27 iun. 2012

Cine e cu adevarat invins?

Eram alaltaieri in Herastrau, la Pescarus, cu niste prieteni. Lume multa, peste o suta de persoane in restaurant, in general turisti. La un moment dat, cine se aseaza foarte aproape de noi, la o masa foarte retrasa? Recent invinsii in alegerile locale Poteras si Flutur, mari baroni PDL. Ne-au stricat putin cheful cand i-am vazut, dar nu asta voiam sa va spun. Ci ca i-am urmarit din timp in timp cu privirea si au avut permanent, cat au stat acolo, o atitudine de infractori dati in urmarire generala. Cu capul in jos, cu fetele semi-acoperite cu mana, stresati, crispati, vorbind incet, doar-doar nu vor fi recunoscuti. Vazand ieri imaginea cu Nastase, pe targa, dus in ambulanta catre Rahova, nu am putut sa nu compar atitudinea lui, pozitia capului, zambetul acela, mana libera, neincatusata, scoasa aproape ostentativ de sub patura, cu umilinta si teama pe care o afisau cei doi pedelisti, cu doar o zi inainte. Mi-au staruit in minte imaginile astea doua suprapuse, si nu pot sa nu ma intreb: Cine e cu adevarat invins? Cine e cu adevarat lovit? Cine e liber?


Un comentariu:

Anonim spunea...

Ai perfectă dreptate Lilick.
Nu am fost fan Năstase niciodată, iar în 2004 am votat(woe is me, woe is me!) cu Băse, dar, după zâmbetul acela fantastic,care face cât 100 de gloanțe trase către Cotroceni, aproape l-am iubit, pe fostul premier.
Anonymus Magnus