28 iun. 2012

Celibidache - 100 de ani de la nastere!



4 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Mi-l amintesc prin 1970, cu orchestra din Stockholm, a dirijat "Tablouri dintr-o expoziţie", cea mai strălucitoare versiune pe care am auzit-o vreodată "pe viu".
Mi-l mai amintesc, cîţiva ani mai tîrziu, la o repetiţie cu public, la Ateneu. A lucrat cu orchestra Rapsodia a II-a de Enescu. Era necruţător, voia perfecţiune şi ştia s-o obţină.

Anonim spunea...

Thnx Lilick, frumos mereu tanarul Celibidache...sa ne traiasca! aintz, aintz, aintz! cat despre dl Sava mi-aduc aminte cum Maestrul abia aterizat pe aeroport, l-a luat pe unul prea ocupat "lustruindu-se pe el": da tu draga , cine esti? "Eu sunt critic muzical!" ia, hai, valea d-aci! you've made my day, ia, hai , semnez crabby sh-o dau anonima, sa fii iubita!

Lilick Auftakt spunea...

Frumoase amintiri, Lucia.

Hello, Crabby! :))

Mihai spunea...

Cat a trecut oare? Tin minte ca il vedeam la TV.