24 iul. 2008

RATALITATEA TV

Realitatea se transforma in spital de nebuni! Studiourile in saloane! Andreea Cretulescu pe post de psihiatru! In jur umbla halate. Nimic nu e prea mult pentru a-l reabilita politic pe cel care trebuie sa-l serveasca pe Jucator. Pret de-o teapa! Dupa care, pentru bolnav, va urma marea dezamagire. Si medicamentele. Multe medicamente... Pana atunci..aliante, proiecte si sedinte publice de terapie. Cu ciocanele!!!! :)





Spitalul de Urgenta - Bate vantu' latra cainii
Asculta mai multe audio Muzica »

6 comentarii:

Anonim spunea...

Mi-ai luat subiectuuuuuuuuuu' lmfao
Mai, cand am vazut ciocanelul ala de pe plasme era sa lesin de ras. bestiala faza !!!
Aveam deja gata blogu "Tribunul ciocanit" lol

Lilick Auftakt spunea...

Scrie!!!!Ca si eu voiam sa scriu de ciocanel!!! :)))

Anonim spunea...

L-am sters da-l in ma-sa de diliu. lol Baga tu cu ciocanelul ( merge si o aluzie la cretuleasca si ciocanelele....) ca acu' ma ocup de Severus Maximus Voinescus...

Lilick Auftakt spunea...

Pai dupa cum vad eu in film..Cretuleasca are ciocanul. :)

Anonim spunea...

:)) O dam cu "ciocane" ?

Anonim spunea...

Chiar, ce-i cu ciocanul ala pe acolo? Are vreo legatura cu formatul emisiunii, cu titlul? Ca nici macar nu stiu cine mai e si zina aia de-i da replica lui Vadimica Fara Frica, de meserie ex-tribun detronat de El Insusi...