18 iul. 2008

Exemplu cras de antipresa












In ziarul Curentul de astazi, in pagina intai, apare un articol si o poza dezgustatoare, pe care probabil o cunoasteti. In poza cu pricina, selectata parca special, Calin Popescu Tariceanu pare ca face ceva… pe la spate, cu sotia sa, Ioana. Unghiul camerei este ales in asa fel incat pana si mana primului ministru pare ca tine ceva. Va imaginati ce…

Articolul, de alminteri foarte scurt, incepe cu "Surse de incredere au declarat ieri…" Atat! Nici o dovada, nici o hartie, nici un act! Doar "surse de incredere". Ce ni se spune in acest articol?

Ni se spune ca acel Costanda si-ar fi vandut terenul din Satul Francez prin intermediul cabinetului notarial al Ioanei Tariceanu. Si, pe cale de consecinta, taxele notariale ar fi imbogatit familia Tariceanu cu minim 400.000 euro. Cum a calculat aceasta suma un anume Ion Dancu, autorul articolului, nu se spune.

Si, mai grav, nu se spune ca notarii dau banii statului, cea mai mare parte a sumei varsand-o la buget, ca simpli colectori de taxe si impozite. Ni se sugereaza astfel ca familia Tariceanu ar fi retinut INTREAGA suma si, fireste, ar avea ceva afaceri cu Costanda. Pentru ca asa se explica de ce acest Costanda a ales tocmai cabinetul Ioanei Tariceanu. In felul asta de la Costanda, scandalul Bordei etc, ajungem la Tariceanu, si nu la Basescu…

Rar mi-a fost dat sa vad un mai clar exemplu despre cum nu trebuie facuta presa. Ce-ar fi putut face mai mult autorul? Mai putea doar sa scrie ca "...s-au gasit arme si droguri la PNT..." asa cum scria ziarul Adevarul in 15 iunie 1990.

Si, ca tacamul sa fie complet, mai jos, pe toata latimea, se intinde urmatorul titlu, demn de pagina intai: "Cioaca divorteaza de Elodia". No comment!


P.S. – Imi spunea mie un prieten ca ziarul Curentul e ziarul Elenei Udrea. Recunosc acum si stilul si murdaria!

53 de comentarii:

Anonim spunea...

Si e doar inceputul mizeriilor... si nu ma refer numai la adresa lui Tariceanu... va fi plin de mizerii la adresa tuturor!

Lilick Auftakt spunea...

@paul


Macar inainte se faceau mai subtil. Dar acum, uitandu-ma la cazul pe care l-am selectat, nu as mai intelege rostul presei si ce diferenta ar fi intre noi, simpli blogeri, si unii care isi spun ziaristi.

Realitatea lui Petria spunea...

Lilick dragă, Tăriceanu mi-e simpatic, sunt liberal în gândire, da' poza-i de nota 10. Am râs copios.

Anonim spunea...

Ca poanta e de ris..

Alaturata de un text ca cel semnalat e dovada unui jigodism!

Ianinte se faceau mai subtil pentru ca erau jurnalisti(si marefer la toata mass media) mai cu cap! Acum te doare capul la ce scot din ei... noua generatie!

Anonim spunea...

@Alex

Dar ce legatura are poza cu...Constanda? :))Gasim in ea vreo dovada ca e asa cum spune autorul articolului?

Anonim spunea...

Ca sa nu va mai spun ca poza e furata de la Cotidianul. Astia de la Curentul nu sunt in stare nici sa-si faca propriile poze:

http://www.cotidianul.ro/doamna_premier_si_a_innoit_buletinul_la_domiciliu-41724.html

Anonim spunea...

Yep. E aripa Udrea din PD-L care controleaza Curentul. Ia de vezi un exemplu mic de "intimidare" ( il halesc de fiecare dta pe Buscu cu asta)
http://www.curentul.ro/index.php/Actualitate/Deontologul-Buscu-plateste-chirie-pentru-un-apt-in-Dorobanti-cat-pentru-o-gars-in-Berceni.html

Anonim spunea...

