25 sept. 2008

ICR va promova manele!!!













Ii scriam acum aproximativ o luna pe blog lui Andrei Badin ca Patapievici in curand e in stare sa promoveze si manele. Ieri, in emisiunea de la Antena 3, iata, mi-a venit si confirmarea. Patapievici (nu stiu care dintre cei trei prezenti acolo - caci, asa cum s-a exprimat, erau trei in studio. Probabil "functionarul"...) a declarat nonsalant ca DA, va promova si manele fara nicio problema. Un singur lucru as vrea sa-i rog pe "distinsii" manelisti cu lanturi groase la gat: cand se vor duce la ICR ca sa fie selectati, sa "compuna" ceva cu...penisuri, ca altfel nu trec de "cenzura". Si sa-si atarne de lanturi si cate o svastica de aur, dar ceva mai mare, sa se vada bine.:)))

12 comentarii:

Anonim spunea...

Fain scris!

Lilick Auftakt spunea...

@Paul

Multumesc :)

Anonim spunea...

Haidi bre da-l in gura ma-sii, e chiar sonat ?!?! Nu pot sa cred c-a zis asa ceva...

Lilick Auftakt spunea...

@MoshCalifar

Eu am auzit cu urechile mele. Si nu numai eu. Dar intreaba-l pe Andrei, ca era langa el. :)
Cand va aparea pe site la A3 emisiunea poate reusesc sa postez.

marius spunea...

fi "jurnalisti" care ii vor lua apararea, orice prosti ar face, putem sa ne asteptam la orice. Ma refer, in primul rand, la gasca nebuna de la Cotidianul.

Anonim spunea...

Mai eu va cred fireste dar inseamna ca omul isi bate efectiv joc de restul lumii.

Realitatea lui Petria spunea...

Sa promoveze Rromania. Intregirea menageriei.

Anonim spunea...

Sa ramanem seriosi, totusi. Cred ca Pata se gandeste la maneaua culta compusa de Dimitrie Cantemir, caruia tocmai i-a tiparit niste 'inedite' sau, mai bine zis, niste opere regasite. Chiar nu cred ca Pata poate cobori pana la a-i plimba pe bani publici pe Adi, Minodora sau Guta et comp.

agaX spunea...

in sfirsit, am reusit sa vad si eu cite ceva din comentariile lui patapievici la intilnirea la care a participat si badin

sincer, mi-a lasat un gust amar si incep sa ma intreb si eu daca, desi se pare ca a venit in trei "persoane" diferite la emisiune, patapievici nu cumva si-a uitat o parte din creier acasa

de fapt, prima intrebare care ar trebui oricine sa si-o puna este: ce dumnezeu a si cautat acolo; oricum, mi s-a parut ca si partea de creier care si-a adus-o cu el, nu era tocmai a lui, parca a luat-o in leasing de la eugen neagoe

Anca spunea...

Tii minte cum a scris Videanu pe o hartie la Antena 2 "Blaga v-a castiga alegerile"? Mi-am amintit datorita imaginii de la postul tau.

Lilick Auftakt spunea...

@marius

La un moment da ii va stica atat imaginea lui Base incat va fi obligatsa ii zica..out.

@MoshCalifar

Sincer, nu stiu ce e cu el. Ar putea f usor sa iasa din pielea acestui personaj.

@Petria

Mi-e ca deja o cam ace, :)

@anonim

Dpdv muzical maneaua are influente orientale.


@agax

eugen?hihi..
da. ti-am spus. chestia e ca nu sunt deloc de acord ca oamni sinistrii ca Funar sau Paunescu sa-si dea cu paerea in ceea ce il priveste, dar pare ca a cautat cu lumanarea stituaia asta penibila.

@anca

:))Hahaha! Cum sa nu tin minte? Crezi ca Videanu asculta manele?

Anonim spunea...

Andrei Oisteanu zice: "Se pare că un fel de manele culte a compus Dimitrie Cantemir. El şi-a început studiile muzicale în 1691, la 18 ani, pe vremea cînd fusese lăsat ca ostatic de lux la Istanbul, de tatăl său Constantin, domnitorul Moldovei (de aici şi numele de Kantemiroglu = “fiul lui Cantemir”). Dimitrie Cantemir a scris în limba turcă un tratat despre muzica orientală şi a elaborat un sistem de notaţie muzicală, cu litere arabe, “invenţiune necunoscută mai înainte turcilor” – cum scria Cantemir însuşi. A scris o lucrare şi în limba română, Introducere în muzica turcească, dar cartea nu s-a găsit pînă acum. Cantemir cînta cu mare virtuozitate la unele instrumente muzicale turceşti, cum erau mai ales tanburul (instrument cu coarde ciupite), dar şi nayul (fluier de trestie) şi probabil kemanul (vioară turcească). “Aşa ştia zice de bine în tanbură, cît nici un ţarigrădean nu putea zice bine ca dînsul”, scria contemporanul său Ion Neculce. Un pasaj din cronica lui Nicolae Costin pare să indice faptul că tînărul Cantemir se acompania cu tanburul în timp ce interpreta (“zicea”) cîntece turceşti, compuse sau nu de el."