24 sept. 2008

Incredibil: Ioska Buble, singurul vizitator al expozitiei de la Bochum.


























16:50: Urmaresc in direct la Antena 3 o emisiune cu Andrei Badin si H.R. Patapievici. Ma amuz copios. Se pare ca Ioska a lasat putin subiectul "Ana" si s-a deplasat la Bochum unde sunt expuse creatiile lui Tara si ale lui Radvan. Acolo insa, surpriza: expozitia, aflata intr-o mare hala industriala dezafectata, avea usa incuiata si nici picior de vizitator. Ioska a insistat sa ii fie descuiata usa sa o viziteze, sa filmeze. Ma intreb: chiar nimeni nu a fost atras de operele "artistilor" atat de elogiati de colegi chiar si aici, pe blogul meu? Tara si Radvan s-au spetit atat sa creeze doar pentru Ioska?:))) Sa-i fi speriat pe posibilii viztatori usa incuiata, semnul SS pus pe usa, si faptul ca erau avertizati ca e interzis persoanelor sub 18 ani pentru ca lucrarile expun scene de o violenta extrema? Nuuuuu...Nicidecum. De fapt nemtii astia, domnule, sunt niste ignoranti, niste patibulari. Habar nu au ei ce e..arta. :))) Noroc cu Buble! Cititi si la Anca Bundaru: "Anusul sotiei lui Dali reprezinta Spania"
Blogul lui Andrei Badin are inca probleme, dar am inteles ca se vor remedia in scurt timp. Eu am reusit totusi sa intru la el. Sper sa reusiti si voi sa intrati si sa cititi utimul material in care scrie despre cum i-a declarat Patapievici ura vesnica.

14 comentarii:

Anonim spunea...

Auzisi asta ? Si daca da nu l-ai inregistrat ? :)
http://ancabundaru.blogspot.com/2008/09/declaratia-zilei.html
PS
Cine-i fatuca aia cu bandana ?

Anca spunea...

Da, si eu m-am distrat copios.

Lilick Auftakt spunea...

@MoshCalifar


Am vazut si am auzit tot. Imi pare rau ca nu te-am anuntat ca te stricai de ras de Patapievici. Nu, nici nu am inregistrat. Dar facem noi rost.
Fata cu bandana e "barbatul" Tara. :)))

Lilick Auftakt spunea...

@Anca

Hahaha! Am facut si o trimitere la blogul tau, pe post. :))

Realitatea lui Petria spunea...

Nu pricep nemţii arta. Şi gata. Genialitatea nu rezonează cu majoritatea semenilor.

Lilick Auftakt spunea...

@Alex

Hihihi!
Bine ca te-am prins. Voiam sa-ti spun ca de vreo luna nu pot sa intru pe blog la tine. Nu stiu de ce..I-am zis asta si lui Paul.

Anonim spunea...

Lilick,

Am ras cu lacrimi. Cred ca "directorul" ala neamt din care a citat Patapix,"directorul" galeriei in paragina, era de fapt un homeless aciuit in fabrica aia dezafectata. Ce nebuni domne!!! Nu-mi pot reveni din soc:)))

Realitatea lui Petria spunea...

Cum pisica?

Anca spunea...

Mersi de link si de blogroll, acum am vazut. :)

Lilick Auftakt spunea...

@Ancuta

Cu placere si iti multumesc si eu.
Am vazut ca ai bagat "cuiul"(ca sa nu zic anusul) si la C Patrasconiu pe blog. :)))))

Anca spunea...

Da, nu i-a placut deloc!

Anonim spunea...

antena 3 si ignoranta merg mana in mana. aparent publicul lor nu s-a prins ca nu era nimeni PENTRU CA EXPOZITIA NU ERA INCA DESCHISA. vernisajul a fost pe 21 iar filmarea a fost facuta inainte. muriti in bezna cu felixul vostru cu tot!

Lilick Auftakt spunea...

@rogue

Tu esti prost sau est..prost? Pai daca Ioska a plecat acolo pe 22 si a filmat pe 23, ia spune: era deschisa sau nu?

Lilick Auftakt spunea...

@rogue

Penibilule! Nici macar nu a exitat un vernisaj. Ia ofera-ne tu poze de la vernisaj sa vezi cum te faci imediat de ras. :))))