28 mai 2008

Cabluri, fire, sarme sau UTI

Cotidianul scrie despre Videanu si proiectul Net City.
Nu-mi plac cablurile care atarna de stalpi, nu exista in orasele civilizate asa ceva, mi-ar placea sa pot face poze care sa nu arate ca cele de mai jos ....DAR: Cine/ce este UTI?
Pana acum tot ce am auzit sau am citit despre acesta firma tinde sa fie de domeniul horror. Pentru cei care vor sa citeasca ce scriu fosti angajati la UTI, le recomand sa intre pe site-ul "Despre firme" , sa se inregistreze, sa intre pe forum, si sa caute detalii despre aceasta firma. Va asigur ca veti fi socati ca aceste lucruri se intampla azi in Romania, in Bucuresti, intr-o firma din centrul Bucurestiului.
Aveti si in Curentul cateva detalii despre cine conduce UTI si cu ce ne-am pricopsit datorita semnarii unui contract cu aceasta firma de catre primarul Videanu.
























4 comentarii:

niku_elektriku spunea...

@lilick

te rog frumos, nu te lega de uti, ca i'am mincat citziva ani banii lu' don general!

e drept ca nu la cabluri...

(lincu' din curentu' nu mai e activ, ceea ce 'nseamna ca se (con)lucreaza bineee!)

Lilick Auftakt spunea...

Ahaaaa, te-am prins cu UTI! :))

niku_elektriku spunea...

tempi pasati :)) ((:

Lilick Auftakt spunea...

:D OK!