31 mai 2008

Perlman, Williams...

7 comentarii:

Anonim spunea...

Superba muzica ! Intamplator si cu mare noroc am dat de ea, n-o auzisem decit in film si, fragmentar, pe Radio Romania Muzical. Multumiri !

Lilick Auftakt spunea...

@Manuela


Ma bucur! Cu placere! :)

Anonim spunea...

@lilik

Nu era cazul sa te gadile doamna Manuela Georgescu pentru ca nu este meritul tau ca exista asemnea valori pe acest Pamant

Anonim spunea...

Este bine sa aduni valori intr-un cosulet si sa le dai lumii

Anonim spunea...

Eu azi am ascultat inreaga zi muzica aceastei ferestre spre paradis

Anonim spunea...

Si acum tot asta imi cinta, imi va cinta si miine si poimiine,....este muzica pe care se poate face cercetare stiintifica de valoare, este muzica care nu te agreseaza, nu produce saturatie spiritului,....e ca si cum ti-ar cinta greierii care nu au plictisit niciodata lumea si
nici de acum iainte nu o vor plictisi

Anonim spunea...

http://www.formaproject.com/physics/

Intra a ici sa vezi ceva frumos