@moshcalifar


Stiu ca si lui Buscu i se arata pisica. Tot a scapat printre randuri diverse manipulari antimarinar destul de periculoase.

Anonim spunea...

Asa-i da'i o placere sa-l fac afis de fiecare data cand scrie ceva...:)
Vezi ca-ti facui azi de bacanie febletea patapieviceasca :)

Realitatea lui Petria spunea...

Lilick, mă refeream strict la poză. Restul e cum zici.

Anonim spunea...

Curentul e fituica aia care se distribuie gratis, ca ziarul Metrorex, nu mai stiu cum se numeste. Chiar si la magazinasul libanez de pe strada mea...

Bingo, pretul corect!

Si tot au retururi la sfirsit de zi, se pare ca nu e destul de ieftin... Sa puna in pretul asta si un CiDi, DiViDi! Hihihi!

Anonim spunea...

Hai mai @Lulutza ca esti tare..Cum adica? Ziarul asta nu reuseste sa se distribuie nici gratis?
Adevarul e ca daca ii face zilnic reclama baba harca Theo de pe blog de la C Patrasconiu nici n-o sa aiba sanse.

Anonim spunea...

Daca, la pretul asta modic, baga astia de la Curentul si un sidi, dividi sau macar o carte, chiar si semnata de Base sau Nutzi, o sa ai un shoc de zile mari: o sa-i fac si eu reclama! Sau o sa rechizitionez tot stocul, ca sa-l redistribui prietenilor! hahaha!

Anonim spunea...

Ia uite ce scrie un "opinionard" in EvZ de astazi:

"Uitaţi-vă acum la Stolojan, Blaga şi Boc, adevărată Familie Adams în politica noastră. E de mirare că între Blaga şi Oprescu a câştigat dom’ doctor la alegerile pentru Primăria Capitalei?"

Cin' sa fie, cin' sa fie?

Anonim spunea...

P.S. Pacat ca a uitat de Morticia noastra draga, dar blonda! Si who the... frac este "It"? Trezorierul partidului?

Petru Clej spunea...

Am o curiozitate: ce tiraj are ziarul Curentul?

Și a doua curiozitate: presupunând că are un tiraj confidențial, de ce îi faceți publicitate?

Lilick Auftakt spunea...

@Petru Clej

Nu stiu de tiraj ca eu nu l-am citit niciodata pana sa dau de articolul asta. Lulutza se pare ca stie ceva mai bine. :)
Ii fac reclama, da..Dar sper ca proasta. :)))

Petru Clej spunea...

There is no such thing as bad publicity.

Anonim spunea...

Domnule Clej, vă rog să nu vă supăraţi pe mine, dar aş avea o observaţie: renunţaţi definitiv la diacriticele alea... originale şi pătraţoase, că sînt foarte agasante... :( Îngreunează mult citirea şi înţelegerea...

Şi de o parte şi de cealaltă a "baricadei româneşti"...

Vreau să spun că "ţ" şi "ş" ale dumneavoastră se văd pe aici ca nişte pătrăţele. Mai bine fără diacritice deloc, zău aşa!

Pe de altă parte, nu numai "Curentul" are în România un "tiraj confidenţial", ci şi multe alte publicaţii... Din ce în ce mai confidenţiale... Ce să facem? Să nu mai comentăm deloc vorbele aruncate pe piaţă de aceşti lideri de opinie sau jurnalişti?

Şi alt gînd fugar: ştiţi ce procent dintre români comentează presa pe bloguri/ziare online? Unul infim, parol moncher! :) Aşa că nici măcar eu, o persoană foarte ocupată şi pragmatică, nu am de gînd să cer ceva... şpagă pentru "reclama" asta!

Toţi cei care comentează pe aici sîntem un fel de "outsider", chibiţi - dacă preferaţi... Nu sîntem implicaţi nici în jurnalism "pur et dur", nici în politica... naţională sau... nuţională!

