19 ian. 2010

Amintiri cu dictatori si sirene


Lucrurile care ne inconjoara spun mult despre personalitatea noastra. Am citit ceva mai devreme un articol. Ce a pastrat Traian Basescu dintre cadourile primite in 2009:

"Presedintele Traian Basescu a pastrat doar trei dintre cele 90 de obiecte primite in 2009 in urma unor actiuni de protocol: un serviciu de masa pentru servit bauturi din Azerbaidjan, un tablou "Sirene in port" si un tablou foto in care este reprezentat alaturi de omologul sau turkmen." - ziare.com

Ce pastreaza el? Un serviciu de bauturi. De la cine? De la dictatorul din Azerbaidjan... Aha. Tine de bautura si tine de un personaj dubios, fiul lui Gaidar Aliev, cel care a mostenit tronul de la tatal sau. Importanta amintire.

Al doilea cadou e, sa zicem asa, de profil – tablou cu "Sirene in port". Mie imi suna cam ca "Rapirea din Serai", carpeta aia pe care o vezi pe peretii manelistilor.

Ei, al treilea cadou e si mai interesant... Un tablou cu Sine Insusi si cu... nebunul ala din Turkmenistan. Cel care se crede tatucul turkmenilor, o combinatie de Kim Ir Sen cu Mao Zedong. Iata ce aflam despre el pe Wikipedia. A fost mana dreapta a lui Nyazov. Alt nemuritor cu acte in regula... Alt mostenitor care a obtinut aproape 90% din sufragii... Urmasul unuia care instituise cea mai crunta dictatura politica si cel mai desantat cult al personalitatii in una dintre cele mai sarace tari din lume.

Omul, acest Gurbangulî Berdimuhamedov, e doctor. Mai exact dentist. Nyazov l-a vazut ca om de incredere, si l-a desemnat succesor. A pus in practica gandirea paranoica a lui Nyazov si, in calitate de implemantator al noii politici de sanatate... a desfiintat toate spitalele!!! Ca Basescu sa prefere sa pastreze, din cele peste 90 de cadouri, tocmai un tablou in care apare pictat alaturi de individul asta... ei, asta spune multe...

Ca sa va amuzati (?) putin, citit va rog si acest articol despre vizita lui (era sa scriu aici Ceausescu) Basescu in Turkmenistan.

3 comentarii:

octavpelin spunea...

Basescu= Ceausescu,o zi minunata!

Anonim spunea...

Buna ziua ,

Am ajuns pe site-ul dumneavoastra cautand diverse bloguri pe google si m-am gandit sa va scriu sa va rog ceva daca este posibil.
Sunt la inceput cu un site http://www.francez.ro . Am incercat sa fac un site util pentru toata lumea , cu dictionare si
tot felul de chestii legate de limba franceza si Franta.
Cum abia am inceput , mi-e greu si ma chinui sa-l promovez .Intrebarea mea este daca ma puteti ajuta ,
adaugandu-mi site-ul la blogroll sau oriunde pe site-ul dumneavoastra . M-ar ajuta enorm un link la dumneavoastra .
Daca va place site-ul meu si considerati ca merita va raman recunoscator.

Va multumesc,
Cu stima,
Tudor
Tradu texte in orice limba - Dictionar Francez
admin@yahoostatus.ro

Anonim spunea...

Să ne mirăm, să ne consolăm, să ne revoltăm?!
Nu că i-ar contrazice în vreun fel profilul de satrap, dar orice nouă dezvăluire prinde bine "civilului prea trist sau prea umil" (Vali Sterian), în speţă oranj.
Nimic de comentat, totul de condamnat!
"Să votăm codul penal"... Să votăm, măcar atât. Să votăm ceva, până nu devenim cu toţii "amintiri cu haiduci"!
Ca să rămân în blogosfera spirituală a lui Vali Sterian... R.I.P.