3 nov. 2008

Straduta lui Ion







































@Ion locuieste in sectorul 1. A postat frecvent in ultima vreme pe acest blog si mi-a spus ca are o problema. Poate nu e singura, dar cea despre care s-a plans, justificat, s-ar putea, cred eu, remedia. Asa ca daca mi-a cerut sprijin prin postarea acestei probleme pe blog, am zis sa il sustin. Nu este posibil ca o straduta in sectorul 1, un sector pe care domnul Chiliman il doreste verde, european, sa arate asa. Daca locuiesti pe aceasta straduta pare imposibil sa vrei sa pleci de acasa curat, elegant, si sa ajungi tot asa la serviciu.
@Ion imi scrie: “Anexez 3 poze cu str.Laculet si 3 poze din apropierea statiei de metrou Aurel Vlaicu ( acestea din urma pentru a demonstra ca exista si alte zone noroioase, si, mai ales, pentru santierul de constructie a unei case de langa statia de metrou unde zace de peste o luna pamantul excavat la constructie!) Nu e cazul sa explic ce noroi se face la ploi din aceste movile de pamant argilos care incepe sa se imprastie la ploi! Atentie, la nici 500 m se afla noul sediu al inspectiei din Primaria sectorului 1! Nu e evident vina dlui Chiliman, dar pe acei inspectori ii plateste degeaba???”
Am selectat 3 poze: prima este facuta in apropierea metroului, urmatoarele doua pe strada Laculet.
Domnule Chiliman, se poate face ceva si pentru acesti cetateni ingropati in noroaie? Ion are incredere in dumneavoastra si va sustine. S-a bucurat ca dupa ce semnalase problema cu necesitatea sensurilor unice ati si reactionat si le-ati introdus in zona. Poate o sa reactionati tot atat de prompt si in legatura cu straduta lui, care chiar daca se numeste "Laculet", si-o doreste ..uscata.:)

Update: Raspunsul a venit prompt, aici. E adevarat ca nu ma indoiam de asta. Daca toti politicienii ar intelege ca trebuie sa ne fie niste parteneri, niste aliati...deh, alta ar fi viata in Romania.
Ion, iti doresc sa ai o comunicare fructuoasa cu domnul Chiliman. Poate o sa trec peste un an sa-ti vad straduta.. :)

11 comentarii:

Anonim spunea...

sai ia dreaq de profesori! vrea cu mult mai multi bani si nui mai satura nimic! intra in greva de parca nu le m-ai ajunge vacanta aia de 122 de zile platite pe an care le are!
bine le face domnu taricianu ca nu le mareste sararile!

Anonim spunea...

O sa se rezolve sigur, mai ales ca este rost si de pus borduri din stoc. Stocuri de care a avut grija fostul sef al d-lui Chiliman si fostul viceprimar al sectorului 1, spre gloria si buzunarele portocaliilor cica "democrati", olecuta "liberali", acusica "crestini" nevoie mare a la maniere de Talpes si cu maniere de peremisti sadea...

P.S. Nu a mai observat nimeni, in afara de mine, ca oranjul a cam virat in corai aproape rosu? La propriu si la figurat!

Anonim spunea...

Raspunsul primariei : sigur ca da, s-a aranjat, nu se poate.

Anca spunea...

Deci pe straduta lui Ion toate pasarile dorm? (daca exista, desigur)

Lilick Auftakt spunea...

@anonim...esti deplasat rau. pastreaza-ti calmul, omule!

@Lulutza

Ba am vazut ca de cand au virat-o serios spre stanga si-au nuantat si culoarea. :)))

@MoshCalifar

Sa fim optimisti :)

@Anca

Hihi! Cine sa existe? Ion? Straduta? Pasarile? :)))

Unknown spunea...

Multumesc mult Lilick!!! Sa speram ca mesajul tau va fi receptionat!

Lilick Auftakt spunea...

@Ion

Si eu sper. :)))Bafta!

Anonim spunea...

Lilick,

Poti baga si un link la blogul domnului Chiliman. Ii atragi atentia direct.
Alandra

Lilick Auftakt spunea...

@Alandra


Am bagat. Si a si aparut. :)

Unknown spunea...

@lilick
Multumesc mult pentru ajutor si scuze inca o data ( am cerut scuze si pe blogul dlui Chiliman) pentru faptul ca am fost nevoit sa ma folosesc de un subterfugiu ca sa pot demonstra ca nu sunt aiurea si ca ceea ce tot reclam de 4 ani este realitate trista in sectorul 1. Raman ion pe acest blog daca accepti scuzele si voi continua sa postez ca marius pe blogul dlui primar! Ceea ce vreau sa stii este ca tot ce am scris in diverse interventii este adevarat si sustin in continuare! Oricum am demonstrat ca daca nu exista relatia speciala de simpatie cu dl.primar eu nu as fi fost luat in seama in acest mod! Si o parere: nu te grabi sa crezi ca la anul pe vremea asta nu va fi la fel! Eu stiu placa de peste 4 ani! Sa speram ca e ultima oara cand se promite si ca de data asta se si indeplineste promisiunea!

Lilick Auftakt spunea...

@Ion

A, deci tu erai...Domnul Chiliman cred ca a explicat extrem de bine toate aspectele. Ramane ca acum tu sa il ajuti si sa explici vecinilor tai exact care e situtia si cand si cum se va rezolva.
In legatura cu faptul a "nu ai fi fost luat in seama" te anunt ca e gresit. Raspunsurile pentru tine pe blogul domnului Chiliman sunt numeroase si, la cat de activ esti, e posibil ca domnul Chiliman sa aiba pe masa un "to do list" cu o rubrica speciala "Marius".
O sa vedem la anul. Sa stii ca eu am incredere.