Adică "facem politică" de weekend şi, eventual, ne exercităm liber dreptul de vot, aşa cum ne dictează exclusiv conştiinţa civică "pură şi dură", nu spiritul de clan, nici pomenile electorale.

Majoritatea sîntem dintre cei care cîştigă mult, dar şi muncesc mult şi - lucru foarte important - cinstit, prin... sudoarea propriului creier! :) Sîntem acum aşa-numita "clasă mijlocie", care a mîncat bătaie de la mineri/miliţie în anii 90 şi nu numai.

Nu aş vrea să spun vorbe mari, dar sîntem dintre cei pe care nu i-a putut păcăli nici FSN-PSD, nici "noua dreapta" pe care o reprezintă fără onor cei din "clasa" Băsescu, Udrea, Stolojan...

Şi dacă nu a reuşit să-mi pună mie pumnul în gură ditamai Iliescu sau Băsescu, nici nu prea văd cum ar putea oricine altcineva să mă culpabilizeze pentru fărădelegile altora...

P.S. Ştiţi sub ce nick comentează pe blogurile Cotidianul minunatul istoric clujean O.Traşcă? Ce să vezi, odiosul, injuriosul şi bătăuşul Reddog...

Au bon entendeur, salut!

Unknown spunea...

Lulutza,
Stau deoparte azi, ca pari bataioasa ... bine :)
Imi dau cu parerea numai despre diacritice: poti sa schimbi setarea din windows. In meniul din partea de sus a ecranului ai View, apoi Encoding, apoi incearca Unicode, sau vreo alta varianta care o sa iti "arate" si "macrourile" maestrului :)

Doar o observatie mica: cred domnul clej are dreptate cind spune ca nu exista publicitate rea, dar aplicabilitatea ideii e in special in zona financiara. In cazul ziarului in discutie, inteleg ca e moaca deja si cam tot dijaba.

agaX spunea...

Lulutza, se pare ca sotia :) ramasese conectata, mesajul anterior l-am scris eu.

Petru Clej spunea...

Stimata lulutza, I really don't get your point.

Anonim spunea...

@agax&alina - scuze daca v-am suparat, dar abia m-am intors dupa un lung voiaj cu peripetii horror prin orasul lui Basescu & Videanu... Ca al bucurestenilor de vita veche nu mai pot sa spun si al lui Oprescu ar fi prea devreme... ;)

Petru Clej spunea...

Veșnica obsesie cu Băsescu...

Anonim spunea...

@Dl. Clej - poate, dupa o luna-doua in Bucuresti, "miezul trebilor fierbinti", m-ati intelege... Sa incerc sa mai "penetrez" blogul lui Patrasconiu si nu numai, ca sa vedeti cum se manifesta de obicei "ciinii rosii"?

Sorry, pas, nu caut situatiile horror coute que coute... Si prefer sa privesc spre miine, nu spre ieri, alaltaieri... Iar Cotidianul are tot un tiraj extrem de discret, nu mai vreau sa-i fac reclama! :)

Mai bine luati-i un interviu lui Reddog Trasca despre monarhia romaneasca, ieri, azi si - de ce nu? - miine... Si/sau despre actualul presedinte... M-ar bucura teribil!

Petru Clej spunea...

Stimată Lulutza,

Dacă veți consulta revista ACUM www.acum.tv, veți vedea că acolo vorbitul după ureche - sportul național românesc - este INTERZIS. De aceea, i-am luat un interviu domnului Trașcă pe domeniul său de specialitate și nu în alt domeniu.

Și NIMENI la revista ACUM nu-și dă cu părerea decât acolo unde este expert (caz unic probabil în presa de limbă română).

Cred că la revista ACUM am reușit să schimbăm câteva păreri în ceea ce privește rolul lui Antonescu în Holocaustul din România.

Și asta e important, schimbarea opiniilor printr-o informare corectă, nu bârfe despre persoane mai mult sau mai puțin importante ale politicii românești.

agaX spunea...

Domnulr Clej,
Nu va cunosc parerile politice in amanunt, dar transpare din comentariile dumneavoastra ca sinteti unul dintre sustinatorii domnului Presedinte Basescu. Eu va salut opiniile, cu respect.
Ce nu inteleg este: de ce pare a va deranja insistenta Lulutzei pe subiectului "marelui animal politic" (expresia e reluata, nu imi apartine), pentru ca, in definitiv, ii face doar publicitate. The more, the better, nu-i asa? :)

Petru Clej spunea...

Domnule Agax,

V-aș ruga respectuos să vă retrageți afirmația precedentă care dovedește o superficialitate, ca să nu spun ignoranță, caracteristică de fapt multor persoane care freceventează acest forum.

Petru Clej spunea...

Vă rog de altfel să îl întrebați pe Andrei Bădin, care a preluat câteva dintre comentariile de la BBC privind scrutinul majoritar uninominal, ce fel de "suporter al președintelui Băsescu sunt. Chiar așa de provincial mă credeți?

Cu Huo Băsescu! Hai Băsescu! Credeți că altă treabă mai bună nu am? Nu sunt printre cei care consideră că România e buricul pământului.

Anonim spunea...

Oricum, am lucruri mai importante de facut, decit sa aud eterna si fascinanta placa, aia cu obsesia impotriva preacuratului & preacuratelor...

Dar, la urma urmei, ce, Traian Ungureanu nu este obsedat? Numai ca el este OK, ca-i obsedat "pro"... Pen'ca traieste intr-un oras pe care nu au avut ocazia sa-l distruga si jefuiasca gingasii "pro"... Iar eu as fi obsedata "contra", o culpa penala in zilele noastre, care trebuie infierata cu minie proletara etc... :) :) :)

Hai, pa, everybody! Imi propun ca-n urmatoarele 3-4 zile sa nu mai am nici un fel de opinie - nici pro, nici contra, nici "neutra" in stil TrU! Pentru ca merit! ;)

Petru Clej spunea...

Stimată Lilick se pare că prietenilor dumneavoastră le cedează nervii. Pentru ei ei de ales numai între "Jos" și "Sus".

De neutralitatea sau de imparțialitate n-au auzit.

Iat efectele devastatoare ale moștenirii comuniste: prelungirea lui "Cine nu e cu noi, e împotriva noastră...". Foarte trist...

Anonim spunea...

@Lulutza:
Legat de problema diacriticelor.

Presupun ca domnul Clej foloseste Windows Vista si de aici problema.
Informatii sint de gasit la:

http://www.microsoft.com/romania/diacritice.mspx

Daca Windowul instalat este legal se poate face download pt update si rezolva situatia.

Altfel .. daca se doreste incercam sa luam legatura.

Anonim spunea...

Si totusi, o ultima parere. M-ar interesa mai mult sa schimbe cineva, de exemplu, atitudinea majoritara scirboasa in Romania despre rolul Regelui Mihai si al monarhiei in istorie decit despre "rolul lui Antonescu în Holocaustul din România"...

Dar vai, ar fi ca si cum si-ar propune cineva sa faca din... ceva bici... sau einsteini...

btw si CVTudor il venereaza pe Antonescu... De ce oare? Doar din nevoia romanului verde de eroi? Sau din nevoia de a amesteca totul ca la Roata norocului si de a extrage doar "adevaratii eroi"?

Petru Clej spunea...

Stimată Lulutza,

Vă recomand interviul meu cu Regele Mihai http://www.romanialibera.com/editorial/editorial.php?step=articol&id=359

și editorialul Farmecul discret al Regelui Mihai http://romanialibera.com/editorial/editorial.php?step=articol&id=362

Și e de mirare că nu vă dearnjează faptul că majoritatea românilor îl consideră pe Antonescu erou național.

Asta înseamnă că nu vă deosebiți prea mult de ei.

Cât despre Traian Ungureanu, cred că după 13 ani în calitate de coleg, îl cunosc ceva mai bine decât vă imaginați.

