24 iul. 2008

Racolari in PD-L















Dupa Sever "Cotoi" si Catalin "filozoful in sandale" declara ca va candida pentru PD-L. Primul la Ploiesti. Al doilea la Mizil. Basescu isi aduna armata din societatea civila. Cine urmeaza? TRU? Liiceanu? Mihaies? IT Morar? Ok, ok, stiu ca asa vreti...o sa spun si Cristi Patrasconiu. De fapt o sa luam listele de la ICR si vedem cine ar mai fi de candidat.

21 de comentarii:

Anonim spunea...

Ce parlament filozof si cult ar vrea Pop Eye sa ne pregateasca! wow

:)))

Anonim spunea...

L-ai uitat pe Traienel Ungureanu! Tocmai pe el, care a prestat atit de meserias in folosul lui Base, Blaga, Videanu, Nutzi... :(

Anonim spunea...

Pardon, l-ai mentionat pe acolo, cu "numele de marca"... :)

Lilick Auftakt spunea...

@Paul


Filozof pe naiba. Daca ai stii cum injura Avramescu pe forumuri.. Hahaha!

@Lulutza

E sus! Pus la loc de cinste! :)

Anonim spunea...

Adica n-ajungea stirea? Trebuia si cu poze ? Avramescu e de la Mizil ? Stiam de Caracal niste barfe insalubre, la Mizil s-o fi rasturnat vreun tractir ?

Anonim spunea...

@MoshCalifar

Mizil, Mizil..locul unde s-a rasturnat carul cu filozofi in sandale. :))

Anonim spunea...

Era sa zic io ce poa' sa faca cu sandalele alea da' sunt baiat timid.

Anonim spunea...

Credeti ca..mizilenii (sper ca asa se zice) o sa-l voteze pe expertul in canibalism? :)))

Anonim spunea...

Se zice " mizilicii " , lmao. Personal prefer "Matache Macelaru" (mi-a placut reclama). Altfel, din parte-mi sa-l voteze cand o candida cu bunicu'.

Anonim spunea...

Din pacate lipsa de persoane credibile din toate partidele duce la importul de oameni din societatea civila. Si nu vorbesc numai de pdl, ca si pnl-ul a luat-o pe doamna weber si a pus-o pe liste la europarlamentare. Si nu ajung sa vorbesc aici de calitatea persoanelor pe care le-ai enumerat (nu pot sa-i judec eu...), ci de un principiu. Partidele politice ar trebui sa lase societatea civila sa prinda un pic de cheag, nu sa-i ademeneasca purtatorii de mesaj cu diverse functii si candidaturi.
Si nu cred ca lista se va opri aici...

agaX spunea...

lilick
l-ai pus tu in dosu' listei, dar eu cred ca Cristi Patrasconiu ar fi o solutie excelenta de parlamentar.
ar putea promova un act legislativ si noi l-am putea numi: legea'coiului.

Anonim spunea...

bai sa mor io ce va fute grija pe toti ca o sa candideze astia. cum v-ati pus toti azi in frunte cu ciutacu pe scuipati.

Anonim spunea...

@anonim

Mai frate, nu am citit niciun Ciutacu. Eu tema asta o am de nu stiu cand. Si o tot reincalzesc. Cu cine avem onoare?

Anonim spunea...

@alina

Dar, in afara de tine, ca acum te stim, nume noi in PNL?

Anonim spunea...

@agax

:)))))))

Anonim spunea...

@Lilick

Kari, protestez! ;))))

Pe "preferatul" meu, Pata-il capo de la ICR, l-ai uitat! Bine, Kari! Adica il iei in calcul pe Patrasconiu, si uiti de virtuosul Pata zis limbutza catifelata... :))))

Anonim spunea...

@Ralu

Pata sa candideze in partidul turnatorilor.

:))

Anonim spunea...

Raluca: HRP e la recuperare! Sta la ICR ca are de ros os acolo, si ii reconforteaza pe cei care pierd in alegeri... Tre sa fie si din astia! Unde sa se duca Avramescu dupa ce o fura de la Nastase(daca se confirma candidatura lui Nastase in acelasi colegiu)?! Nu ii trebe si lui acolo ceva de pus pe rana? :)

agaX spunea...

ok, am totusi o observatie de facut: nu cred ca titlul corect este "Racolari in PD-L".

cei prinsi de tine in comentariu sint de mult racolati, mai pe fatza, mai pe "dos". cred ca ceea ce se intimpla acum este doar oficializarea acestor racolari.

eu i-as fi zis: "Racordari la PD-L"

Anonim spunea...

@ lilick

Mai sunt nume noi din partid, din generatia mea, dar inca nu stiu sa fie "importuri" rasunatoare. La pnl se valideaza candidaturile in delegatia permanenta din 29.

Petru Clej spunea...

Ce premier preferați după alegerile din toamnă?

Votați în sondajul revistei ACUM

http://www.romanialibera.com/voxpopuli/voxpopuli.php?n=crt