13 oct. 2008

Berlusconi, un om trist si sobru.















„Berlusconi are nişte cravate frumoase, dar foarte triste, sobre. E o marcă de cravate celebră din Italia, care îi place lui, şi am primit şi eu cravate şi din când în când mai port şi eu“, a fost răspunsul lui Tăriceanu la intrebarea unui sindicalist care se interesa dacă premierul poartă cravata oferită joi, la Roma, de omologul italian. (via Mediafax)
Nu ma indoiesc ca Tariceanu vazuse si poza de mai jos atunci cand se referea la.."tristete". Priviti cat de multa inspira Berlusconi, acest european cu cravata si papion (in acelasi timp). Un om atat de sobru, nu?
Am citit insa pe cateva bloguri niste postari in care autorii se plangeau ca, vai, ministrii ne fac de ras tarisoara cu cravatele lor. Si da-i si critica! Aceiasi autori care nu vedeau nici cea mai mica problema in operele de arta iceriste cu penisuri care au invadat lumea reprezentandu-ne, ba, din contra, se declarau mandri de ele.


Un comentariu:

agaX spunea...

lilick,
culmea e ca asta cu icereul si cravata am remarcat-o si eu pe un blog in una din zilele trecute, iar replicile au fost stupefiante: una - o doamna relativ celebra prin prostia ei in lumea blogurilor - a inteles ca laudam guvernul, iar proprietarul blogului - un fel de plutonier de intendenta de pe vremea comunistilor, dar de-ala la care-i placea sa poarte sapca cu coca-cola in afara unitatii - a reactionat prin a solicita sa fiu ignorat.