20 iul. 2008

Inox si betoane














Mihai are un blog frumos. Cu multe imagini din Bucuresti pe care nu le-am mai vazut pe nicaieri. Fetele Bucurestiului. Bucurestiul vechi, Bucurestiul nou...Amprentele pe care noi, locuitorii lui, le-am lasat de-a lungul anilor.
Am selectat o poza care ne reprezinta azi. Reprezinta kitsch-ul si neputinta noastra. Inoxul langa betoane. Lalele sfidand falnic si stralucitor florile adevarate.



Luigi Ionescu - Lalele, lalele
Asculta mai multe audio Muzica »

15 comentarii:

Anonim spunea...

:) Si la 100 de metri mai e o fantana arteziana facuta dar din mozaic si e si aia ca vai de ea..

Blocuri nezugravite, OMV, Mc Donald's si fantinile! Dar a fost inegalabilul arhitect Bold sef la Capitala!

Anonim spunea...

Si totusi, nu arata chiar rau lalelele alea din inox! Date fiind imprejurarile... Mai bine plante din inox decit nici un fel de copaci si nici un fir de iarba!

Parca ar fi un fel de monument al "Soldatului necunoscut"... Care si-a dat viata in lupta impotriva naturii...

Poate, peste 1-2 sau 10-20 de ani, in cazul cel mai fericit, in lalelele alea stralucitoare va trebui sa se monteze un distribuitor de oxigen...

Anonim spunea...

@Paul

Sunt in Pantelimon, nu?

@Lulu

Ce viziune SF :)

Anonim spunea...

@lilick: Da. Intersectia Iancului cu Pantelimon. La Electroaparataj (cred ca fosta.. ca am impresia ca a decedat!)

Anonim spunea...

La urma urmei, lalelele astea ale noastre (sau ale lui Ontanu???)sint mai putin bizare decit sculpturile lor:

http://www.toroller.com/2008/01/03/amazing-weired-statues-manuments-sculptures-of-the-world/

Mihai spunea...

Cioc!Cioc!Cioc! Imi dati voie? Va plac sau nu, ele exista. De-ati sti cat m-am codit sa pozez Palatul Parlamentului. Apoi, am descoperit ca nu am vazut nici o poza cu TNB inainte de incendiu

Anonim spunea...

@mihai


Bine ai venit! Nu te mai codi! Ai ochi de fotograf! :) Sa ne mai lasi din cand in cand poze! :)

Anonim spunea...

Totul e clar acum, Ai ceva personal cu mine...
Adica nu vedeam ZILNIC monstrii acolo trebuia sa-i vad si aici ?!?
By the way : sughiti ? Daca "nu" iti doresti ? :)
Scuarul e acolo de vreo 5 ani, la inaugurare a fost si fanfara...

Anonim spunea...

@MoshCalifar

Jur ca nu am stiut ca sunt in zona ta. :))))

Nici eu nu stau extrem de departe dar nu le-am vazut niciodata. Doar auzisem de ele...

Mihai spunea...

Care dintree ei, ca unul e de sticla!

Anonim spunea...

@mihai

hihi! vreau sa te intreb unde exact e facuta poza aia a ta cu scarile din Buc..ca si pe aia ti-am furat-o. :)

Mihai spunea...

Mai bine intri pe mess. Vb mai usor

Mihai spunea...

steredraghicescu@yahoo.com. Identica Mailului

Anonim spunea...

@mihai

Pai nu stiu ID..

Anonim spunea...

Ai scris intre timp. :) Merci!