A incercat pe la inceputul anului o dezlipire de brand. A incercat sa se rupa de politicianul care face scandal, care face circ, care hahaie sau plange. Rezultatul a fost dezastruos. Ratingurile emisiunilor care l-au gazduit au atins cifre alarmante: ofereau un non-basescu oferindu-si vocea in eter sau chipul pe sticla, un politician banal, plictisitor..Reactiile in presa au fost ca atare: mai exact lipsa. Animalul sincer dar rapace care e presa nu si-a recunoscut prada. Ani de zile Basescu se oferise pe tava, la ore de maxima audienta, ca o vedeta de consum, dispus sa ofere cate o halca din el fiecarui ziarist, mare sau marunt…Dupa experienta asta probabil Cotroceniul s-a zguduit: “Inviati-l pe Basescu!!!!” Ospatul cititorului sau al telespectatorului la masa presei trebuia din nou impanat cu sange, cu scandal, cu circ…asa ca Basescu a revenit in campanie electorala pentru alegerile locale. Asa cum il cunoastem. Oferind subiecte de ros. Asa cum a obisnuit presa si publicul. Asa cum a castigat fiecare lupta electorala. (“muie, ti-am zis???”) Viu.
Acuzatii de blat, mese la carciuma, politica la cotul strazii, bai de multime, declaratii de duminica, porti deschise, atacuri dure, santaj…
Viu dar nu nou. Brandul Basescu s-a erodat. Plictiseste. Enerveaza. Irita. Un singur atac al lui genereaza riposta a zeci de atacuri. Fiecare cuvant neasezat la locul lui in discursul pe care il ofera genereaza articole, dezabateri, pareri, atacuri…O aparitie a lui pe un post tv mareste ratingul celorlalte emisiuni de pe celelalte televiziuni care il toaca. Brandul Basescu e uzat moral. Basescu circarul, jucatorul, cel care se ia la tranta cu presa e aproape invins. Nu are incontro. Sa taca? Se stinge. Singura varianta e sa-si continuie drumul. Dar spre ce? E an electoral, urmeaza alt an electoral. In mod normal trebuie sa realizeze ca fiecare luna in plus se scurge in detrimentul lui. Si probabil realizeaza foarte bine asta. (Va demisona? Va provoca alegeri anticipate?)Deja votantii fideli incep sa-si caute alte modele, sau cauta alti actori in rolul lui Basescu. Il mai tin de rezerva “in suflete” in eventualitatea ca nu apare “unul mai bun”. Prima lovitura probabil i-o va da segmentul votant PD-L care la alegerile locale din Bucuresti nu-l vor vota pe Blaga cel in spatele cui sta azi Basescu, ci probabil pe Oprescu. “Unul mai bun” e dusmanul cel mai mare al brandului Basescu, o amenintare pe care o simte deasupra capului ca pe o sabie. Va lovi chiar si in ideea de a aparea unul mai bun decat el. Isi va cauta sustinatori din societatea civila pe care ii va inrola in partidul prezidential. Inrolati oricum sunt destui, dar ii va inregimenta legandu-le carnete de partid de gat. Va face orice sa tina brand-ul viu. Iar la Basescu, “orice”, nu are limite.
Potensi Energi Terbarukan Yang Ada di Indonesia
-
*Potensi Energi Terbarukan Yang Ada di Indonesia* – Energi terbarukan di
Indonesia akan meningkat jika negara terus memanfaatkan energi panas bumi.
Indon...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu