23 mai 2008

Cine il voteaza pe Oprescu?





In primul rand o groaza de apolitici, de persoane care il identifica cu omul anti-sistem. Nu urmaresc programe, nu sunt interesati de biografia candidatului ci voteaza doar in ideea “ne-am saturat”. Urasc partidele.
Votantii din nucleul dur PSD care inca ii mai sunt fideli lui Iliescu (protectorul lui Oprescu).
Votanti PD-L care nu sustin o doctrina ci au sustinut doar personajul Basescu. Pentru ca Oprescu se apropie de tipul candidatului “jucator”, “smecher”, genul “le-am tras-o”, si si-au gasit un nou “model” ce pare, in sfarsit, prin atitudinea asta, un invingator.
Votantii PNL din segmentul celor “antibasescu cu orice chip”. Voteaza PNL la consilieri sau la sectoare, dar nu risca cu Orban.
Votantii “antivideanu” sau “antibordura” de toate categoriile.
Votantii “antiprovincie”. Nu trebuie minimalizat orgoliul bucuresteanului get-beget sau care a imprumutat prin adoptie ceea ce locuitorii din provincie denumesc “aroganta miticilor”.
Nu in ultimul rand o groaza de persoane din sistemul medical.


Bineinteles ca un bucurestean poate face parte din mai multe categorii. Si probabil ca se mai pot identifica si altele.

4 comentarii:

Marius Mina spunea...

Votezi Oprescu , votezi(mascat) PSD.


http://www.trilulilu.ro/mariusnyc/4d4c6f42a243cd

Lilick Auftakt spunea...

@Marius

Asa e!


Stii de ce nu am putut sa postez la tine? Hai sa zicem ca acel cod de securitate nu ar conta, dar imi cerea sa ma loghez si, desi am bagat nick si parola nu m-a lasat sa trec mai departe sa postez. Nu stiu de ce. Am mai patit asta doar pe un singur blog, al unui prieten, mai demult. As fi reusit daca exista si varianta "anonim". Macar asa. Ar fi o varianta si pentru cei mai putin descurcareti. :)

Anonim spunea...

Mai rau, copilasi. Votezi Oprescu, votezi Basescu. Nu va radeti, ca asa e. De fapt, o varianta e sa se refaca alianta DADA, asa ca s-ar putea s-o cam ia nu spun unde unii, nu spun cine. De fapt, Oprescu e la fel de independent de clasa politica, pe cat era si Securitatea de partidul comunist. Am fost prea rea? :)
Roxania

Lilick Auftakt spunea...

@Roxana


Dar Oprescu de securitate? Cam cat e el de independent adica? :)