16 sept. 2010

Ion Lucian - salariu de un leu

Nu vreau sa manipulez sau sa emotionez pe nimeni. Vreau doar sa intreb: credeti ca un guvern care l-ar avea in componenta sa pe Mircea Diaconu ar permite asa ceva?



P.S. - Zilele trecute am vazut un comentariu pe net. M-a amuzat... Totusi incep sa cred, pe masura ce trece timpul, ca anuntul poate fi real:

"Anunt de importartanta nationala: Ma numesc Basescu si vreau sa-mi dati un sfat cum sa scap de romani. Pana acum le-am marit TVA-ul, am scumpit medicamentele, mancarea, le-am taiat salariile, le impozitez pensiile, le desfiintez spitalele, am introdus impozite noi, pe doctori si profesori i-am trimis afara din tara, dar in schimb vin 1000 de tigani din Franta pe care ii pun in locul lor. Ce sa mai fac ca sa scap de romani? Va rog, ajutati-ma!"

Un comentariu:

Hendrix spunea...

Dar cu otrava ati incercat, tovarase ba-secu?!?!?! Sau cu napalm?