6 ian. 2010

Violet!













Grupul violet de pe Facebook creste binisor de la o zi la alta. Astazi ne-au facut reclama si pe Antena 3, in emisiunea Gabrielei Firea, unde cu totul intamplator toata lumea era in violet, inclusiv portocalia Andreea Vass. Vreau sa le multumesc celor care si-au colorat blogul in culoarea "revolutionara". Campania continua. Vom fi din ce in ce mai multi, si din ce in ce mai violet, pana pe 2 aprilie. Va multumesc tuturor celor care mi-ati trimis poze. Si mai astept, sa completam albumul. Urmariti emisiunile TV unde diversi politicieni si jurnalisti vor imbraca culoarea violet. Primul a fost Victor Ciutacu, pe 4 ianuarie, si ii multumesc. Mai multe detalii despre actiune AICI.













Update: priviti-o pe Miruna Munteanu acum, la Sinteza Zilei. E superba in violet, nu?
:D

17 comentarii:

irongates spunea...

Azi la Sinteză Ciutacu cu cravată violet, Gâdea cămaşă violet închis, e deja un trend!Vorba lui Ionuţ Iancu, violetul e la putere.

Lilick Auftakt spunea...

@Iongates

Va fi! :)))

Liviu spunea...

Gata, blogul meu are un layout violet... o mandreata.

Lilick Auftakt spunea...

@Liviu

Felicitari. Mai sunt si altele. Cand se strang mai multe fac o lista cu ele si le bag si pe facebook si le afisez si aici. Pana atunci l-am pus in blogroll. :)

Liviu spunea...

@ Lilick

Multumesc - de cand cu violetul parca arata mai frumos blogul.

Lilick Auftakt spunea...

E o culoare nobila. :)

Lilick Auftakt spunea...

Se opune perfect portocaliului manelist. :)

codeus spunea...

presimt ca maine poimaine cineva la Cotroceni o sa se dea cu capul de pereti vizavi de miscarea asta. )))

tony spunea...

Ma bucur si eu pentru ca stiu ca este culoarea ta preferata.Imi aduce aminte de ceva ce mi-a placut foarte mult: http://lilick-mozaic.blogspot.com/

Lilick Auftakt spunea...

@Codeus

Si eu presupun la fel. :))


@Tony

Acum ma deconspiri ca o coceam de cativa ani? Vezi sa nu gasesti pe undeva vreo poza cu rechizitele mele din copilarie. :)))))

[D][S][N] spunea...

M'ati omorat cu nuanta asta !!!

Traian spunea...

Stiam ca Miruna e bruneta dar cu barba si ochelari ?! Hmmm.

Lilick Auftakt spunea...

Traian

Haha! Uite-o aici: http://www.facebook.com/photo.php?pid=84758&o=all&op=1&view=all&subj=231824573790&aid=-1&id=100000357456120

Lilick Auftakt spunea...

Am adaugat poza cu ea si sus, ca sa nu mai zici ca are barba. :))))

Anonim spunea...

De ce a fost aleasa data de 2 aprilie a.c. pentru NO Basescu Day?

Anonim spunea...

Blogul lui Vass era din start cu nuanta de fond violet deschis :) si scrisul mov inchis :)

Anonim spunea...

Miruna Munteanu este superba oricum, in violet sau nu. De mult o iubesc in secret.