Și poate că în calitate de țintă a campaniei de denigrare împotriva BBC din anii 2003 - 2004 aș avea și eu ceva de zis.

Problema e că am lucruri mai bune de făcut în viață, if you see what I mean...

agaX spunea...

Domnule Petru Clej,
Imi retrag afirmatia precedenta.
Eu, de altfel, nu am specificat "ce fel de suporter sinteti", tocmai pentru ca nu stiu si nu sint superficial si ignorant.
Ba mai mult, v-as ruga respectuos pe dumneavoastra sa ne spuneti "ce fel de suporter" sinteti.
Domnul Badin poate are la rindul dumnealui o parere afectata de propriile perceptii, pe cind de la dumneavoastra le aflam exact asa cum trebuie.
Imi pare rau sa constat o "cuanta" de suparare, de dezamagire in observatiile dumneavoastra vis-a-vis de comentariile mele. Nu incerc sa va enervez, sau sa va "dovedesc" ceva, imi exprim doar sincer parerea si chiar, open minded, doresc sa aflu inputul domniei voastre.

Lilick Auftakt spunea...

Scuze, am fost plecata din fata calculatorului.:)
Dar vad ca v-ati intretinut foarte placut.
@Domnule Clej, in primul rand recunosc ca aceasta atitudine contra Basescu a fost intretinuta si de mine. Recunosc ca acesta nu vreau sa fie un blog impartial politic. Daca as fi ziarist mi-as impune cu siguranta asta, ca simplu bloger insa nu. Asa ca poate de asta am atras aici parteneri de discutii care au opinii similare cu ale mele.
Revista ACUM este cu totul si cu totul altceva, si ii invit din nou pe toti cititorii de aici sa o citeasca: e o revista al carei profesionalism e greu sa-l compari cu fituicile despre care comentam noi pe aici.

@Lulutza

Un capitol pe care il abordez extrem de des in postarile mele e administratia Bucurestiului. Ma intereseaza tot ce tine de Bucuresti, fiecare straduta, afaceri, cladiri, programe, proiecte...Asa ca orice lucru pe care il descoperi in Bucuresti te rog sa-l semnalezi.

Petru Clej spunea...

Domnule Agax, spre deosebire de dumneavoastră și de majoritatea celor care postează aici eu nu sunt un microbist politic.

Șaptesprezece ani la BBC m-au dezobișnuit de orice astfel de atitudine de chibiț, cu atât mai mult cu cât viața politică din România este extrem de plicticoasă.

Anonim spunea...

@Lilick - Ai ghicit! Nu m-am putut abtine sa nu privesc denigrator, adica... eyes wide open, mostenirea pedelista din Bucuresti, asa ca astazi am mai facut citeva poze horror...

Dar le-as lasa sa se mai "dospeasca" un pic in atmosfera asta infierbintata, eventual sa se completeze si cu alte imagini de thriller din sectorul preacuratului si minunatului mit gaunos, aka Negoita...

Vreau sa fiu semiimpartiala :) si sa nedreptatesc cit mai putini fosti/actuali primari! :)

Anonim spunea...

@Lulutza: :)) nu iti plac marile parcarile lui domn Negoita?! :))

Sa mai constat ca onorata primarie sector 3 cu domn Negoita cirmaci sef a pus o parcare in statie RATB? O fi aflat careva de pe acolo ca e ceva conflict privind legislatia in domeniu?

Anonim spunea...

upps... scuze! trebuie o erata:

marile parcari in loc de marile parcarile

ideea cu marile a venit ulterior :)

agaX spunea...

