23 ian. 2010

Nominalizari la "Blog de blog" (continuare)









Zoe Petre

George Serban

Dramoleta

Codeus

Sper ca o sa ma iertati ca sunt atat de subiectiva si nominalizez doar votanti Crin Antonescu, nu? :) Le multumesc tuturor celor care au scris pe bloguri ca au vrut sa ma nominalizeze (mai ales la o anumita categorie) dar nu pot, pentru ca sunt in juriu. La categoria respectiva voi da eu premiul. :D BTW: Juriul la "Blog de blog" s-a echilibrat politic, stanga-dreapta, prin cooptarea unui membru cu greutate: Adrian Nastase.

8 comentarii:

www.pelin.com spunea...

Lilick,eu am fost atacat de un portocaliu pe blog,ca de ce am pus bannerul cu Basescu NU este presedintele meu si ca am scris unarticol Basescu "Rumburak",un weekend minunat!

codeus spunea...

Lilick ce-mi faci bre? si tu vrei sa ma faci ...Popular? )))

Anonim spunea...

Aşa cum Băsescu merită şi are de să fie "săpunit", să nu uităm că şi Domnul Antonescu este o execrabilă derivă a speranţei.
Sper că diversitatea opiniilor rămâne o valoare liberală, chiar dacă nu se mai regăseşte în PNL-ul de azi!
Iata ce spuneam prin noiembrie 2009:
"Domnul Crin Antonescu face dovada unei prostii glamuroase (sclipitor/glamuros, l-au caracterizat unii!), a unui discurs care dă în diabet auditiv (încercaţi să surprindeţi conexiunile logice, sintaxa, topica, etc., din discursurile sale ad-hoc, eu m-am chinuit şi nu le-am dat de capăt) şi a unor gesturi politice care îi trădează natura morală şi caracterială atât de gonflabilă. Domnul Antonescu a devenit în ultimele trei luni un produs media, vandabil pentru amatorii de noutate şi deziluzii gratuite (vorba lui Putin când l-a caracterizat pe Obama proaspăt ales: “marile deziluzii vin din marile iluzii”!).
Domnul Antonescu este un răsfăţat personaj politic dandy, care a fermecat o parte a “intelighenţei” româneşti în aceste alegeri prezidenţiale, răsfăţat cu calităţi de care nu dă dovadă (am fost foarte surprins văzându-l pe “crudul”, “glaciarul” şi “temutul” CTP dând dovadă de o nemaîntâlnită căldură paternă faţă de acest copil al ignoranţei senile)."

alina gorghiu spunea...

Gata, acum ca a intrat Adrian Nastase in juriu simt ca am sanse sa castig! :)
Merci de nominalizare

Lilick Auftakt spunea...

@Alina

Cu placere. :) Poate mai castigi un premiu pt blog pe anul asta, cine stie? :) Dar sa asteptam votul care va fi de-abia dupa 1 februarie. Pana atunci juriul are timp sa citeasca toate blogurile.

Anonim spunea...

Pe Ioska l-ai uitat? pesurse, bre...

Lilick Auftakt spunea...

@Anonim

Adica? Ce-i cu "Pe surse"? Nu citesc, sorry...

Adrian SM spunea...

Mda, eşti foarte subiectivă.... :)