29 sept. 2008

Videanu: despre Basescu, Stolojan, liberali, alianta DA














Videanu despre candidatura lui Basescu din 2004:
„Noi am stiut din acel moment (finele lui 2003-n.r.) ca Traian Basescu avea cele mai mari sanse pentru a-l invinge pe Adrian Nastase. Prin acel studiu am vrut sa cercetam strict relatia Basescu-Nastase si raportarea PD la celelalte partide politice. N-am cercetat relatia PNL-PSD, de exemplu. Noi am cercetat liderii PD, nu liderii PNL. Noi nu l-am studiat pe Stolojan in comparatie cu Nastase. Am facut Alianta PNL-PD imediat dupa acest studiu, in 2004, prin februarie-martie. Avusesera deja loc unele intalniri Stolojan-Basescu pe acest subiect“, ne-a dezvaluit, ieri, Adriean Videanu.”
PD stia din 2003 ca Basescu are cele mai mari sanse. Mai mult, nici macar nu l-au studiat pe Stolojan in comparatie cu Nastase. Ce rost ar fi avut? Lui Stolojan ii erau destinate lacrimile de crocodil ale lui Basescu. La intalnirile dintre Basescu si Stolojan s-or fi facut si repetitii cu sau fara costume pentru marea teapa? Sau s-a mers pe improvizatie?



Videanu despre faptul ca nu a vrut sa fie primar:
„Eu i-am spus domnului presedinte Traian Basescu atunci: domnule presedinte eu raman in partid, dar nu ma intereseaza functii administrative. Nu ma intereseaza nici prim-ministru, nici viceprim-ministru, nici primar general al Capitalei. El mi-a spus: bai, stii care-i problema? Daca suntem cativa oameni si fiecare incercam sa ne pozitionam acolo unde putem avea castig politic maxim, atunci aia trebuie sa facem... Asa incat, zis si facut!“



De ce s-au opus liberalii alegerilor anticipate:
„Aici este o eroare politica pe care un politician ca Traian Basescu nu o accepta. Liberalii erau, poate, din punctul meu de vedere, cei mai interesati. Ei acum se justifica spunand ca „pe surse“ ar fi aflat ca Traian Basescu nu l-ar mai fi nominalizat pe Calin Popescu-Tariceanu pentru sefia Executivului. S-a dus momentul, iar eu cred ca am pierdut cu totii“
Videanu acrediteaza asadar ideea ce tot Calin Popescu Tariceanu ar fi fost cel nominalizat de presedinte dupa alegerile anticipate.




Gardianul - 2006

12 comentarii:

Anonim spunea...

Daca ii asculti.. Pd-l-ul si Basescu is in tot si toate! Izbavirea Romaniei in ei sta!

Ai de mama noastra...

Anonim spunea...

Îţi imaginezi că, dacă la anul Băse nu mai câştigă un mandat s-a terminat cu cariera lui politică?Nu prinde nici Parlamentul pt. că au loc acum alegeri. Adio imunitate, adio libertate :) Va fi o campanie pe viaţă şi pe moarte. În 2004 au fost mici copii cu "dramoleta" aceea stupidă, trading places, în care nu a crezut nimeni.

Lilick Auftakt spunea...

@Paul

Si cu asta o sa si piarda. Cu cat spun mai mult ca sunt..ALTFEL..cu atat o sa sictireasca lumea. Eu ma bucur :)

@Alandra

Nu mai are cat de sus sa se urce Basescu sa scape de raspundere. Intr-adevar: daca pierde la anul, s-a dus. Iti imaginezi ca disperarea lui si..alor lui ii va face sa calce pe cadavre. Ceea ce e totusi bine e ca asta il va face sa faca si in continuare multe greseli. Din ce in ce mai multe. :)

Mie imi place ce panicati sunt portocaliii pe forumuri, pe bloguri. Disperati, morti de frica...daca nu castiga?...Hahahah! Si noi nu avem nicio treaba.
Mie chiar mi-e indiferent cine castiga. Oricum se va face o alianta post electorala care e aiurea, oricare ar fi.

Anonim spunea...

Doar nu-l crezi pe adriEan creveniceanu zis pusculitza portocalie

Anonim spunea...

Karina,

Şă ştii că şi mie îmi este indiferent cine câştigă anul acesta. Asta pentru că nu au apărut figuri noi. Tot aceeaşi ticăloşi au rămas pe scena politică. Indiferent de partid, oamenii sunt nişte zerouri barate. Încă mai sper într-o revigorare până în 2012 :)

agaX spunea...

Alandra,
Foarte buna ideea cu innoirea si revigorarea clasei politice pina in 2012!

Cum spui, cum imi zboara gindul la tineri, la bruxelles, la succesuri ... :) si dorm mai linistit.

Realitatea lui Petria spunea...

Poveşti cu cocoşul roşu. Ăsta n-are o mamă?

Anonim spunea...

De fiecare data cand sunt obligata sa ma gandesc la Videanu, nu-l vad decat cu dintii intr-o bordura..mai departe..alegeri..alea alea..nu prea vad

Anonim spunea...

agaX,

De ce trebuia sa ma trezesti pe mine din visare? Ca sa dormi tu linistit? Egoistule.
Uitasem ca exista si Succesuri...

Anonim spunea...

Karina,

Iar a picat blogul lui Andrei.

agaX spunea...

alandra,
pai nu vazusi ca si-a tras numar de inmatriculare nou, mai bulgaresc?

eba cu succesuri, dupa cum stie ea sa vorbesc ..

o sa ne dovedeasca beizadeaua aia pina la urma ca si iliescu poate fi regretat cu sinceritate ... numai rabdare s-avem

Anonim spunea...

Minciunele cat cuprinde! Videanu, spomsor important al Aliantei, visa la postul de premier. O stiu multi ziaristi care lucrau pe "economic" la vremea respectiva si cu care Adriean Videanu, ca investitor, avea contacte dese. Din nefericire, protocolul PD-PNL avea sa acorde postul de premier liberalilor. Tariceanu, cand s-a razgandit, a facut-o tocmai ca i se spusese de catre apropiati ca presedintele il nu-l va mai numi pe el ci pe Videanu caruia, e adevarat, Basescu ii impusese postul de primar al Bucurestiului.