Domnule Clej,
Eu sint un exemplar clasic din "masa de manevra". Cu specificarea ca nu traiesc in Romania, deci am si eu un pic din "antrenamentul" politicilor captivante. Va dau dreptate 100% cind spuneti ca viata politica romaneasca e "plicticoasa", cred eu, mai ales pentru ca nu sint teme variate ridicate "la fileu". Cred ca presa ar putea face mai mult.
Nu fac politica, nu ma emotionez la political breaking news, dar votez constiincios. Cel putin din acest punct de vedere, si eu sint "un fel de suporter" al domnului presedinte, pentru ca, nimeni nu a putut pina in ziua de azi sa puna stampila pe numele domniei sale de mai multe ori decit mine.
Deci, cred ca mi-am cistigat si eu dreptul sa "chibitez", sa judec performante, sa (re)analizez optiuni, sa huo! si hait! cind ocaziile, dupa puterea mintii mele, ma aduc in postura asta.
Daca ma pot numi "microbist politic", nu stiu, din doua motive: 1 - nu mi-e clar ce inseamna, 2 - ca o consecinta si nefiind superficial si ignorant, nu ma bag in "labelare". m-am "fript" deja cu dumneavoastra si optiunile politice, didn't I? Suflu si-n iaurt acum :)
Trebuie sa recunosc ca in cei 17 ani de BBC (unde v-am urmarit si eu deseori cu interes) v-ati cistigat dreptul sa va alegeti partenerii de dialog pe un blog si chiar ca nu am nici un motiv sa ma simt afectat de faptul ca nu vi-am parut suficient de interesant sau cu enough argumentative support, pentru a deschide un dialog real cu mine.
Poate altadata, cind temele in discutie o sa fie mai apropiate si de competentele mele.

Anonim spunea...

Domnule Clej,

Indiferent de natura relatiilor dvs cu TrU, un lucru este cred unanim acceptat, mai ales daca incercam sa punem pret pe neutralitate si impartialitate, cum ziceti. Iar acest lucru este faptul ca TrU a dovedit in ultimii 4 ani "calitati" ce i'ar face gelosi chiar si pe Vadimii sau Paunestii din epoca de aur.

Cazul TrU este tipic. Cand vorbim despre obsesie trebuie sa ne referim in primul rand la nemasurata lui adulatie, lipsa oricarui spirit critic (constructiv) la adresa idolului sau, activitatea colegilor telectuali(Cartarescu cel cu catimile de adevar si dreptate, toate la Basel, fiind doar un exemplu) care la fel de orb au preluat si amplificat cultul Presedintelui Ptr Alte Coordonate Istorice.

Dupa parerea mea un gest de impartialitate este tocmai amendarea acestor obsesii ale coristilor prezidentiali.

Petru Clej spunea...

Domnule Bogdan,

Vă las dumneavoastră plăcerea de a amenda pe toți adulatorii. Problema e că nu luptați cu arme egale.

Însă dincolo de orice, am constatat cu tristețe că imparțialitatea nu e deloc pe placul românilor. Și poate ăsta a fost și unul dintre motivele care au condamnat redacția română a BBC la dispariție.

agaX spunea...

sa fie un semn de impartialitate a nu spune, de fapt, nimic?

Anonim spunea...

Ce mai... presa independenta.

Anonim spunea...

Domnule Clej,

Daca nu stiu ce "favorizat al tranzitiei" ratacit prin metrou scoala o batranica de pe scaun ca sa'si aseze trupul lui important, as vrea sa cred ca fiind martor al acestui eveniment, atat eu cat si dumneavoastra vom incerca cel putin sa'i atragem atentia nesimtitului.

Atat neutru cat si impartial.

Si asta chiar si'n ciuda inegalitatii "armelor" si mai ales a buzunarelor.

Desigur e doar parerea mea.

Anonim spunea...

Referitor la disparitia sectiei in limba romana a BBC, nu cunosc amanuntele insa imi imaginez ca daca nu au fost motive politice(?!), cel mai probabil realitatea economica a cerut'o.

Si'ntr'un caz si'n celalalt nu cred ca proverbiala lipsa de impartialitate a romanilor ar fi avut vreun cuvant de spus.


In orice caz, disparitia este regretabila. Ascultam cu mare placere emisiunile BBC si am apreciat echilibrul in prezentarea stirilor ori in interviurile difuzate.

