22 aug. 2008

Caderea lui Boc




Nu, nu e vorba de caderea lui la tv, in direct, in emisiunea lui Andrei Gheorghe.
Ci de o cadere din care Emil Boc isi va rupe mai mult decat gatul. Dar sa vedem sirul evenimentelor.
Emil Boc nu s-a opus niciuneia din candidaturile considerate nesanatoase de catre unii membri PD-L si nu numai: Mitica Dragomir si Mona Musca. Din contra, presa a prezentat, mai mult sau mai putin marginal, pozitii pro ale liderului din Modrogan in ceea ce ii priveste pe cei doi. Pozitii atacate mai tarziu de catre alti lideri ai PD-L, dar ceea ce mi se pare cel mai important, de catre Catalin Avramescu, seful cancelariei prezidentiale.
Suntem indreptatiti asadar sa credem ca micul Boc e lucrat. De cine? Cotidianul azi spune ca Raluca Turcan, catelusa lui Stolo, ar avea un rol. Probabil o face si direct Basescu prin catelusul lui Avramescu. Sau chiar prin Pinalti cel care e probabil folosit sa scoata de la naftalina sau din zonele maro ale politicii "candidati" pentru Boc. Indiferent cine si cum o face e clar ca zilele lui Boc la carma PD-L-ului sunt numarate. A servit destul. A fost goarna destul. E timpul ca Basescu sa se descotoroseasca de el. Foarte interesant de urmarit subiectul si caderea lui Boc. De data asta nu numai de pe platoul de filmari. Ci pur si simplu in dizgratie...



EVZ:

Emil Boc la o gustare cu „nea Mitică“:

După ce PDL i-a trântit uşa-n nas, Mitică de la Ligă se declară mândru că a avut „prudenţa necesară“ de a nu se înscrie în partid imediat după discuţia cu „amicul“ Ştefan.


„Ducerea mea la Neamţ să mă înscriu a fost oprită de o declaraţie a domnului Cătălin Avramescu. Am ştiut al cui e căţelul şi mi-am dat seama că s-ar putea să fie asmuţit de stăpân“, a povestit Dragomir, cu aluzie la funcţia lui Avramescu la Palatul Cotroceni.

Criticile şefului Cancelariei Prezidenţiale au fost însă urmate de o întâlnire a fostului PRM-ist cu Emil Boc, la meciul Rapid - CFR Cluj de pe 9 august.

Episodul, în varianta Dragomir, a fost scurt şi la obiect: „Când gustam câte ceva din protocolul Rapidului, eu l-am întrebat aşa la ureche: «E vreo problemă după declaraţia căţelului ăstuia de la Cotroceni?». Şi domnul Emil Boc a zis: «În ceea ce mă priveşte, nea Mitică, nu. Dar trebuie să te înscrii în partid». Când a spus «în ceea ce mă priveşte», iar am pus un semn de întrebare“, a adăugat Dragomir, la pachet cu un compliment pentru Boc: „Îl consider inteligent, chiar dacă unii spun că e goarna unuia“.


Realitatea TV:

"Mona Musca figureaza printre propunerile inaintate de judetul Neamt. Personal cred ca nu avem niciun obstacol si niciun motiv sa-i refuzam candidatura. Asteptam ca Mona Musca sa isi manifeste vointa in acest sens", a spus Emil Boc.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Sa presupunem ca apare Nuti la tv si zice "Ma-sa bocului e ( a fost )curva " Caricatura asta de om n-ar comenta nimic pana nu s-ar pronunta maritul Zeus. Asta nu numai ca n-are sange-n instalatie, are braga. Si aia indoita cu apa.

Anonim spunea...

Din cate imi aduc aminte, Boc se afla intr-un fel de interimat dupa fuziunea cu PLD (asa se numea partidul minune al lui Stolo?). Cred ca se fac presiuni mari inainte de alegeri. Daca noi am uitat ca ei sunt 2 in unul, ei nu au depasit inca momentul socantei fuziuni. Pana acum a fost fiecare cu parlamentarii lui.Acum este mai greu de ales. Unde mai pui ca vin si forte proaspete, elitisto-securiste.Are viata grea micutul Boc :)

Anonim spunea...

Partea proastă pentru Băse e că n-are alternativă la Bocuţ. Coşmarul lui se numeşte Valerică Stoica. A păţit-o şi Emil Constantinescu. :)

Anonim spunea...

mi-a spus un prieten de al lui boc ceva: cica esti tampita. dar nu cred LOL

Anonim spunea...

@Lilick - Rau ai facut ca ai pus filmuletul asta acum! La vremea lui nu l-am vazut, iar acum nu fac decit sa ma bucur de raul "trompetei lui Base"! Pacat ca nu avea in brate si faimosul ursulet din plus! Si pacat ca nu a fost cealalta trompeta, mai sexoasa - Nutzi - in locul lui Boc Degetel! :)

Am postat gresit, la alt articol, asa ca trebuie sa-mi "esprim satisfactia" si aici! Ha ha ha! Ce rea sint! Dar nici preopinentul nu straluceste prin bunatatea sufletului...

Anonim spunea...

Regret profund, dar despre Mitica Dragomir nu prea am ce comenta! Pen'ca nu prea stiu cine este si ce reprezinta el in sport si politica romaneasca... Sa fie si asta vreun prieten de pahar si/sau galerie al lui Base? Parerea mea... :)

Anonim spunea...

Kari, ai anticipat corect!
Inclusiv oficioasele scriu astazi despre iminenta inlocuire a lui Boc, cu dragaStolo.
In felul acesta va avea si Boc timp suficient pentru a se ocupa de strazile acelea din Cluj, unde a turnat asfalt si peste capacele de la canalizari! :))