonim spunea...

PNL are intreaga istorie legata de hotie (mai putin era comunista). Ciuhandu e singura persoana pe care am votat-o vreodata. Cand lipsea el dintre optiuni, lipseam si eu dintre alegatori. :D Concluzie, in 6 ani am votat o singura data. :)