15 iul. 2008

Ce se intampla cu aceasta cladire?







































Am primit pe mail cateva poze de la cineva care semnala faptul ca aceasta cladire pe care o vedem in poze, zace, dupa parerea sa, parasita. Si se intreba ce se intampla cu ea.
E o cladire pe care eu o cunosc bine pentru ca in drumul spre scoala, in copilarie, treceam zilnic pe langa ea.
De multi ani insa ori drumurile pe-acolo imi sunt mai rare, ori nu am mai trecut pe jos prin zona si nu am fost atenta la ce se intampla cu cladirea, cert e ca nu am observat ca ar fi parasita sau nu.
E pe Calea Victoriei, aproape vis-a-vis de intrarea pe strada Frumoasa.
Stie cineva despre ce e vorba? Stiu ca multe cladiri solide au fost lasate in paragina, apoi s-a motivat ca erau neconsolidabile, apoi s-au demolat. O fi si cazul acestei cladiri?
Mentionez ca eu nu am trecut prin zona sa verific, dar tocmai de aceea intreb, poate are cineva idee.

PS-Domnule Chiliman, stiti ceva despre cladire? Mai bine sa prevenim decat sa ne trezim cu o noua demolare.
Update: Ei, iata ce inseamna sa ai un primar care sa raspunda promt la sesizari:
16 iulie 2008 16:39
Andrei Chiliman spunea...
@Lilick, nu am acum detalii, în afară de faptul că este o clădire privată. Tot ce se poate, să fie lăsată în paragină, însă după părearea mea nu se poate construi altceva, cu altă arhitectură. Unde e atunci micul Paris??? Înţelepciunea trebuie găsită la noul primar general şi la consiliu din păcate, că acolo se dau valoroasele autorizaţii de contrucţii. Te ţin la curent!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu asa cherie, trimite-i un mail lu' Constanda si se rezolva imediat...:) Ultracentrala e, mare e, s-o gasi o mostenitoare de 95 de ani si pentru cladirea asta.

Anonim spunea...

Sau lui Bold ! Sa ne zica ce apare pe planurile lui de geniu arhitectural! Si poate ce planuri a facut firma nevestei.. firma neprihanita!

Upss.. sau o fi geniul scarbei? :)