10 mai 2008

Care vi se pare cel mai frumos site de campanie?

6 comentarii:

Anonim spunea...

Dar un clasament cu cel mai hidos site de campanie nu pui? Pentru locul I îl propun pe Murgeanu, cu coroniţă pentru locurile de afişaj: firmele de pompe funebre!

Lilick Auftakt spunea...

@lulutza


ma gandisem si la asta. sa vedem mai intai ce rezultat iese la sondajul asta. :)

Albert spunea...

Karina, nNoroc ca ti-am salvat comentariul ca a fost drept spam, nu stiu dar automat functioneaza eram curios ca scria 10 spam-

Lilick Auftakt spunea...

Da, @Ovidiu...

Nu stiam ce se intampla.

Albert spunea...

Am votat deja acum doua zile, dar si pe-asta l-am gasit in spam probabil ca este razboi intre wordpress si blogspot

Lilick Auftakt spunea...

Nu stiu ce se intampla, @Ovidiu.

Si eu am mai scris ceva la tine si a disparut.