21 sept. 2008

Probleme pe badin.ro














www.badin.ro nu functioneaza de azi de dimineata. Nu e exclus un atac
de tip dos/ddos. Eroarea data, 404- not found,
a condus la o analiza in urma careia am constatat ca cele 4 servere care asigura serviciile de dns au de asemenea probleme.

21 de comentarii:

Anonim spunea...

si eu am vazut ca e de nepatruns pe blogul lui Andrei, dar m-am gandit ca poate schimba el ceva. Nu ma prea pricep la tehnica. Sa vedem maine.

Lilick Auftakt spunea...

@Simona

Nu. El nu a facut nimic. A descoperit asta ca si noi.

Anonim spunea...

De fapt de aseara e picat(de pe la ora 19 cand am inchis computerul )

Anonim spunea...

Poate ai privit niste site-uri dalea xxx si erai neprotejat.
Asa-i cu virusii astia.

Lilick Auftakt spunea...

@lacramioara,

Hahaha, esti haioasa. Cine s-a uitat la site-urile alea? Blogul? :)

Anonim spunea...

Blogul e doar un "instrument". :)

Anonim spunea...

Un instrument aflat in mana omului.

Lilick Auftakt spunea...

@lacramioara

Esti pusa pe glume vad.. :)

Lilick Auftakt spunea...

@lacramioara

Nu prea stii tu cu ce se mananca blogurile, virusii, calculatoarele, dar vad ca de site-uri XXX stii. Daca cineva se uita la ele isi viruseaza poate calculatorul (e cazul tau?) dar asta nu are nimic de-a face cu blogul. Asta, asa, ca sa nu te las neinformata. :)

Anonim spunea...

Eu cred ca e dusmanul de clasa!
Mi se pare potrivit aici si acum urmatorul citat:

"Din punct de vedere al vîrstei vorbind
Mircea era bătrîn şi puţin suferind,
Duşmanul, prin spate, încet şuşotea
Cum că-i tremura mîna fiindcă-i plăcea să bea.
Cert e însă că părul i se cam albise
Şi că pe la tîmple i se cam rărise, dar

La Rovine (La Rovine)
La Rovine (La Rovine)
O mare victorie am obţinut !
La Rovine (La Rovine)
La Rovine (La Rovine)
O mare victorie am obţinut !"

Lilick Auftakt spunea...

@anonim

Am iesit demult din comunism. E cazul sa iesi si tu. Lasa Cantarea Romaniei si glumele de brigada artistica. :)

Anonim spunea...

Dar sia platit abonamntul la provaider?
Sandu

Anonim spunea...

Nu mi se pare amuzant faptul a nu mai putem accesa serverul lui Andrei. Mi se pare ingrijorator.

Anonim spunea...

Lilick,
gresesti. Cat ai computerul deschis poate sa-ti fi accesat @, blogul, site-ul. Viermisorul se cheama "step machine".
Da, ma pricep la site-uri XXX. Si ar trebui sa sti ca cine produce asemenea pagini are o sursa de venit considerabila.
Ma rog. Sper sa nu ma corectezi cu idei personale despre morala si pudoare.

Anonim spunea...

Cred cai de vina Morar de la Mogulu. Iata ce vorbe rusinoase poate sa scrie despre domnu Badin. Mam enervat cand leam citit dar am anteles cai facatura!

http://morar.catavencu.ro/2008/08/07/din-activitatea-spionului-andrei-badin-e-de-ris-mult/

Lilick Auftakt spunea...

@Lacramioara

Am uitat un "r". Ok. Iar tu..out. Inapoi la gradinita.

Anonim spunea...

Lilicko,

stii ca mor dupa movul ala care-mi suceste mintile , dar spre marea mea parere de rau trebuie sa-ti spun ca observ cum cobori garda; Cine-i Luminita ? si cu o sa fie probleme cu "severele" ? Adica cu doamnele severe ? Alea care nu raspund niciodata la E-mail-uri ?

Stii ca am o slabiciune la anumiti ochi! Si ca orice om cu slabiciuni vreau ca nimeni, dar nimeni sa nu se infoaie la greseli minore dar severe care ar putea dauna !

(sunt convins ca agax sta in umbra!)

Lilick Auftakt spunea...

@canadiene

Tu stii sa citesti postarea, sus? Ei, ia spune-mi tu, ce concluzii tragi? Comenteaza la tema. In ceea ce priveste e-mail-ul: despre ce e vorba?

Lilick Auftakt spunea...

@Lacramioara


Imi pare rau. Nu tolerez prostia si nu am timp sa o...moderez.

Anonim spunea...

Vezi comentariile de la "Blog pe surse" (Ioska).
Defectiunea nu e de la server (sever - cum zici tu)...
E, dar e omeneste sa gresim.

Lilick Auftakt spunea...

Gata. Am sters comentariul ala in care mancasem un "r". Ca imi vanati si cea mai mica greseluta :)
@Liviu
Ba e de la server se pare. S-a facut ieri o verificare mai amanuntita.