14 iul. 2008

Alinei Mungiu ii pute...


















Doamnei Mungiu ii pute. De-acolo, de departe, din America, ii pute politica din Romania, ii pute religia ortodoxa, ii pute limba romana, ii put prietenii morti...
Femeia asta a ajuns o expresie a damfului, o onomatopee sensibiloasa la tot ce miroase a romanesc. O pretioasa. O pura.
Mai nou, dupa ce a afirmat intr-un articol ca religia ortodoxa predata in scoli e vinovata de nivelul scazut al educatiei in Romania, s-a exprimat si cu privire la limba romana: cica e prea saraca in termeni. Ups, doamna Limbarita, te pomenesti ca nu mai gasesti termeni in care sa te exprimi ca o moara stricata. Ce o fi vrut distinsa doamna sa exprime in romaneste si nu a gasit termenii potriviti? Bineinteles, printre stropi...

16 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Ia sa vedem daca il atrag cu poza asta pe Moshcalifar...

Anonim spunea...

Am o vaga banuiala ca unul dintre noi doi o sa sughita toata seara.
PS
Si nu voi fi eu ala :)
PS2
La o poza cu o femeie nu ma invitai...tot la zombi ma chemi :)

Lilick Auftakt spunea...

:)))))))))))))

Deja am inceput sa sughit, @moshcalifar!!!!
Off, si cat m-am chinuit sa-i gasesc Alinutei o poza in care sa arate si ea cat mai uman...
Ca erau mai mult din cele horror pe net. :)

Anonim spunea...

Mi-am invins oroarea si-am citit. Ok. Dar cine-i " distinsa doamna " ? This is the question : care "doamna" ?!?

Lilick Auftakt spunea...

@moshcalifar

M-ai incuiat. Nu stiu ce sa raspund. :))))

Anonim spunea...

Incuiat? ok, sa nu uit sa arunc cheia :) . Poza cu Patrasconiu mai trebuie sa vad ( ca vad ca esti fan) si iti declar vendetta...

Lilick Auftakt spunea...

Of, si tu? Si tu imi spui ca sunt fan Patrasconiu? Il citesc frecvent, ok.
Am si eu o poarta de trecere spre iad si o tin deschisa, ca toti cei care dau pe aici sa simta si miros de pupinbaseala cronica. Sa nu uite.
Plus ca ii tin sub control.
La o tema anterioara, la cea cu Nutzi, am primit si o petitie venita de pe acele bloguri cred. Poate o semnezi...

Anonim spunea...

Poate nu :) Daca era Teo Trandafir semnam sigur :) Altfel sa lasam nebunii sa se simta bine: mai bine sa injure pe net decat sa dea in cap pe strazi. Parerea mea ( ca tot e nea Nicu V. p-aici, pe blog )

Anonim spunea...

Daca si limba romana e saraca...

Dar poate gaseste solutii ca d-ra viitoare mare politician ca deh.. e fetita lui taticu! Scrie si tanti Mungiu cu succesuri!

Lilick Auftakt spunea...

@Paul

Ei, din partea aia, a Taticului, nu-i pute chiara asa de tare. :)))

Anonim spunea...

Pai de ce crezi ca am sugerat sa isi caute solutii acolo? :)

succesuri sa aiba!

agaX spunea...

Lilick,
nu stiu daca ai dreptate cu doamna asta, dar stiu asta sigur: n-as vrea sa ajung "in gura ta" :)

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Pe tine te iert. Si am si ceva sa-ti dau. :)

Anonim spunea...

ti-a mai ramas din Laphroaig?

Lilick Auftakt spunea...

@Cristi

Ti-e pofta? :)

Anonim spunea...

Adevaratul estet prin poze d-astea se recunoaste...
http://moshcalifar.wordpress.com/2008/07/22/o-valkirie-academica-de-iasi/