Petru Clej spunea...

Domnule Bogdan,

Audiența BBC a scăzut de la 16% în 1999 la 3% în 2007. Sigur că în general audiența de radio a scăzut și sigur că peisajul audio-vizual s-a diversificat, dar românilor le plac jurnaliști care "combat" - vezi nu mai departe acest "agax" care mă califică drept partizan al lui Băsescu pentru că nu mă alătur corului bocitoarelor.

Românii au impresia că se pricep la fotbal și la politică. Ei bine, nu se pricep de loc la politică, ba aș spune că sunt cvasianalfabeți politici. Politicienii n-au cum să fie altfel dacă vulgul e așa cum e. Problema e că nici nu vor să învețe, considerând că le știu pe toate - altă meteahnă românească.

De aceea, i-am spus și gazdei - Lilick - într-un e-mail că mă voi retrage de pe acest blog. Ea este o persoană remarcabilă, dar din păcate persoanele pe care le-a atras pe acest forum nu se ridică nici pe departe la nivelul ei.

Rămas bun și spor la acest whingeing anti-băsescian.

Anonim spunea...

Domnule Clej,

Sincer imi pare rau de decizia pe care ati luat'o.

In acelasi timp nu cred ca a puncta derapajele de la normalitate (pe care si dumneavoastra o invocati) se numeste a face parte din corul bocitoarelor.

Este drept ca noi romanii consideram de cele mai multe ori ca ne pricepem la toate, poate de aceea avem acum in fruntea statului un individ care are impresia ca se pricepe la orice. Insa poate ca o parte din vina se datoreaza si intelighentiei (grupului de intelectuali, lumii bune, cum le place sa se alinte ). Daca acestia, si-ar juca rolul de far calauzitor, de minti luminate, aparatori ai principiilor inaintea simpatiilor si a democratiei inaintea "scurtaturilor" regimurilor de mana forte, poate ca si vulgul ar fi mai receptiv la cat de mult mai avem de invatat, poate ca si noi am discuta despre cat de mult timp ia unei societati sa invete regulile democratice si ca orice scurtatura nu ne aduce mai repede la destinatie, ci ne trimite ani buni in urma.

Cu speranta ca voi avea ocazia sa va citesc, macar si pe domeniile dvs de competenta, va doresc o seara buna.

Anonim spunea...

@Domnule Clej,


V-am trimis si eu un e-mail. Stiti ca si eu va admir mult. Dar sa stiti ca cei care posteaza aici sunt si ei oameni remarcabili. Garantez pentru asta. :)
Poate ca v-ati suparat ca vi s-a spus ca ati fi un sustinator al presedintelui. Sa trecem peste asta. Stiu ca nu sunteti.
Cred ca intr-o zi o sa postez ceva despre impartialitatea ziaristilor si o sa va invit personal sa comentam. Ce ziceti?
Politica oricum se invata. Si pentru asta nu e nevoie nici macar de prea multa scoala. Nu suntem experti, dar putem devenii. :)))Cred ca ati simtit macar deschiderea asta, nu?

agaX spunea...

Domnule Clej, doar acum am vazut cat de tare v-am suparat cu remarca mea vis-a-vis de simpatiile dumneavoastra politice.
Mi-am retras acea afirmatie imediat ce mi-ati solicitat. Evident ca initial o facusem, pentru ca asa credeam si pentru a va insulta ... (nu stiu ce am isultat, scuze pentru ignoranta mea).
Sincer, daca de mine nu aveti loc pe acest blog, ma retrag si va ofer confortabilitatea discutiilor placute, argumentate, cu ceilalti contributori. As face-o cu placere, pentru ca prefer sa va citesc pe dumneavoastra decit sa ma citesc pe mine.

agaX spunea...

Domnule Clej,
la postul anterior am intentionat sa scriu "..si NU pentru a va insulta..", va rog sa considerati corectura asta.

Lilick Auftakt spunea...

@agax

Hai la ultima tema postata. :)