23 sept. 2011

Andrei Chiliman: "Traiesc cu regretul ca Romania e republica, nu Monarhie"

Am postat aici, pe blogul CBL, intrebarile bloggerilor adresate lui Andrei Chiliman. Iar aici aveti si cateva dintre raspunsuri, legate de candidatura lui Sorin Oprescu, de sustinerea liberalilor pentru Sorin Oprescu, de campania electorala din 2012, de alegerile intr-un singur tur, despre noi lideri liberali sau despre posibili contracandidati la primaria de sector, in 2012. Va rog sa ascultati un discurs 100% democratic si liberal, ca sa puteti face mai bine diferenta fata de discursurile falsilor liberali. Eu am ales sa expun pe blog un fragment in care primarul liberal isi exprima pozitia fata de Monarhie.

"Respect optiunile celor care nu sunt monarhisti si au argumente sa-si sustina aceasta optiune. Dar in momentul in care vii cu argumentele lui Gheorghiu Dej si ale lui Visinski, in momentul ala n-ai niciun fel de scuza, din partea nimanui"

2 comentarii:

Mihai spunea...

Cu un punc nu pot fi de acord cu Chiliman. Regele nu a fost batjocorit. Ai putea fi batjocorit de o furnica?

Lilick Auftakt spunea...

Nici eu nu am fost acolo dar a fost vorba doar de... exprimare. Am inteles ce vrea sa zica. :)