14 iul. 2008

Nutzi si Nea Nicu
































Desi nu reiese prea mult din articolele aparute in presa (am semnalat eu ceva aici in urma cu ceva vreme) se da o lupta undeva in subsolurile politicii intre Nutzi Udrea si Nea Nicu Vacaroiu, ambii tintind dupa alegerile din toamna al doilea post in stat: Seful Senatului.
Nu mai comentez cum am ajuns dupa 18 ani de democratie in fata acestui fapt atat de bizar, daca vreti...
Dar e evident ca daca va ajunge Nutzi Udrea sefa a Senatului, Parlamentul isi va schimba denumirea din "322" in "69", ca alt numar mai potrivit chiar nu gasesc. Vi se pare deplasat?

PS-Pt @Marius Mina-Iata ca am facut rost si de tanga Duduii...

9 comentarii:

Anonim spunea...

Semnati petitia asta:

http://www.petitieonline.ro/petitie/petitie_impotriva_masacrarii_limbii_romane_de_catre_postatori_tip_theo-p30421038.html

Anonim spunea...

Nuti ( care Nu e-n poza aia, ar vrea ea asa un dorsal ) vrea ministresa la justitie, abia ce auzii la tv, Canacheu a dat-o-n fapt...

Lilick Auftakt spunea...

@moshcalifar

Saraca de ea! :)

Anonim spunea...

Dap. Si ministresa si cu Dalli "luatzi"... :)

Lilick Auftakt spunea...

@moshcalifar

Da, dar cu trecerea de pietoni pe tanga... :)

Anonim spunea...

Mai .. Nutica are rezbel la C-tanta! Are treaba ... Lasa-ti fata in pace! Reuseste ea ce nu reuseste PSD-ul, PNL-ul si restul la un loc! :))

Anonim spunea...

@Paul


Am vazut ca s-au pus mosii aia din PD-L Constanta cu gura pe ea. Oamenii sunt nemultumiti. Pai cum sa fii nemultumit cand vine sa te reorganizeze si sa te puna pe roate insasi mana dreapta a lui Baselu?
Ce oameni, domnule, ce oameni...

Lilick Auftakt spunea...

@Moshcalifar

Acum vrea ministreasa si la Justitie. Acum vrea multe, dar iti zic eu ca tot numrul 2 in Stat e dorinta ei cea mai puternica. Nu e ea mana dreapta a lui Basexu? :)

Lilick Auftakt spunea...

Pardon, la INTERNE:

http://www.cotidianul.ro/elena_udrea_ministru_de_interne_la_bursa_guvernului_pd_l-51677.html